, , , ,

Cien Moisturising Face Cream {REVIEW}

13:38

Bună fetelor! M-am întors dintr-o mică vacanță, de la părinții prietenului meu. Ei au o curte superbă, multă iarbă și verdeață în jur, păcat că tocmai weekendul ăsta s-a întâmplat să plouă. În urmare, tot weekendul am lenevit, am dormit, am mâncat și ne-am uitat la House. A fost foarte frumos să lenevim, deja cum ne-am întors în București a început agitația. 
Dar eu zic să trecem la treabă.Am un nou review pentru voi astăzi, despre un produs accesibil și bun. 
Din categoria produse ieftine și bune sau din categoria produse LIDL, avem crema asta hidratantă. De găsit, se găsește mereu în LIDL, fiind o linie permanentă. Nu știu cât costă exact dar știu că este în jur de 10 RON. 

EN: Hello girls! I just came back from a little holiday, from my boyfriend's parents house. They have a beautiful garden, with lots of grass and flowers, but unfortunately it happened to rain this weekend. So, this weekend we were lazy, we slept, ate and watched House. It was nice to be lazy, as we came back to Bucharest everything went crazy again.
But I think it would be ok to get down to business. I have a new review for you today about a accessible and good product.
From good and cheap products category or products from LIDL category, we have this moisturising face cream. You can find it anytime in Lidl stores , because it's a permanent line. I don't know hoy much it costs, in my country is about 10 RON ( 2.5 $ or so ).



Consider că hidratarea este cea mai importantă parte în rutina de zi cu zi. Intradevar, eu mă axez mai mult pe hidratarea pe timp de noapte, deoarece mi se pare mult mai importantă. Dar nu trebuie să uităm de cea de dimineață. Am primit această cremă de la mama mea, o folosește ea și i-a plăcut așa de mult încât mi-a luat și mie una. Am fost destul de reticentă la început, folosisem atât demachiantul cât și tonerul din gama Cien și nu mă impresionaseră. Într-o dimineață din curiozitate am folosit-o și am rămas surprinsă, este foarte ușoară și intră rapid în piele lăsând o senzație de răcorire. Hidratează pielea (nu intens ce este drept) și este și o bază bună pentru fondul de ten. 
Nu este o cremă "cremoasă" ci foarte ușoară, oarecum lichidă. Culoarea - după cum se poate vedea mai jos- este verde. Personal, nu îmi place să văd astfel de poze cu recipientele deschise ș.a.m.d. dar am vrut să vedeți cum arată produsul în sine ( de la ambalaj, la conținut și până la efecte).

I think moisturising is the most important part in everyday routine. To be honest, I focus more in night time moisturising, because I found it more important. But we don't have to forget about the morning one. I get this cream from my mom, which is using it for some time now and really likes it, so she bought one for me too. I was quite reserved at first , but in a morning I decided to give it a shot and I was surprised.  It's really light and it enters very fast in the skin leaving a cooling sensation. It moisturise the skin ( not intense)  and it's a really good "base" for foundation.
It's not creamy , it's really light, somehow liquid. The color - as you can see down- it's green. I don't like to see this kind of photos with open products etc. , but I wanted you to see how the product looks ( from packaging ,to content and effects). 
Per total sunt de părere că merită. E o cremă bună, simplă, potrivită pentru toate tipurile de ten, unde vezi efecte, ieftină și accesibilă. Am văzut că sunt două variante ( mai este una pe roz, parcă). Nu știu ce face cealaltă dar sunt mulțumită de aceasta și o voi recumpăra (cel puțin să fie acolo de back-up în caz că dau greș cu altceva). 

Overall I think it's worthy. It's a good cream, simple, for all skin types, you can see results, it's cheap and accessible. I saw there are two types ( the other one is pink ) but I don't know nothing about the other one. I'm very pleased about this one and I will buy it again ( at least as a back-up if I make wrong decision in the future).

Ce părere aveți? Ați încercat-o până acum? Aveți produse Lidl/ Cien preferate? 
What do you think? Have you tried it until now? Do you have Lidl/Cien favorite products?

Vă pup//Kisses,


You Might Also Like

1 comentarii

  1. Looks very luxurious something that you could use very nice review :) http://bauchlefashion.com

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.