, , , , , , ,

{Review} Șampon Daily Defense cu Keratină

00:56

 Bună fetelor ! 
Am văzut că șamponul ăsta a apărut mai mult pe la noi prin magazine ( Stock Market , Hello Free Z One , nu mă mir ca în curând să apară și în supermarketuri , hipermarketuri etc) așa că m-am gândit să fac un review. Am cumpărat acest șampon din Hello Free Z One prin iarnă ( parcă înainte de Crăciun) când mă uitam după un șampon hidratant  ( aveam părul foarte uscat ). Am văzut că este cu Keratina , parcă mai auzisem de el pe undeva așa că l-am pus în coș . Am impresia că am dat pe el undeva între 7 și 8 lei (parcă , poate mă înșel , dar totuși în zona aia ). 



Ce spun ei?
Șampon hidratant indicat pentru părul vopsit. Îmbogățit cu proteine de keratina ce ajută reconstruirea, repararea și întinerirea firului de păr , lăsându-ți părul mai moale și fără fire rebele. 

Ce spun eu?

Ai o cantitate foarte mare de produs ( aproape 500 de ml) ceea ce este un plus din start ( mai ales dacă șamponul este bun). Cum am spus și mai sus , treceam ( și încă mai trec puțin) printr-o perioadă în care părul meu cădea cu pumnul și era foarte uscat. Avusesem întrecut Keratina de la Anian , dar chiar îmi doream un șampon cu keratina. Nu aveam pretenții la păr îndreptat sau mai știu eu ce alte nebunii , voiam un singur lucru , hidratare. 
 Poate mi se întâmplă doar mie , dar când schimb șamponul părul meu până aplic balsamul este sârmă. La fel s-a întâmplat și cu el , și recunosc că m-am speriat puțin dar cu timpul părul meu s-a obișnuit cu el. Nu a fost extraordinar de hidratant dar a fost bun , nu am de ce să mă plâng. Îl foloseam de 2 ori . Prima data mai mult produs , apoi mai puțin. Întradevăr , mi-a crescut părul foarte mult cât l-am folosit și m-a bucurat enorm lucrul ăsta. În schimb nu a ajutat cu nimic la capitolul "fire rebele".
Mai am puțin din el pentru momentele disperate . Per toatal mi-a plăcut foarte mult dar nu știu dacă îl voi mai recumpara.  



Nota 8/10.


You Might Also Like

0 comentarii

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.