, , , , , , , , , , , , ,

Favoritele lunii mai // May Favourites

01:21


Bună fetelor! 
  
 Uite așa , încet , încet , a venit și vara . Mă bucură gândul ăsta când mă gândesc la soare , mare , vacanță , dar în același timp nici nu vreau să mă gândesc la caniculă . Este prima postare de genul ăsta pe blog și sper să vă placă .
Hello girls!
Like this , slowly , summer came. I'm really exicted when I'm thinking about the sun , the sea and the holiday but in the same time I don't wanna think about the hot temperatures. It's the first post like this on the blog and I hope you will like it.


Osiris Avise CC Cream review aici ) a fost salvarea mea când a venit căldură și nu mai suportam "greutatea" fondului de ten. Plus are și SPF 15.  
BioRose Bulgaria Hand Cream este una dintre cele mai bune creme de mâini pe care le-am încercat. Nu lasă o senazație grasă și intră imediat în piele , plus că miroase genial , exact a trandafiri. Conține ulei de trandafir și glicerină. Este perfectă mai ales pentru vară. 

Osiris Avise CC Cream ( review here ) has been my saviour when the heat came and I coudn't bare the "weight" of  the foundation . Also , it has SPF 15 too.
BioRose Bulgaria Hand Cream is one of the best hand creams I ever used. You don't get that greasy sensation on your hands and immediately enters in the skin , plus it smells amazing , exactly like roses. It contains rose oil and glycerin. It's perfect for the summer.

Rujul Maybelline Moisture Extrem Lipstick That's Mauvie 210  este un ruj perfect , este hidratant și foarte pigmentat  (puteti vedea swatch aici).
Rujul Avon Totally Kissable Caressing Coral este rujul ăla puternic de vară , colorat , vesel . Este foarte hidratant și miroase superb ( swatch aici).

Maybelline Moisture Extrem Lipstick That's Mauvie 210 Lipstick it's the perfect lipstick , very moisturizing and very pigmented (swatch here).
Avon Totally Kissable Lipstick in Caressing Coral it's that fierce lipstick , very colorful and joyfull. Also very moisturizing and it smells great ( swatch here).

Creioanele Essence LongLasting sunt geniale !!! Rezistă peste 10 ore pe zi și sunt extrem de pigmentate. Le ador. Eu am nuanțele  01 Black Fever și 12 I have a green .
Creionul PUPA Multiplay în nuanța 58 este cu siguranță descoperirea lunii. Pe lângă că am căutat această nuanța de verde de o groază de timp , rezistența , pigmentarea și cantitatea este uimitoare. Urmează cu siguranță un review. 

Essence LongLasting Eyeliners are amazing !!! They resist for 10 hours per days and they're extremely pigmented. I have 01 Black Fever and 12 I have a green.
PUPA Multiplay Eyeliner in 58 it's definitely the discovery of the month. Beyond I searched for this kind of green everywhere , the resistence , the pigmentation and the quantity are amazing. A review will surely come.


Ushas Blush no. 4 l-am primit de la mătușa mea. Nu știu de unde l-a luat , dar nuanța este foarte frumoasă. Deci da , l-am folosit . Îmi place. 
Ushas Blush no.4 I've got it from my aunt. I don't know where she bought it , but the shade is very nice. So yes , I've used it. I like it.


Despre Crema de fata CutiCura  puteți citii câteva rânduri  aici . Urmează un review în curând. Iar despre Scrubul Perfectly Clean de la Creightons aveți aici un review. Ador cum funcționează aceste două produse împreună. 

About CutiCura Face Cream you can read here . A review will come soon. And about Perfectly Clean Scrub from Creightons you have here the review. I love how this two products work toghether.


Gelul de duș Avon Senses Peaceful Reflection este "o oază de liniște". Nu știu cum să îl descriu altfel. Miroase superb și lasă pielea foare hidratată. Șamponul Wella ProSeries Volume  are un review detaliat aici , la fel ca și Masca de par KeratinPro Creightons aici.

The shower creme Avon Senses Peaceful Reflection is an " oasis of peace". I don't know how I can describe this otherwise. It's smells amazing and it leaves the skin very moisturized. Wella ProSeries Volume shampoo have a review here , like the Creightons KeratinPro Hair Treatment which it review is here.


Ador geanta asta . Este no name ( scrie Nango pe ea , presupun că e un fake Mango) și o am de ceva timp . Este micuță , dar totuși poți îndesa o grămadă de lucruri în ea ( pentru că noi femeile nu punem ceva în gentuță , noi îndesăm). Plannerul meu este din Jumbo și mă ajută să țin totul ordonat. Și cercelusii sunt foarte drăguți și finuți . Îi am din New Yorker. 

I love this bag. It's no name ( it write Nango on it , so I think it should be a Mango fake) and I have it for some time. It's little , but you can stuff a lots of things in it ( because we , girls don't put something in our bags , we stuff them). The planner is from Jumbo and it helps me to keep everything organized. And the earings are very cute and I got them from New Yorker.





Luna asta am adorat cămășile vaporoase , colorate , fără mâneci . Am adunat câteva și încă am în plan să mai îmi cumpăr.  Cea cu flori este de la Atmosphere , cea roșie este Esay și cea verde-mentă este din New Yorker.

This month I loved the airy shirts , very colourful , without sleeves . I collected some but I still want more . The flower-pattern one is from Atmosphere , the red one is from Esay and the mint one is from  New Yorker.





Care sunt favoritele voastre?
What are your favourites?

Kisses :*

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Camasile fara maneci sunt perfecte pentru vara, cu toate ca eu le prefer pe cele cu maneca lunga, foarte subtiri si vaporoase ca sa ma feresc de soare.
    Bine ai revenit pe blog, acum vad ca scrii iar!
    Gelul de dus "impaciuitor" suna tare bine! Rujul trandafiriu are o nuanta romantica.
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu prefer orice camasa , imi plac foarte mult :D Multumesc :* Te pup:*

      Ștergere
  2. Ce dragute sunt camasutele! ♥
    Si eu am CC cream-ul de la Osiris, e perfect in perioada in care nu am probleme cu tenul. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc <3 Si mie imi place ft mult ca este foarte lejer <3

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.