, , , , , , , , ,

Din categoria Lidl : Mascara Cien ( All-In-One Lash Booster Mascara si Waterproof Mascara)

17:44



Bună fetelor! 
Eu sunt mare fană Lidl (după cum știți). Îmi place enorm de mult mâncarea și dulciurile de la ei, hainele, toate chichițele pe care ei le comercializează (cum ar fi pixuri, carioci, căni termice etc), dar și cosmeticele. 
Dacă nu știați, Lidl comercializează și cosmetice, mai răruț dar se găsesc. Încă regret că nu mi-am luat ultima dată niște rujuri tip creion (gen cele de la Yves Rocher, Astor, Revlon) pentru că aveau niște culori minunate. Era unul mov sublim, altul un corai foarte special și toate doar la 10 lei. Aveți aici o poză cu ele. Defapt asta este "regula" la cosmeticele Cien, toate fardurile, rujurile, fondurile de ten, rimelurile și ojele, costă 10 lei.  
  
Zilele trecute am dat peste aceste două rimeluri, le pusesem bine pentru că voiam să le fac un review. În momentul de față sunt uscate sau expirate ( au trecut 6 luni de când le-am deschis) și eu am ochii foarte sensibili la rimel. 
  
Dar acum zic că ar fi ideal să vă vorbesc de ambele mascara separat, mai ales că sunt diferențe între ele. 
  

Cien Waterproof Mascara după cum îi spune și numele, este o mascara waterproof. Da, a rezistat întradevăr destul de mult pe gene și se demachia destul de greu, dar dacă dădeai cu multă apă ( să spunem că te spălai la ochi cu apă și frecai mai tare sau intrai în apă) începea să se scurgă. Nu da un aspect extraordinar genelor, este un rimel simplu, care dacă vrei să iasă în evidență în mod special trebuie aplicat în minim 2 straturi. Mi-a plăcut periuța lui, se lucra foarte ușor cu el și nu au fost "accidente". Pentru 10 lei, având în vedere că nu se scurgea la fel de repede ca un rimel non-waterproof, zic că merită.


Cien All-In-One Lash Booster Mascara este cu siguranță preferatul meu. Este defapt unul din rimelurile mele preferate. Promite de toate: Volum, alungire și să le răsucească. Oferă volum încă de la primul strat, separă frumos genele și ies foarte frumos în evidență. La al doilea strat devin și mai frumoase. Nu îmi place că periuța este destul de mare și mereu mă murdăream sub sprânceană. Nu este waterproof, se scurge destul de repede. Nu am avut neplăceri în a găsi rimelul "crăpat" pe față, punctulețe negre sau lipirea genelor într-un mod inestetic. Cu siguranță merită cei 10 lei, chiar mai mult. 


Eu dabea aștept să reapară machiajele la Lidl și cu siguranță îmi voi recumpara All-In-One Lash Boost Mascara. Și de data asta nu voi mai rata și acele rujuri lip butter. 
  
Voi ați încercat machiaje Cien? 
Vă pup,


You Might Also Like

5 comentarii

  1. Buna, draga mea!

    Ai primit premiul "Liebster" - http://deea-d.blogspot.ro/2015/08/the-liebster-award.html
    Abia astept sa citesc raspunsul la intrebarile tale!
    Ti pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am luat niciun produs de make-up de la lidl, desi de multe ori mi-au facut cu ochiul. si eu sunt fan lidl declarat, greu ma scoti de acolo! data viitoare chiar o sa ma aprovizionez si eu cu cate ceva, pentru ca am citit lucruri bune!

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.