, , , , ,

Apa Micelară Garnier Pure Active || REVIEW

15:48


Bună fetelor! A venit mult așteptata zi de vineri și pot spune că am început weekendul foarte bine. De dimineață am dat fuguța la poștă și am ridicat coletul primit din partea Anei de la BeautyBarometer în cadrul proiectului " Testează și tu". Puteți vedea aici ce am primit, am fost uimită de surpriza din partea Anei și îi mulțumesc din suflet. Urmează review-uri în curând. 

Astăzi vă vorbesc despre o apă micelara, foarte cunoscută, și anume Apa Micelară Pure Active de la Garnier. Prima dată am fost tentată să o cumpăr pe cea roz, dar am ales-o pe cea verde în cele din urmă pentru că este destinată tenului gras. Fiind vară tenul meu o cam ia razna așa că am zis că este ideală.

Este bună, dar nu miraculoasă. Curăță machiajul foarte repede, la ochi când am tuș trebuie să insist puțin întradevăr, dar pentru ten mi se pare ideală. Din cauza căldurii mi-au ieșit destul de multe coșulețe pe față și am impresia că ea ajută să le țină sub control (și crema de gălbenele). 

Dimineața o aplic înainte să mă spăl pe față, mă spăl și după aplic crema Yves Roche Sebo Vegetal Zero Defecte. Seara, o folosesc tot pe ea, dar apoi aplic și scrub-ul Creightons (despre care v-am vorbit aici), iar ca și hidratare folosesc crema de gălbenele DermoTIS (review aici) sau când mi se pare foarte cald, crema Cien Moisturising Face Cream (review aici). 

Se consumă destul de greu, eu o folosesc de 3 săptămâni și am consumat un sfert din ea. O folosesc împreună cu dischete din acelea demachiante  (în principal cele de la Lidl). 

Per total îmi place. Este răcoritoare, demachiaza rapid și nu trebuie să insist, nu mă ustură ochii de la ea, îmi ține tenul sub control și porii curați și se consumă și greu. Ar trebuii să adaug și cantitatea care este de 400 ml. Expiră în 6 luni de la deschidere, ceea ce mă bucură pentru că înseamnă că nu are atâtea prostii în compoziție. 

Cu toate astea cred că cea roz este mai bună (o să o cumpăr după ce o termin pe această), cel puțin așa sper, mai ales că se face atâta vâlvă în jurul ei. După ce o voi folosii și pe aceea, voi putea să aleg care este cea mai bună.




Voi ați folosit această apă micelara? Dar cea roz? Ce părere aveți? 
  
Până data viitoare, vă pup,

You Might Also Like

3 comentarii

  1. Am auzit si eu despre aceasta micelara, insa eu am ales-o pe cea roz. Ma impac foarte bine cu ea si ma bucur ca mi-am cumparat-o. Poate o sa iti placa si tie daca ii dai o sansa. Acum ma tenteaza produsele Garnier din gama Pure Active pentru tenul cu acnee. :d
    Merci pentru review! te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut si eu acel gel/scrub/masca...chiar suna tentant :)
      Ma bucur ca ti-a fost de folos. Te pup:*

      Ștergere
  2. Mie imi place mai mult varianta roz,daca ar fi sa aleg. Si pe aceasta am terminat-o chiar ieri...i-am facut si eu review pe blog.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.