, , , , , ,

Hainute din Lidl #2

21:24


Bună fetelor ! Cred că nu există persoană care nu adoră chilipirurile. Pentru mine este o pasiune, un hobby să zicem, să găsesc lucruri frumoase, la prețuri accesibile. Cele care îmi urmăriți blogul ați văzut că mă focusez pe genul ăsta de postări și încerc să dau sfaturi, să vă arăt locuri de unde vă puteți cumpăra lucruri frumoase la prețuri mai mult decât ok, pentru că să fim sincere, nu ne dau banii afară din casă dar cu toate acestea ne place să ne răsfățăm. 
Ieri, am văzut revista de la Lidl unde aveau o grămadă de promoții la haine, genți, pantofi, geluri de duș(pe care mama nu le-a găsit) etc. Eu nu am reușit să ajung la Lidl azi, dar am avut noroc cu mama care s-a dus pentru mine. Mai jos vă spun câte ceva despre ce mi-am cumpărat. 




Pantalonii scurți  sunt foarte comozi, au talia înaltă și îmi place la nebunie că sunt puțin mai lungi. Nu înțeleg de ce în ultimul timp se poartă pantalonii scurți care îți lasă fundul la vedere. Anul trecut mi-am luat și eu țeapă, mi-am cumpărat o pereche de pantaloni scurți fără să probez (pentru că îmi știu măsurile) și când am ajuns acasă am rămas stupefiată când "plăcințelele" mele erau pe afară. Cred că i-am purtat de vreo 3 ori (odată a fost la mare) și cam asta a fost. În concluzie sunt foarte încântată de ei. Au costat 30 de lei. 

Topul Alb este simplu, foarte lărguț și lung. Materialul este foarte răcoros și mi s-a părut perfect pentru zilele astea în care te topești, poate chiar și pentru mare (deși am să îl murdăresc foarte repede, am un talent). A costat 17 lei.

Teniși înflorați sunt așa văratici și comozi. Mi-a plăcut la nebunie print-ul în combinație cu șireturile crem. Merg perfect cu rochițe, fustițe și blugi. Au fost foarte ieftini, 25 de lei, mi se pare mai mult decât ok.




Gențile sunt categoric preferatele mele. Zici că ar fi făcute din piele. Cea maro o văd purtată mai ales toamna, este și mai măricică, se deschide cu capsă, este foarte practică. Cea neagră este puțin mai elegantă să zicem (din cauza culorii, negrul mi se pare că face totul mai elegant), se închide la fel cu capsă. Una a fost 40 de lei și mi se pare foarte ok.

Mi-am mai luat lenjerie intimă și mâncare dar am considerat că nu este nevoie să va arăt. Deși v-aș putea recomanda și lenjeria intimă de la ei, este foarte bună, mai ales sutienele. 
  
Dacă vă plac eu zic să vă grăbiți săptămâna această la Lidl ( mai ales până joi) pentru că din ce mi-a zis mama era bătaie pe pantalonii scurți și genți. 
  
Vă place ce mi-am cumpărat? 
  
Vă pup,

You Might Also Like

18 comentarii

  1. Vaaai, ce draguti sunt tenesi si ce dragute sunt gentutele! Sa le porti cu placere!
    Trebuie sa fac o plimbare pana in Lidl :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mutumesc :* Chiar te sfatuiesc sa faci , mai erau chestii faine pe acolo cica :D

      Ștergere
  2. vai, cat de frumosi sunt tenisii!! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. sa te bucuri de noutati :).

    eu am intrat ieri la lidl foarte scurt, doar ca sa-mi iau oapa si ma cam grabeam, dar am vazut ca erau o gramada de oameni care cotrobaiau pe la oferte, asa ca am impresia ca s-a epuizat aproape totul pana acum. nu ma mir, la ce preturi au fost :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :* Cred si eu, mi-a zis mama ca se calca lumea in picioare la blugi pe la 9 dimineata :)) Pacat ca nu aduc intr-o cantitate mai maricica :)

      Ștergere
  4. Ce frumoase sunt toate! <3
    Si mie imi plac hainele de la Lidl si sunt de acord si in privinta sutienelor. Sa le porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am doar o bustiera faina de la ei, din dantela. Tare dragute gentile! Pantalonii scurti am vazut la o prietena, si-a cumparat fix pe criteriul asta, talia inalta.
    pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte calitativi pantalonii. Nu cred ca e vreo diferenta intre ei si unii din H&M sa zicem :) Si eu te pup :*

      Ștergere
  6. Ce frumoase sunt gentile! <3 Are gusturi bune mama ta! :)
    Si pantalonii scurti sunt draguti! Sa le porti sanatoasa pe toate! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult dorina <3 Si stiu, sunt o norocoasa cu o mama ca a mea :)) <3

      Ștergere
  7. Imi plac chiar toate produsele alese, ne potrivim la gusturi! :D Tenisii inflorati chiar sunt o alegere buna, se potrivesc si cu rochii, si cu blugi sau pantaloni scurti. O singura data am plecat croita spre Lidl sa cumpar lenjeria intima vazuta intr-o reclama, dar am fost dezamagita, nu pot purta bikini in acel material lucios.

    Eu prefer Lidl pentru cumparaturi ”mancabile”, au ciocolata geniala, la fel produse din branza! Miammi!

    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac :* Eu am gasit multe chestii de-a lungul timpului:D O sa urmeze o serie de posturi pe tema Lidl :D
      Si da au mancarea foarte buna , si ador faptul ca au in fiecare saptamana altceva <3 Te pup:*

      Ștergere
  8. Tenisii sunt supeeerbi! La fel si gentile! Nu m-as fi gandit ca gasim asa ceva in Lidl. Sa te bucuri de toate! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa stii ca am dat click pe postarea ta si hop-top si mami ca ia stai asa, da mai sus sa vad gentuta!
    Clar o vad ca da o tura prin Lidl in viitorul apropiat :))
    Tare frumoase sunt toate lucrusoarele! Sa le porti cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu sentimentul, asa e si mama cum vede ca ma uit la haine sau ceva :)) Nu stiu daca le mai gaseste acum, dar s-ar putea sa aiba noroc in Lidl-urile mai "nepopulate" :) De ex. : Th. Pallady, dar acum depinde unde stai :)
      Multumesc mult si te pup:*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.