, , , ,

DermoTIS sau ce nu trebuie să îți lipsească din casă {REVIEW}

17:10

Bună fetelor. Ați pățit vreodată să faceți bătături de la noii pantofi sau de la mult prea mult mers pe jos? Să vă epilați cu lama și să vă iritați în ultimul hal? Să vă ardeți , tăiați sau zgâriați? Sau pur și simplu să aveți pielea extrem de uscată? Da? Și eu, de foarte multe ori. 
O să vorbesc astăzi despre un produs românesc, pe care îl iubesc, și o să îl recumpar din nou și din nou și din nou. Este vorba de  Crema de gălbenele si propolis DermoTIS ( TIS farmaceutic).

Prima mea experiență cu ea, a fost în iarnă. Mă arsesem puțin pe față de la uleiul de arbore de ceai pe care îl foloseam pentru coșuri. Nu doar că mi-a vindecat arsurile în 2 zile, dar mi-au dispărut coșurile. Aveam multe coșuri pe frunte, dar cum am folosit cremă asta zonă s-a curățat. Luna trecută mi-am făcut praf călcâiele cu niște balerini și încă sunt în proces de vindecare dar încet, încet, trece.  
Când am față foarte uscată, e prima cremă la care apelez. Dorm cu ea pe față peste noapte și a două zi am pielea extrem de fină. Nu miroase divin, chiar deloc plăcut, dar la ce beneficii are, cui îi mai păsa? 
Costă undeva în jur de 6 RON și se găsește în farmacii. Vi-o recomand cu drag. 

Ingrediente 


Ce părere aveți? Ați folosit-o? 
Vă pup:*


You Might Also Like

4 comentarii

  1. Nu am folosit-o dar am utilizat alte produse farnaceutice de la Tis, sunt ieftine si la fel de eficiente ca alte produse straine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte buna :D Eu chiar am ramas uimita :)

      Ștergere
  2. Eu tot din gama asta Cicatrizin, cremă care e probabil la fel de bună. :) În cât timp ți-a curățat tenul de coșuri?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In mai putin de o luna tenul deja a devenit mult mai curat si mai luminos :* sper sa te ajute :*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.