, , , , , , , , , , , , ,

Favoritele lunii august

12:14


Luna august a fost o lună foarte tumultoasă, în care am descoperit noi produse şi bune şi rele. Mă bucur că a venit toamna, abia aştept să pot îmbracă geaca de piele, să văd covorul colorat de frunze pe asfalt, să beau o cafea caldă cu lapte şi frişcă fără să simt că mă topesc. Nu îmi place în schimb că o să vină ploaia, nu suport deloc ploaia. Mereu se face ca atunci când plouă să am mâinile pline şi trebuie să car într-o mâna geanta, plus vreo pungă grea, iar în cealaltă să ţin umbrela şi să mă apar de ploaie ( şi de maşiniile care merg cu viteză şi există riscul să mă facă fleaşcă din cap până-n picioare). M-am cam grăbit cu realizarea pozelor pentru că era 7 seara şi rămâneam în pană de lumină.


La partea de make-up s-au strâns mai multe decât de obicei. Chiar dacă a fost cumpărată pe la sfârşitul lunii august asta nu înseamnă că nu am folosit-o încontinuu, şi anume paleta Charming Nude Eyes de la Boulevard de Beaute, a cărui review şi swatch-uri îl putetii găsii aici. Am şi un concurs activ pe blog, iar ea este una din premii. Fondului de ten Yves Roche Zero Defecte urmează să îi fac un review mai detaliat, îmi place destul de mult. Are o acoperire bună, dar nu are o rezistenţă prea bună la transfer. Săracul meu telefon câte a pătimit. De concealer-ul Stay Natural de la Essence m-am bucurat cât am putut. Acum câteva zile s-a dezmembrat şi am rămas cu el în mâna şi în pană de corector. I s-a şters scrisu de pe el foarte repede dar mi-a plăcut foarte mult , păcat de ambalaj, mai aveam o groază de produs în el. La capitolul rujuri am 2. Am pe de-o parte rujul creion Yves Rocher în nuanţa Rose Sorbet pe care îl ador şi v-am mai zis de el şi pe cealaltă parte avem rujul Medussa în nuanţă 04, care a costat decât şoc, 4 lei. Este cremos pe buze şi foarte rezistent la transfer. Aveţi un swatch pentru el mai jos. În categoria unghiute intră două oje şi anume Miss Sporty Quick Dry în nuanţă 105, un corăi sublim, primit de la Ana( BeautyBarometer) şi Gabrini Brilliant în nuanţă B06 al cărui swatch îl puteţi vedea aici.


La capitolul faţă şi corp avem în felul următor: Apa micelara şi demachiantul Double Effect pentru ochi Nivea despre care veţi citii mai multe în curând; crema Membra cu Vitamina A căruia urmează să îi fac un review amănunţit în curând, eu o folosesc pe post de cremă de noapte; crema-gel Yves Roche Zero Defecte din gama Sebo Vegetal; gelul de duş Cussons Pure cu aromă de Lemon Pie, e pe sfârşite, trag de ceva timp de el şi mi-a plăcut enorm de mult; deodorantul B.U. In Action protect plus cu extract de lotus , este absolut demenţial şi îşi merită toate laudele.

La capitolul păr nu am decât două favorite, şi anume şamponul şi balsamul L'oreal Elseve Ulei Extraordinar. Deocamdată spun atât, sunt demenţiale.

Cam atât pentru luna august, sper totuşi ca luna septembrie să fie mai bună. Voi ce produse favorite aţi avut pentru luna august?

Vă pup,


You Might Also Like

13 comentarii

  1. Oja Gabrini o am si eu doar ca a mea este mata. Interesante produse. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt foarte bune ojele de la ei. Si eu te pup !

      Ștergere
  2. Paletuta arata intr-un mare fel <3 .Si mie imi plac demachiantul si lotiunea micelara Nivea,iar deodorantul B.U. trebuie sa mi-l iau si eu,prea e laudat :D .
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac ! Si da, e un must, chiar este foarte bun . Te pup !! :*

      Ștergere
  3. Demachiantul si lotiunea micelara de la Nivea le am si eu si imi plac ! :)
    De la L'oreal Elseve am incercat acum ceva timp Fibralogy. Mi-a placut mult volumul creat ...dar avand scalpul sensibil a cauzat reaparitia matretei si l-am abandonat :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unele sampoane imi provoaca si mie matreata :) Nu cred ca ai avea probleme cu asta , este foarte bland si face multa spuma :)

      Ștergere
  4. Asa buna e gama asta de la L'Oreal pentru par? O sa ii dau si eu o sansa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da , chiar este super! Si este si la un pret ok :) O sa ii fac un review zilele astea :D pup:*

      Ștergere
  5. Ma tenta si pe mine gama Elseve ,dar am parul predispus la ingrasare si inca am retineri.Momentam folosesc Syos si imi e ok.

    Deodorant chiar am nevoie si am miros BU si imi place.dar cand te dai nu lasa un nor de" praf".Asa patesc eu acum la spray-ul deo Rexona

    RăspundețiȘtergere
  6. Ohhh ai adunat cateva preferate! :)
    Nici mie nu-mi place ploaia///dar deh' e nevoie si de ea!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Și eu sunt entuziasmată de toamnă, îmi e dor până și de hainele mai grosuțe. Abia aștept să le port în timp ce mă plimb în parc și mă uit la frunzele colorate, hihi.

    Sigur am să încerc și eu șamponul prezentat de tine, aștept cu mult interes recenzia. Chiar mă uitam prin Lidl după unul și l-am văzut și pe ăsta, dar am zis să nu risc. Data viitoare îl iau.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie imi place mirosul dupa ploaie <3 Stii vorba aia, mai bine car si in dinti sacose decat sa fac doua drumuri, cam asa sunt eu :)))Mai facut curioasa in legatura cu samponul Elseve. Stiu ca am avut unul de la ei, cel cu ,, sclipici in el parca si a fost destul de bun. Nivea demachiant bifazic imi place si mie, doar ca sa consuma mai repede. Te pupic, ai fost harnicuta. curand o sa postez si eu favoritele :D
    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. Am fost sa caut si eu paletuta aia si n-am avut noroc :( adica am destule bazaconii, dar e atat de draguta, am ramas cu gandul la ea :)))
    iiiii, ai gasit si tu crema Mebra? Mie imi place sa o folosesc in perioada aia, imi "dezumfla" dinozaurii de pe fata. Is tare mandra de descoperire ^_^

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.