, , , , , , , ,

Din categoria Lidl : Paletă farduri Boulevard de Beaute Charming Nude eyes & Pretty Bright Eyes - Look in a box || REVIEW

15:41


Bună fetelor! Am zis să încep ziua de luni într-o manieră colorată, feminină și interesantă. Știu că vă plac postările "Din seria Lidl" așa că aici sunt cu un alt review/descoperire/recomandare.  

Joi am fost în Mangalia și am ajuns prin Lidl după 4 ore de mers cu autocarul. Am mers să mă uit și să iau de mâncare, când mi-au sărit în ochi aceste paletuțe. Nu este așa că sunt super drăguțe? Mă așteptam să fie scumpe dar au costat doar 13 lei. După ce le-am deschis ca să mă conving de conținut (ambalajul deja mă convinsese), nu am mai stat pe gânduri și am pus două paletuțe în coș. Este vorba de Pretty Bright Eyes și Charming Nude Eyes. 


Pretty Bright Eyes






Am început să port destul de mult roz, atât la capitolul îmbrăcăminte, cât și la machiaj. Îmi place cum se văd ochii mei negri când aplic pe pleoape roz, îi deschide și luminează foarte frumos. Așa că nu am stat pe gânduri când am văzut-o. 
  
Fardurile sunt puțin prăfoase, dar eu nu am avut incidente să îmi cadă sclipici/fard pe obraz. Unele dintre farduri sunt mai pigmentate, altele nu. Cutiuța vine cu o oglindă foarte bună, un aplicator clasic tip burețel și cartonașe pentru realizarea a două machiaje cu această paletuta. Nuanțele mele preferate sunt : Porcelain, Bronze Goddess, Touch of gold ( care este un fard mat, ce se potrivește perfect cu nuanța pielii mele, deși eu am un subton roz) și Cotton Candy

Charming Nude Eyes






Sunt nebună după fardurile nude. Îmi plac nuanțele pământii, atât pentru un machiaj de zi, cât și unul de seară. Paletuta asta a fost prima pusă în coș. Are fix nuanțele pe care le poți folosii în orice moment al zilei. 
  
Astea fiind zise, vreau să vă declar că ador paleta asta, suntem de nedespărțit. Este atât de finuță, feminină, diafană, nu știu...am tot ce îmi doresc acolo. Primele trei nuanțe de sus sunt cu mai mult sclipici, în timp ce urmatoareel 3 sunt mai pigmentate ( și ele cu sclipici) dar sunt mai evidente pe pleoape. Nu pot alege o nuanță favorită, le ador pe toate, le folosesc de joi încontinuu. Mă bucură faptul că arăt mai odhinita când le folosesc. 
  
Cutiuța vine de asemenea cu o oglindă foarte bună, un aplicator clasic tip burețel și cartonașele pentru machiaj. 
  
  
Eu zic că la 13 lei au fost o afacere foarte, foarte bună. Voi ce ziceți? 
  
De asemenea, mâine voi venii cu un concurs pentru voi, primul concurs de pe blog. În ce credeți că va consta premiul? 
  
Vă pup,  

You Might Also Like

11 comentarii

  1. OMG~ cat de dragalase sunt!!! ❤ Charming nude eyes imi place cel mai mult, i'm such a sucker for pretty packaging ❤❤❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place Charming nude eyes cel mai mult <3 Ma bucur ca iti plac :D

      Ștergere
  2. Wow ! Nu am stiut ca au adus farduri la Lidl. Clar trebuie sa ajung si eu urgent pe acolo pentru ca cea cu nuante neutre arat bestial !!! <3 <3

    http://ancasblog0.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte frumoase paletele și sunt sigură că au meritat fiecare bănuț. Am văzut că de multe ori în Lidl găsești niște lucruri super drăguțe și ieftine, trebuie doar să fii pe fază pentru că se termină incredibil de repede.
    Eu am deja destule paletuțe, dar cred că dacă le-aș fi văzut pe astea nu aș fi rezistat, sunt tare simpatice.
    Pupici! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  4. Nude eyes e foarte frumoasa si e numai buna de cadouri! Eu am multe Fecioare cu aniversari in perioada asta, deci cred ca voi face un stoc serios. :D
    Multumim de pont!

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar sunt foarte dragute nuantele! Ideale pentru zi! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar sunt foarte dragute nuantele! Ideale pentru zi! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Avand in vedere pretul, arata chiar foarte bine! Culorile sunt interesante si chiar sunt curioasa cum arata si pe pleoape :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu sunt rele deloc pentru 13 lei! :D

    RăspundețiȘtergere
  9. ce haioase sunt paletutele astea :))) nu stiu cum de le tot gasesti asa de faine..si la preturi superbune :)))

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.