, , ,

Evoluderm Scrub cu Ulei de Argan || REVIEW

11:53


Bună fetelor! Vreau în curând să pregătesc un update la rutina mea de îngrijire a feței și a corpului, în care vreau să vă prezint produsele și să vă spun câteva cuvinte despre fiecare, dar până atunci doresc ca fiecare produs să aibă un review separat. Fiecare în parte sunt produse bune și merită să se bucure de atenție individuală. 
  
Astăzi vom vorbii despre un gomaj ( sau scrub) cu ulei de argan pentru față de la Evoluderm. Eu l-am luat din Auchan, dar l-am văzut și în DM la un preț de 18 lei. Eu am fost mai "norocoasă" și am dat 13 lei pe el ( inițial la raft scria că prețul este de 7-8 lei). Doar că eu nu îl folosesc pentru moacă, pentru că am alte produse mai bune, ci îl folosesc pentru corp, în primul rând pentru picioare, înainte să mă epilez. 
  
Produsul vine ambalat într-un tub clasic și are 150 de ml, o cantitate mai mult decât suficientă. 
  
Consistența produsului este una foarte cremoasă, groasă chiar, de culoare crem, cu particule destul de măricele, deci își face treabă destul de bine și pe față și pe picioare. 
Eu nu îl folosesc pe față pentru că nu îi prea suport mirosul, miroase a detergent. Simt că mă dau cu Tide pentru spălat de mână pe față când îl aplic. Asta e un mare NU din partea mea. Pe picioare nu am văzut să îmi provoace nici un rău, chiar exfoliază foarte bine și pregătește foarte bine picioarele pentru epilat. 
  
Nu știu ce să zic despre uleiul de argan din compoziție, pe lista de ingrediente ( vezi mai jos) figurează că ar fi - pe la mijloc- dar eu nu văd nici o chestie extraordinară la el. 
  
În concluzie: Este un scrub ok, își face treaba bine, dar miroase groaznic. Prețul mi se pare un pic cam măricel pentru ceea ce oferă. Nu cred că îl voi mai recumpăra. 


 Vouă ce scrub-uri vă plac? Ați mai încercat până acum produse Evoluderm? 
  
 Vă pup,  








_______

Vă invit de asemenea și pe pagina de facebook a blogului pentru a-mi spune părerea voastră. 

You Might Also Like

6 comentarii

  1. Heheh ne-am sincronizat astazi! Vorbim amandoua despre exfoliante! :)
    Sa-l incerci pe cel de la Balea! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii :))) Sunt tare curioasa de cel de la Balea, mai ales daca miroase bine <3

      Ștergere
  2. Am unul de la Avon, e ok, nu am auzit de acest brand.

    RăspundețiȘtergere
  3. Incearca-l pe cel cu piersici, eu pe acel il am si miroase ok :) Si pentru fata este destul de eficient la pretul acesta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu il am pe cel cu Karite si miroase super. Ti-l recomand :)

    lraivn.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa il incerc :) Multumesc pentru sfat :* te pup:*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.