, , , , ,

CC Cream Osiris Avise {Review}

12:31


 Bună fetelor !  
  
 Acum ceva timp eram în căutarea unui fond de ten. Am ajuns pe la Hello Free Z One Discount și am plecat cu totul și cu totul altceva acasă. Văzusem acest CC Cream pe pagina lor de facebook cu mult timp în urmă și eram tare curioasă să îl încerc . După câteva căutări, am înțeles că acești brand este comercializat în magazinele Lidl din Marea Britanie. Mi se pare ideal pentru vară , mai ales pentru că are SPF 15. 

Ingrediente



Ce spun ei?

Osiris CC Cream este un produs de make-up multi-task ce ajută la obținerea unui ten fără imperfecțiuni, hidratat și neted. Acoperă ca un fond de ten , funcționează ca un BB Cream. Nu trebuie să te complici cu " întinderea " produsului pentru că formula este foarte ușoară și se întinde ușor . 

Ce spun eu?

Este un produs ușor , revigorant , perfect pentru machiajul de zi cu zi . Nu are o acoperire mare , dar nici nu căutam așa ceva. Se întinde foarte ușor , atât cu mână , cât și cu pensula. Eu am nuanța " Natural" dar am văzut disponibilă și nuanța " Tanned". Are un miros frumos . Mi se pare că dă o strălucire foarte drăguță tenului și îl lasă foarte fin la atingere. Rezistă destul de bine de-a lungul zilei, mai ales dacă se aplică și o pudră deasupra . Nu știu cât de bun ar fi pentru tenul gras în schimb . Din partea mea are un plus pentru SPF 15. Ambalajul este foarte practic , dar se murdărește foarte ușor :( 


SWATCH



A costat 8 lei ( dacă îmi aduc eu aminte bine) și este un chilipir de-a dreptul. 


Ce părere aveți ?

V-am pupat :*

You Might Also Like

0 comentarii

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.