, , , , , , , , , , , , , ,

Instalife #1

17:50



Bună fetelor ! 
Este duminică, și cum am zis voi face postări mai personale. M-am gândit azi să încep o nouă rubrică, Instalife, în care să cuprind câteva poze ce au fost făcute de-a lungul săptămânii (în principal postate pe Instagram). Săptămâna următoare vreau să postez neapărat un haul, am tot strâns lucrurii în ultimul timp. 
  
A fost prima mea săptămână "oficială" la muncă, așa că majoritatea pozelor sunt în principal făcute acolo. Încă sunt în acomodare, nu sunt obișnuită să stau 8 ore la birou, în fața unui calculator. Când ajung seara acasă simt că mă omoară spatele, și spre surprinderea mea, picioarele. Plus, sunt singura care preferă să se trezească pe la 6 dimineața, pentru că mă simt mai odihnită, decât la 8? Nu știu de ce, dar mi se pare groaznică oră aia. Mă simt ca un zombie când mă trezesc la ora 8 dimineața. Întradevăr, și eu mă culc târziu, pentru că îmi placce să mă uit la seriale. 
Dar eu zic să începem prima postare de acest tip. 

Luni


Luni a fost o zi călduroasă, prima zi la muncă și o zi în care m-am simțit foarte pozitivă, așa că am simțit nevoia să port roz. Mi-am luat sacoul de un roz puternic, vesel, un tricou alb, blugii și mi-am pus acești cercei frumoși cumpărați din MeliMelo la reduceri. Au fost 7 lei sau ceva de genul. M-am simțit foarte bine îmbrăcată în sacoul meu roz (mereu când mă uitam la sacoul acesta mă speriam și consideram că este departe de zonă mea de confort dar am zis să trec peste) și sper să fac un OOTD în curând cu el.

Marți 



Marți am intrat în priză. Toată ziua am stat și am învățat programul cap coadă pe integrări, aprovizionări, descărcări etc. Eu nu prea mănânc de dimineață și am văzut că mă afectează foarte mult lucrul acesta. Așa că m-am învățat să îmi fac fulgi de ovăz cu lapte seara, că să îi mănânc a doua zi la muncă cu gem de zmeură/afine/vișine etc. Sunt delicioși, recomand din tot sufletul. O pungă costă 2,5 lei în Lidl.


Miercuri



Miercuri am continuat cu învățarea programului. Sora mea a venit pe la mine pe la muncă și a dat iama într-un automat cu dulciuri și mi-a luat și mie salam cu biscuiți (pentru că ador salamul cu biscuiți, mai ales dacă are aromă de rom). A fost bun, nu genial, un pic cam dulce pentru gustul meu.

Joi


Joi a fost ziua aia călduroasă, sufocantă, așa că a trebuit să fiu atentă cu ce mă machiez pentru că transpir destul de mult pe drum. La muncă am aer condiționat, e totul bine și frumos, dar nu vreau să mi se topească totul pe față până ajung acolo. Plus, că pe căldura asta am simțit nevoia să fiu mai naturală, să nu mai pun atâta tencuială pe față. Așa că zilele astea m-am limitat la : CC Cream-ul Osiris Avise ( review aici), BB cream concelear-ul tot de la Osiris Avise, Fardul de ochi Brown Stone de la MustaeV ( câteva impresii & swatch-uri aici) , tușul de la Elf (câteva impresii aici) și parfumul Jour d'Hermes (review aici).

Vineri


Dezamăgirea săptămânii a venit de la un produs la care aveam mari așteptări. Poate că nu știu eu să folosesc ceara, poate nu l-am folosit eu cum trebuie, dar la mine nu a funcționat și nici nu mi-au ajuns cele 10 benzi pe care ți le oferă produsul (proastă eu că nu am coborât până în Mega să îmi iau mai multe) dar când am văzut că mi-am făcut vânătăi pe picioare, am pus-o deoparte și am zis gata pentru astă seară. Samabata aceași poveste, părul se luă foarte greu. Am ajuns la concluzia că tot la salon poți să te faci cel mai bine cu ceară. Un review mai detaliat în curând, promit. 

Sâmbătă nu am făcut poze din păcate 

Duminică


Adică azi, mi-am luat mai multe cosmetice. Urmează să apăra într-un haul așa că nu mai spun nimic. Dar vă pot spune că sunt super încântată de rujul Babor.



Dacă vreți să mă urmăriți pe instragram și să vedeți ce mai fac din când în când , userul meu este andra_malin .

Voi ce ați făcut săptămâna asta?

Vă pup,

You Might Also Like

3 comentarii

  1. Ce draguti sunt cerceii de la Meli Melo, au niste culori foarte frumoase!
    Da, te inteleg cu trezitul la 6, parca te trezesti mai odihnit, dar asta depinde desigur la cat te culci seara :))
    Arata bine fulgii de ovaz cu gem, mananc si eu din cand in cand fulgi de ovaz, doar ca prefer sa ii beau cu suc de fructe sau ceva, cu toate ca nu ii fierb inainte si sunt putin mai crocanti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc<3 si mie imi plac mult <3
      Nu am incercat niciodata fulgii in felul asta :) o sa incerc :D

      Ștergere
  2. O noua etapa in viata ta, iti doresc succes la locul de munca. Imi plac cerceii sunt tare colorati exact pe gustul meu,astept sa vad sacoul roz, caci sunt fana culoarea roz..Pupici!

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.