, , , , ,

TRESemmé 24 hour body Conditioner {REVIEW}

15:45


Bună fetelor! A venit și ziua de vineri uimitor de repede. Am impresia că zboară timpul așa de repede. E o vreme așa închisă în București, nu îmi place deloc. Vremea în genul acesteia mă indispune rău de tot și mă trage la somn. 
Cu toate acestea am zis să scriu un review despre un produs  bun , care este foarte lăudat ( poate mai mult din cauza brandului).

Hello girls! Friday came very fast. I have the impression that the time flies very fast. It's such a cloudy weather in Bucharest , I don't like it at all. This type of weather makes me very grumpy and sleepy.
Overall, I thought I will write an review for this  product , which is highly praised ( maybe because of the brand).

Este vorba de balsamul 24 hour body de TRESemmé cu proteine de mătase și colagen. 

This review it's about TRESemmé 24 hour body conditioner with silk protein and collagen.

Ce ne spun ei că face? Este folosit de stylisti în saloanele de coafură pentru elasticitatea pe care o oferă părului, acesta fiind foarte ușor de coafat. Conține o formulă nouă bazată pe colagen și proteină de mătase. Este recomandat pentru folosirea zilnică deoarece este fluid și nu încărca , doar hrănește firul de păr.

What are they saying? TRESemme 24 Hour Body Shampoo is a professional formula shampoo which builds body and volume with silk protein and collagen and a new volume control complex.

Ce spun eu? Am cumpărat acest balsam acum o lună  și îl folosesc continuu de atunci. Ambalajul este unul clasic, dar nu îmi place. Trebuie să apeși tare , să scuturi că să iasă balsamul din el să îl poți folosii. Cantitatea este mare, de 500 ml. Nu are un miros puternic și formula balsamului este foarte fluidă , astfel poți să îl întinzi foarte bine în păr. Ai nevoie de puțin produs că să îți acoperi părul. Întradevăr, lasă părul foarte mătăsos și foarte ondulat, ușor de coafat. Dar cu toate acetea nu oferă volum mai deloc. Chiar mă așteptăm să ofere volum, știam că este un brand foarte renumit și bun , așa că am rămas puțin dezamăgită. Poate este vina mea că nu îl folosesc cu șamponul din aceeași gamă. Eu nu îl folosesc în fiecare zi pentru că mi-am "învățat" părul să fie spălat la o săptămâna. Astfel, părul meu nu se îngrășa foarte rău . Per total este un balsam bun dar nu l-aș recumpăra pentru că îmi doresc să încerc și altceva. 

What I'm saying? I bought this conditioner one month ago and I used it constantly since then. The package is very clasic, but I don't like it. You have to squeeze it hard , to shake it , so the conditioner can come out and you can use it. The quantity is very big , 500ml. It's not having a strong scent and the conditioner formula is very fluid so you can spread it very well in your hair. You need a small amount of product to cover your hair. Indeed , it leaves your hair very silky and wavy , easy to style it. But , with all of this , it's not giving you any volume at all. I was really hoping that it would give me volume, I knew it was a really famous and appreciated brand , so I was a litlle dissapointed. Maybe it's my fault because I don't use the shampoo from the same range. I don't use it daily beacause I've "learned" my hair to be washed once a week. Like this my hair don't become greasy. Overall , it's a good conditioner but I will not buy it again because I want to try another products.

Sistemul de dozare / Dosage system




Ingrediente / Ingredients :



Voi ce părere aveți? Ați folosit produse TRESemmé? Ați vrea să încercați? 
What do you think? Have you used TRESemmé products? Would you like to try?

Pupici:*
Kisses :*


You Might Also Like

0 comentarii

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.