, , , , , , , , ,

Collective Haul #1

15:40


 Bună fetelor ! 
  
 Între Codul Muncii și răspunderea disciplinară , într-o mică pauză de relaxare , scriu acest post promis din weekend. În weekend nu am avut timp să îl scriu din diverse motive (Eurovision fiind unul). Mâine am examen la Dreptul Muncii și dabea aștept să trec peste el. 
  
 Fun fact about me: Nu sunt genul de persoană care să dea mare importanță hainelor de firmă , din contra. Atâta timp cât îmi place un lucru și îmi stă bine , poate să fie și din piață . Am un magazinaș la mine în zonă , tip butic , cu haine atât de firmă , cât și no name. Am văzut de-a lungul timpului branduri gen : Stradivarius , Berska , Zara etc dar și firme turcești și chinezești. Magazinul este de tipul 13/25 dar calitatea hainelor este excelentă. Nu le fac reclamă , pur și simplu dau un sfat pentru că e un magazin care merită vizitat măcar o dată . Spun asta pentru că de-a lungul timpului , o să vedeți cel mai probabil că o să îmi cumpăr multe de acolo .  
 Vineri am trecut pe la acești magazin și mi-am luat următoarele :  



Hello girls !

Between Labor Code and disciplinary liability , in a short break for relax , I write this post which is promised from this weekend. In this weekend I was so lazy , and I couldn't write because of various reasons ( Eurovision is one). Tommorrow I have my Labour Law exam and I can't wait to be over with it.

Fun fact about me : I'm not that kind of a person that gives great importance to brand clothes , it's the contrary. As long something is nice and look good on me I don't care where it comes from. I have a little store in my zone , like a boutique , with brand clothes and no name clothes. I have seen over the time brands like : Stradivarius , Berska , Zara etc. but also clothes from Turkey and China. The store is very cheap ( prices are betwen 3$ and 5$) but their quality is excelent. I'm not sponsored by this store , i just give an advice because it's an awesome store.  I'm saying this because in the future you'll probably see a lot of clothes from there on my blog. 
Friday I bought some clothes from there :


Bluză din dantelă tip crop top - 13 RON //  Lace top ( crop top style) - 3 $

Bluză peplum roz pal - 13 RON  // Pale pink Peplum Top - 3 $

Blugi - 25 RON // Jeans  5 $

Îmi căutăm blugi de foarte mult timp , pentru că am slăbit enorm de mult . Bluzițele mi-au plăcut foarte mult și nu am putut să nu le cumpăr . 
I was looking for a pair of jeans for a long time because I lost a lot of weight. The tops were so cute that I couldn't resist not to buy it.

Rochie 25 RON // Dress 5 $


Spatele rochiei // Back of the dress


Ador rochia asta . Este perfectă petru vară . Este mulată pe corp dar în același timp vaporoasă . Năsturașii din față mă fac să mă gândesc la ani 50 . Iar modelul floral e atât de frumos ...o ador. 
 I love this dress . It's perfect for summer. It's fit on the body yet very airy and comfortable. The buttons in the front  makes me think of the '50. And the floral print is so beautiful...i just love it.

Balerini 15 RON // Flats 4 $


















Ultimul lucru pe care mi l-am cumpărat este această pereche de balerini. Îmi pare rău că sunt murdari , dar deja i-am purtat de câteva ori . Sunt extrem de comfortabili. Partea nașpa este că se murdăresc foarte repede. Dar pentru prețul ăsta ...ce îmi mai pot dorii? 

 The last thing I bought are this flats. I'm sorry that they're dirt but I've already wore them. They're etremely comfortable. The bad part is that they're getting dirty very easy. But at this price ...what can I wish for?


  Cam asta este ce mi-am cumpărat . Vă place?  
 Ați vrea să vedeți posturi de tip OOTD? 

So this is what I bought. Do you like it?
Would you like to see posts like OOTD ?


V-am pupat :*
Kisses :*

You Might Also Like

28 comentarii

  1. Ce lucrusoare frumoaseee si feminine!!! Asa sunt si eu, nu ma intereseaza daca haina e de firma sau nu atata timp cat arata bine si mi se potriveste.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,imi spui si mie te rog unde este mAgazinul?:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, magazinul este la Piata Muncii , pe partea cu spitalul Victor Gomoiu/ Parcul 23 August/ Nat Arena. Traversezi pe partea cu Milion Dollars si cum ai merge in fata spre National Arena, la 20 de m , o sa fie magazinul:)

      Ștergere
  3. E mare mgazinul? are nume sau scrie de la 13 lei ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E mediu , nu știu ce să zic :)) și da, scrie " totul la 13 si 25" te pup :*

      Ștergere
    2. E mediu , nu știu ce să zic :)) și da, scrie " totul la 13 si 25" te pup :*

      Ștergere
  4. Buna,imi place mult blogul tau,vroiam sa te intreb ce magazine cu haine mai stii cu preturi accesibile,ca acesta de la Piata Muncii,imi spui cum se numesc si prin ce zona sunt,vreau sa merg sa ma mai uit prin magazine :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu îmi mai cumpăr des haine din magazinele care se gasesc pe Mihai Bravu ( de la Muncii cum ai merge pe jos pana la dristor , spre o biserica catolica ca si punct de reper , vizavi ) La dristor este un max store dragut , Illoti din Cora pantelimon , H Fashion de la Sălăjan :) Cam astea îmi vin în minte acum :) Sper că ai fost la magazinul de la muncii si ai gasit hainute dragute , te pup:*

      Ștergere
    2. Eu îmi mai cumpăr des haine din magazinele care se gasesc pe Mihai Bravu ( de la Muncii cum ai merge pe jos pana la dristor , spre o biserica catolica ca si punct de reper , vizavi ) La dristor este un max store dragut , Illoti din Cora pantelimon , H Fashion de la Sălăjan :) Cam astea îmi vin în minte acum :) Sper că ai fost la magazinul de la muncii si ai gasit hainute dragute , te pup:*

      Ștergere
  5. De la Muncii cu ce pot ajunge la magazinul H fASHION?Illoti a fost la Unirea dar s-a desfiintat,si magazinul Stock Market de pe Mihai Bravu unde este?:* esti o scumpa ca imi raspunzi la intrebari,te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru nimic, pentru asta am facut acest blog, ca sa pot da ponturi.
      Pai, la HFASHION poti ajunge cu 102 si sa cobori la piata salaj, sau cu metroul , iesi la N. Grigorescu ( ca si punct de reper ar fi un MaxBet). Oricum intreba lumea de Piata Salajan si vei ajunge foarte usor.
      Stock Marketul, este mai in spate de biserica aceea alba , vizavi de magazinul cu 13-25 de la Piata Muncii , cum mergi spre Parcul National. Sper ca te ajuta :*

      Ștergere
  6. Poti sa mai imi spui alte magazine de haine?:D,am auzit ca sunt niste outle-uri dragute pe langa Cismigiu,stiu ca te inebunesc cu magazinele de haine,dar asta e nebunia fetelor in general,max store sunt mai peste tot..sunt multe magazine in Bucuresti de haine,eu imi iau din piete si magazine dinastea de ai zis tu,in orice magazin poti gasii ceva dragut :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intradevar, sunt chestii dragute peste tot . din pacate nu mai stiu , dar daca voi gasii , voi scrie pe blog :*

      Ștergere
  7. Buna,azi am fost la Piata Muncii,magazinul este langa stock market?ala cu de la 13 lei si este scris pe ceva rosu si scrie ca sunt haine pentru copii si dama de la 13 lei ?te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  8. E o cafenea Riviera mai in fata,merg pe partea aia cu Stock Market si merg mai in fata sau pe partea cu spitalul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este prea departe la riviera. Intradevar, pe partea cu riviera, dar mai in spate, spre metrou. Unde sunt o gramada de magazinase de xerox, un magazin de plafar etc., un exchange etc :)

      Ștergere
  9. Este cumva pe parte cu magazinul Vitalitae ?ca pe acolo am trecut si nu am vazut,acolo sunt multe magazine si Vodafone,xeroxuri,magazine de patiserii

    RăspundețiȘtergere
  10. Magazinul este langa un amanet?pentru ca daca este acolo nu mai este magazinul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, este pe partea cu spitalul Victor Gomoiu, pentru copii de la muncii. Mai precis pe partea unde se afla fostul club Million (de manele si alte nebunii). Magazinul se afla exact vizavi de biserica mare si alba de la muncii :)

      Ștergere
  11. Se numeste orice produs 13 LEI ?si sunt doua magazine si e scris cu ceva pe rosu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este doar un magazin, si in vitrina are 3/4 manechine cu rochite (de obicei), sus scrie cu galben pe fond rosu " Orice produs 13 sau 25 de lei "

      Ștergere
  12. Este scris cu galben pe fond rosu si scrie orice produs 13 lei?si inaintea lui este un magazin care scrie radio casetofoane?si dupa magazinul cu 13 lei este o curte in care se vede un caine :*

    RăspundețiȘtergere
  13. In magazinul Stock Market ce se gaseste si cum sunt preturile? Ti se par bune produsele ?:*iti ador blogul,am descoperit magazine dragute datorita tie.Vreau sa intru si in stock market.Iti plac sh-urile?:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prețurile sunt foarte bune la Stock Market, găsești de la cosmetice la conserve și sunt de ft bună calitate. Cumpăr de foarte mult timp de la ei :) Da , îmi plac sh-urile :) Mă bucur că îți place blogul meu și că te-am ajutat să găsești lucruri faine :) te pup :*

      Ștergere
  14. Buna,ce sh-uri stii? stiu ca sunt foarte multe in Bucuresti,adica oriunde te duci sunt,am fost in cateva de la Piata Muncii pe partea cu Vitalitae.Si in sh-uri se gasesc haine dragute daca ai rabdare sa cauti :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mergeam destul de des in sh-uri inainte, acum nu prea mai am timp din cauza job-ului. Da, eu merg la cele de langa Vitalite , sunt foarte bune :*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.