, , , ,

Argan Oil Hydrating Hair Mask || REVIEW

14:52



Bună fetelor! Vara trebuie să fim foarte atente la hidratare, mai ales când sunt 40+ grade afară. Trebuie să bem multă apă, să mâncăm fructe, să ne hidratam fața, corpul și bineînțeles, părul. De ce am face asta? Pentru că temperaturile ridicate îl afectează constant, îl fac uscat și tern. Eu nu folosesc placa/ondulatorul foarte des, feonul să spunem că apare în peisaj mai des, dar cu toate astea am super grijă de părul meu. Îl îmbib în balsamuri, măști de păr din comerț dar și home-made, uleiuri și keratină. Când era mai răcoare foloseam această masca de la Creightons și arăta super bine părul meu, dar de când cu aceste călduri a cam luat-o razna. 

Așa că m-am reîntors la o veche "iubire", o mască de păr care o iau de fiecare dată când simt că părul meu are nevoie de extra hidratare. Este vorba de Argan Oil Hydrating Hair Mask , o mască de păr ce conține ulei de argan și promite să fie hidratantă. Și da, este! 

Prima dată am achiziționat-o anul trecut, când eram roșcată, și mi-a hidratat foarte bine părul. Am mers la mare și am luat-o cu mine, același rezultat. Acum la fel. Lasă părul foarte moale, fin și strălucitor. După ce o folosesc părul meu se piaptănă foarte ușor, nu am noduri în păr sau chestii mai nașpa. Plus că are un miros foarte plăcut, floral.

Cantitatea de 220 de ml este foarte ok. Nu ai nevoie de foarte mult produs că să acoperi părul de la rădăcină la vârfuri, deci produsul îți ajunge cam pentru o lună, o lună jumate poate chiar mai mult (depinde de lungimea părului). 

O recomand apentru orice tip de păr, de la uscat, vopsit până la gras ( deși nu cred că ar fi o idee bună să fie aplicată pe rădăcini în cazul acesta) mai ales pentru perioadele în care simțiți că părul vostru o ia "pe arătură".

În această gamă " Argan Oil " există și șampon și balsam foarte bune la rândul lor. Ce nu mi-a plăcut mie la șamponul din această gamă, a fost ambalajul care mi s-a deschis în valiză în drum spre mare, doar că am avut noroc că l-am pus într-o pungă.

Masca poate fi găsită la Hello Free Z One Discount la prețul de 7,99 de lei (parcă).

Voi cum vă hidratați părul vara?

Vă pup.

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Păcăt că nu pot ajunge și eu la magazinul ăla, văd super multe produse interesante la ei pe la tine și nu numai. :(
    Eu folosesc șamponul Ultra Doux Honey Treasures și o mască de la Kallos, Placenta. Înainte să cumpăr masca aceasta foloseam ulei de cocos. ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. nu avem magazinul, astept sa deschida online!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. M-ai convins! :D Nu ajung prea des la magazin dar cu prima ocazie iau si eu mascuta asta. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca te-am convins :D Sper sa iti placa daca o cumperi :*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.