, , , ,

Garnier Moisture Match Skin Radiance Boosting Gel WAKE ME UP || Review

13:10


Bună fetelor! Săptămâna această a fost așa de călduroasă și sufocantă încât sunt în stare să apelez și eu la "dansul ploii". Tocmai de aceea am ajuns ca toată săptămâna să nu mă machiez. Chiar dacă la muncă am aer condiționat, drumul spre muncă și de întoarcere (care este undeva la 30 min) mă termină psihic. Căldură, mirosuri dubioase, aglomerație etc etc etc. 
  
Cum am zis, săptămâna aceasta nu m-am machiat sau am redus totul la minim: corector, dermatograf maro și această cremă ( pe care ați văzut-o în acest haul).Nu este un BB cream și nu nuanțează tenul în niciun fel.  



Este o cremă sub formă de gel, hidratant, destinat tenului obosit și tern. Este foarte revigiorantă și chiar îți "trezește" fața dimineața. Intră foarte repede în piele și nu rămâne nici o senzație pe piele. Este o foarte bună bază de machiaj, parcă micșorează porii. Eu zilele astea am folosit-o strict pe ea, simplă, ca să îmi facă tenul să arate mai "sănătos" chiar dacă eram moartă de oboseală pentru că nu puteam să dorm noaptea din cauza căldurii, și a funcționat la un anumit nivel. 
  
Încă aveam cearcăne, câteva coșulețe pe față, dar tenul părea parcă mai uniform. Ei spun că ar trebuii folosită și dimineața și seara, eu o folosesc doar dimineața pentru că seara folosesc crema DermoTIS cu gălbenele și propolis ( review aici ). 
  
Per total este un produs bun, revigorează fața și uniformizează tenul. Mie îmi place foarte mult și o să continui să îl folosesc, mai ales că se consumă destul de greu ( puțină cantitate îți ajunge pentru întreaga față). Cu toate astea sunt curioasă cum sunt și celelalte creme/geluri din această gamă.  
  
Voi ați încercat-o? Ce produse de la Garnier vă plac?



Vă pup,

You Might Also Like

3 comentarii

  1. ma intreb unde poti sa lucrezi daca scrii agramat: ``Chiar dacă l-a muncă..``
    restul articolului nu l-am mai putut citi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, îmi pare rău să te anunț dar nu scriu agramat. "L-a"- ul ăla nu stiu cum am reusit sa il scot si imi pare rău că te-a ofensat așa tare, dar a fost o greșeala ( oboseală, m-am grăbit la revizuit etc). Nu am cu ce sa ma justific în fața ta , dar dacă ai citii și alte articole de ale mele, ai vedea că nu sunt agramată. Dacă eram , s-ar fi sesizat cineva. Și unde muncesc? Draga mea sunt operator it la o companie , unde am muncit să ajung și muncesc în fiecare zi să evoluez. Multă baftă în continuare și o zi faină:)

      Ștergere
  2. Nu am incercat aceasta crema, la ce calduri sunt afara, nu stiu cat de recomandat este un machiaj iesit din comun. Eu nu am mai folosit deloc machiaj.

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.