, , , , ,

Dezamăgire: I love... Strawberries&Milkshake Body Lotion || REVIEW

13:18


Bună fetelor! V-am tot vorbit de produse care îmi plac, care m-au uimit, dar astăzi a venit timpul să vă povestesc puțin despre un produs care mi-a înșelat toate așteptările. Este vorba despre loțiunea de corp de la I love... cu capsuni&milkshake și a fost cumpărată din Hello Free Z One acum ceva timp (menționez că în momentul de față produsul este în coșul de gunoi). Se mai întâmplă să dăm și de produse care nu ne plac. 
  
Despre produsele I love... am auzit mereu numai de bine : cât de bune sunt, hidratante, frumos parfumate dar și ambalate foarte drăguț. Ultimei părți îi dau dreptate, și mie îmi place mult cum arată ambalajele lor. 
  
Loțiunea asta de corp miroase groaznic (cel puțin așa mi se pare mie), miroase foarte fals, artificial, extrem de dulce. Nu mă așteptam să miroasă a ceva fresh, paradis și alte chestii, dar măcar să miroasă a căpșuni. Din cauza mirosului nu cred că am folosit-o mai mult de 6 ori. Simțeam că îmi lasă pielea lipicioasă (din cauza mirosului), dar în realitate loțiunea intră foarte repede în piele. 
  
Hidratează și lasă pielea fină, dar personal nu pot să o aplic pentru că simt că mă apucă toate mâncărimile din cauza mirosului. 
  
De la I love...am mai încercat doar un balsam de buze/lipgloss cu lamaie&lime care mi-a plăcut mult, dar din cauza experienței cu această loțiune de corp, nu cred că o să mă mai apropii de produsele lor.  
  
Vouă vă plac produsele I love...? Ce experiență aveți cu produsele acestea? 
  
Vă pup. 





You Might Also Like

17 comentarii

  1. Si eu voiam sa cumpar un gel de dus de la ei dar... acum m-am cam razgandit.. pana acum am vazut 2-e review-uri negative...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu as vrea sa incerc untul de corp totusi, dar imi e frica cu mirosul. :)

      Ștergere
  2. Nu am incercat nimic din aceasta gama, sunt unele produse care nu ni se potrivesc din varii motive.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact :)) La fel patesc eu cu samponul Pantene, mie nu imi prieste :* te pup:*

      Ștergere
  3. Pe cat de colorate sunt, pe atat nu m-au tentat niciodata. Parca am simtit ca nu-s chiar ok ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ma amuza ca au un pret maricel :) Sunt lotiuni de corp mult mai bune la 8 lei si ele in cel mai bun caz la reducere sunt 18 lei :)

      Ștergere
  4. Imi pare rau ca nu te-ai inteles cu produsul. Eu am foarte multe din gama I love... - geluri de dus, unt de corp, crema de corp si crema de maini. Nu am reusit sa le incerc, dar mirosul cu siguranta nu ma deranjeaza. Astept anotimpul rece, sa vedem atunci cum se comporta surprizele din dulap.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate sunt eu mai sensibila la capitolul acesta, dar nu cred ca ma mai ating de ceva de la ei. Sper ca tie o sa iti placa , te pup:*

      P.S.: Si eu astept anotimpul mai rece, dar nu pt creme, ci sa se duca odata caldura asta.

      Ștergere
  5. Am auzit si eu multe despre produsele lor, dar nu am folosit inca nimic. Parca am vazut la DM o lotiune cu miros de vanilie care mi se parea interesanta, daaaar parca acum nu m-as mai incumeta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca tot ce are un miros mai dulce este groaznic. Gama cu lamaie&lime miroase mai fresh, presupun :*

      Ștergere
  6. Imi pare rau sa aud ca nu ti-a placut, eu am incercat de la ei mai multe geluri de dus si lotiuni de corp, dar am observat ca au un miros destul de puternic. Pe asta l-am ocolit, nu-mi place mirosul de capsuni, ma asteptam sa miroasa a iaurt sa fiu sincera, cred ca am fost inspirata :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai fost, ai fost , in general tot ce e cu capsuni are mirosul ala artificial :)

      Ștergere
  7. sunt dragute ele asa, dar am avut si produse mai bune, ce-i drept.

    uite ca varianta asta n-am mirosit-o...

    RăspundețiȘtergere
  8. N-am încercat până acum acest produs, așa că review-ul mi-a fost util.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu care voiam sa incerc chiar lotiunile de corp de la ei... eu am avut gel de dus, dar n-am fost impresionata deloc. Ma gandeam ca acest tip de produs poate va fi ceva mai bun. Inca oscilez...

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.