, , ,

Cremă Membra cu vitamina A || REVIEW

15:15


Bună fetelor! Este minunata zi de vineri şi abia aştept să vină weekendul. Vreau să mă relaxez, să dorm, să stau cu iubitul meu şi să ne plimbăm, pentru că mă simt obosită atât fizic, cât şi psihic. Stresul din ultima vreme şi-a pus amprenta pe tenul meu. Fie că vorbim de cearcăne, fie că de pori dilataţi şi coşuri, tenul meu are nevoie de hidratare şi îngrijire suplimentară.

Am citit despre această cremă atât la Eva cât şi la Ilda şi am ştiut din prima că trebuie să mi-o cumpăr şi eu, poate am avut aşteptări foarte mari şi am fost puţin dezamăgită (mă gândeam că o să fie un miracol ce se va întâmpla peste noapte), dar după ce am folosit-o după o luna mă declar mulţumită.

Este vorba de crema Membra cu vitamina A şi o să încep prin a spune că mă bucur că este o cremă fabricată în România, consider că toate cremele făcute la noi sunt net superioare decât multe creme din comerţ. De exemplu cremele de la DermoTIS care sunt excelente.

Am văzut că se găseşte în două tipuri de recipient această cremă: La tub (cantitatea de 25 g) la preţul de 5 lei , şi varianta pe care o am eu la borcănaş (45 de ml) care a costat 8,5 lei. O găsiţi la plafar.

Dar mai întâi să vă povestesc puţin despre Vitamina A ( sau retinol), pentru că şi eu la rândul meu după ce am aflat despre această cremă am început să caut informaţii despre această vitamină şi ce face ea. Vitamina A este una dintre cele mai importante vitamine din corpul nostru, este indispensabilă pentru vedere, pentru sistemul imunitar, dar este şi cea mai puternică vitamină anti-canceroasă. Efectele acestei vitamine asupra tenului sunt miraculoase, este foarte bună pentru acnee , antiaging şi antipigmentare. Nu am folosit niciodată un serum sau altă formulă în care se poate găsii retinolul ( aici mă refer pentru aplicarea pe ten), dar totuşi consider că această formulă (sub formă de cremă) este mai bună.  Probleme cu acneea severă nu am, am câteva coşuleţe, mai ales în perioada specială, nu am riduri , decât de expresie ( la gură şi puţin la ochi linii fine pentru că am ochii mari , şi asta cu ochii mari e cu dus şi întors), iar în legătură cu pigmentarea…se pun şi pistruii, nu? Doar că eu nu vreau să scap de ei, îmi plac foarte mult. Citisem un citat foarte drăguţ la un moment dat , şi anume :






Revenind la crema noastră , am zis să vă arăt mai întâi ingredientele şi ce spun producătorii despre ea. Puteţi citii toate aceste informaţii în poza de mai jos. După cum puteţi vedea nu conţine conservanţi, coloranţi sau parfum, ceea ce mi se pare extraordinar.


În primul rând când am văzut că arată că o vaselină, m-am speriat puţin pentru că am zis o îmi lase pielea foarte uleioasă. Slavă Domnului că nu a fost aşa ! Când am aplicat-o prima dată aveam pe obraji vreo 2-3 coşuri , pe frunte mai multicele şi în jurul gurii( Dacă ar fi să vă dau un sfat din experienţă personală,  ar fi să nu vă puneţi mâinile murdare pe faţă. Eu tot timpul stau cu mâinile pe faţă şi de aici apar coşurile în jurul gurii.). A două zi, după prima aplicare, faţă mea era foarte luminoasă şi porii nu erau aşa dilataţi, dar încă nu îmi dispăruseră coşurile. Am aplicat-o încontinuu timp de o săpămână şi la partea de coşuri nu funcţiona, dar tenul arăta foarte luminos şi fondul de ten/ CC cream-ul arăta sublim pe ten. Apoi, pielea a început să mă usture în jurul pomeţilor când o aplicam şi mi-am dat seama că mi-am senzibilizat pielea. Două zile am “stat” pe crema de gălbenele şi propolis şi tenul meu şi-a revenit. Eram puţin dezamăgită, mă aşteptăm ca pe partea de coşuri să funcţioneze mai bine. Apoi în timp totul a început să capete formă.  Ziua, înainte să aplic maglavaisul pe ten, aplicam crema cu SPF ( eu am una de la Balea pentru tenul sensibil cu SPF 30 şi mă înţeleg genial cu ea), iar o dată la două seri aplicam această cremă. Şi aşa a început crema să funcţioneze în totalitate şi pentru mine. În momentul de faţă, chiar dacă tenul meu este obosit şi are nevoie de hidratare ( şi de un repaus) , am pielea fină şi moale în fiecare dimineaţă şi să spunem că e pe linia de plutire.  Adică nu arăt nici că o moartă, dar a văzut şi zile mai bune tenul meu.


În conluzie vă pot spune că vă recomand această cremă, mie mi se pare genială. Nu este scumpă, face ceea ce promite, are o cantitate foarte ok şi are mai multe întrebuinţări.  Este clar că nu o să îmi mai lipsească din casă.

Acum vreau să găsesc crema de la DermoTis cu Ichtiol 10% pentru că nu o avea la plafarul de lângă mine. Sper să am noroc şi să o găsesc în altă parte ( cică este foarte căutată).

Voi ce părere aveţi? Aţi încercat-o vreodată?

Vă pup,

You Might Also Like

13 comentarii

  1. Da, am citit si eu la fete despre ea...ce face curiozitatea, nu?:))
    Te baga la cheltuieli! Am inteles ca este bine sa faci pauza la utilizarea cremei...la cateva zile.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am facut, o aplic o data la 2 zile si sunt super multumita :* pup :*

      Ștergere
  2. Exact aceeasi chestie am patit-o si eu, sunt sensibila la retinol si trebuie s-o aplic o data la 2-3 zile, altfel e jale :))
    Nici mie nu-mi mai lipseste din casa. Argila si crema de galbenele troneaza de ani de zile ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Retinolul, nu e bine de folosit vara , poate de aceea a-ti facut reactie alergica (este fotosensibilizant)
      Un dermatolog va poate confirma acest lucru. Incercati din nou, in lunile cu mai putin soare! (Oct-mai)


      Ștergere
    2. Știu , și de aceea am inceput sa folosesc o cremă cu SPF , să îmi păzesc tenul de neplăceri. Sunt sigură că în perioada rece va fi ideală :)

      Ștergere
    3. Dana, retinolul din crema asta este in concentratie destul mica, fiind ultimul pe lista de ingrediente. Cat despre celelalte, fac parte din categoria emolientilor, si nu am facut o reactie alergica de la ea. Am si precizat lucrul asta in articolul meu, unele persoane sunt mult mai sensibile si au o toleranta mult mai mica la retinol. Printre ele ma aflu si eu, si din ce am citit, si Andra e in aceeasi oala. Stiu o fata care n-a simtit nimic, nu i s-a sensibilizat tenul si nu i-a daunat in nici un fel dupa luni de utilizare. Prin asta vreau sa evidentiez faptul ca toleranta ei la retinol este mult mai mare ca a noastra.
      Reactia alergica, cum ai spus tu, si toleranta la retinol a unei persoane sunt doua feluri de mancare diferite.
      SPF-ul se foloseste si primavara, si toamna, si iarna, nu numai vara. Oricum, iti multumim pentru sfat! ^_^

      Ștergere
  3. Hmm, imi pare rau sa aflu ca ti-a creat unele probleme! Uite, eu am un "corn" fix in frunte (in perioada asta)... Am aplicat crema de vreo 4 zile, exclusiv pe zona "afectata"! A fost un inaimic incapatanat! Deja nu mai arat a cornuta iar pielea nu da semne de suparare! Poate am eu "soriciul" mai gros si mai insensibil, nu stiu! :)
    Pe de alta parte, ma bucur ca tu i-ai dat un nou sens, ai gasit o modalitate de a o aplica si de a obtine efecte pozitive!
    Pupicei multi! Iti multumesc frumos pentru faptul ca m-ai mentionat in articol!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oricum eu am pielea mai sensibilă în perioada asta din cauza stresului , nici nu vreau să mă gandesc că începe facultatea :)) Ma bucur că ți-a plăcut articolul și nu ai pentru ce să îmi mulțumești, datorită ție și Evei am aflat de această cremă minunată , te pup :*

      Ștergere
  4. Interesanta recenzia ta, m-ai facut curioasa, o s-o cumpar si eu cat de curand, sunt sigura ca produsele romanesti sunt chiar mai bune decat multe produse straine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Suna interesant, momentan folosesc gama de la Bioten si mi se pare ca e destul de buna in raport calitate-pret, dar ma tenteaza sa incerc si crema asta :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Am luat si eu crema asta si mi-ar fi placut sa fie la tub. Mi se pare mai ok si mai safe, dar nu am gasit-o. O folosesc pentru zonele cu monstruleti, care apar si ei...ocazional. Nu am folosit-o mai multe seri la rand, dar de data asta este nevoie, asa ca...diseara....o voi aplica iar!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Articol identic cu cel de aici http://biancacosmeticlover.blogspot.ro/2013/12/crema-cu-vitamina-de-la-mebra.html?m=1
    Măcar ati incercat crema? Sau doar ati furat articolul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa incep prin a va raspunde politicos prin buna ziua si dvs. Nu , nu am copiat articolul, nu am de ce sa fac asta. Continutul este al meu, scris de mine, pozele la fel...daca doua pareri se aseamana asta nu inseamna ca cineva a copiat. Va rog, uitati-va si pe alte bloguri, unde sunt aceleasi pareri :) De asemenea, am folosit crema. Si daca ma inspiram de undeva lasam un link ca nu ma durea mana. O seara faina va doresc:)

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.