, , , , , , ,

NYX HD Concealer|| REVIEW

12:38


Bună fetelor! Ieri am început anul doi de facultate oficial şi nu vă mint când vă spun că sunt ruptă de oboseală. Este bineînţeles vina mea că am “inaugurat” începutul noului an universitar cu o ieşire cu prietenii până la ora unu dimineaţa sau faptul că a trebuit să mă trezesc la ora 6:30, pentru că aşa este noul orar, dar simţeam că îmi pică ochii în gură. Tocmai de aceea ieri am arătat atât de obosită şi ca să fie treaba treabă, mi-am uitat “prietenul” din poză de mai sus acasă la iubitul meu.

Concealerul NYX HD Wand are o mică povestioară în spate. În căutarea disperată a unui corrector bun pentru zona cearcănelor, am întrebat şi eu fetele de pe un grup ( Beauty Chat by BeautyBarometer) ce părere au despre acest concealer. Seara eram în Kendra, la standul NYX, că să văd şi eu nuanţele în realitate. Mă duc la o doamnă /domnişoară reprezentant Kendra să îi cer o opinie. Îi spun că îmi doresc un anticearcan lichid, că să îl pot blenduii rapid dimineaţa, dar totuşi să acopere bine şi să aibă un finish prăfos. Tipa respectivă întinde mâna spre NYX Concealer Jar într-o nuanţă super închisă pentru mine. Am zis că poate vrea să vadă textura. Greşit, voia să mi-l recomande. Îi spun că are o textură destul de prăfoasă şi că mi-aş dorii să îl încerc pe cel lichid. Din nou aceaşi chestie, aceaşi nuanţă închisă. De data asta i-am zis că eu am tenul foarte deschis, cu subton roz. Întrebarea ei m-a dat pe spate , şi anume : “ Dar de unde ştiţi ce subton aveţi?”. ÎI explic teoria cu venele şi culoarea lor, iar apoi îmi trage două dungi pe mână. Una cu concelearul închis, a două cu cel deschis. Aşa, ca să se convingă ea. S-a convins într-un final că nuanţa deschisă este mai potrivită pentru mine.

Mai jos puteţi vedea ingredientele:


Eu am nuanţa CW 01 Porcelain care este perfectă pentru tenul deschis. Deşi este lichid, consistenţă să este destul de groasă şi dacă nu eşti atentă la aplicare tinde să capete un finish prăfos. Spre sfârşitul zilei, dacă nu se foloseşte o pudră, tinde să se strângă în liniile fine ale ochilor. Dacă aveţi pielea uscată, nu vi-l recomand.

Lăsând toate aspectele acestea la o parte, va pot spune că îmi place enorm acest concealer şi mă bucur că l-am cumpărat. Eu îl aplic rapid cu degetul (recunosc că sunt zile când finish-ul este mult prea prăfos) dar nu îl simt pe ten şi cu timpul m-am obişnuit cum să îl aplic fără a avea neplăceri. Îl folosesc şi pe post de primer pentru fardul de pleoape, şi totul stă la locul lui şi arată mult mai bine. Dă aspectul ăla de fresh, luminează cearcănele şi le acoperă şi are o rezistenţă super! Îl recomand din toată inima!

Poate fi achizitionat atat din Kendra, cat si de pe Makeup Shop cu 33 lei.


Aplicatorul este tip baghetă:


SWATCH:





Ce părere aveţi? Voi l-aţi încercat?
Care este concealer-ul vostru favorit?

Vă pup,

You Might Also Like

11 comentarii

  1. Uuuuh! Vreau si eu sa il incerc, chiar daca nu am nevoie de un anticearcan nou...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa il incerci si sa ai o parere la fel de buna despre el :) Te pup:*

      Ștergere
  2. Credeam ca numai mie mi se pare ca vanzatoarele din Kendra nu prea le au cu machiajele. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu cum sunt ele de obicei , pentru că sincer nu frecventez Kendra , dar a fost puțin funnyb, o povestioara de-a rasul , plansul :))

      Ștergere
  3. Arata bine! Eu am pielea cam uscata in jurul ochilor, daca nu era asa sigur l-as fi incercat! :D Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar e foarte bun , dar si eu mai am din cand pielea uscată în jurul ochilor :( Daca ai vreo recomandare "cremoasă" :)) aș vrea să aud și eu :) Te pup:*

      Ștergere
    2. Chiar e foarte bun , dar si eu mai am din cand pielea uscată în jurul ochilor :( Daca ai vreo recomandare "cremoasă" :)) aș vrea să aud și eu :) Te pup:*

      Ștergere
  4. Chiar vreau sa incerc anticearcanul asta de la NYX dupa ce il termin pe cel pe care il am acum- Rimmel- Wake me Up, care nu ma multumeste, nu acopera atat de bine cearcanele. Multumesc pentru review, o sa incerc anticearcanul NYX cu siguranta.

    Pupici,
    Corina

    RăspundețiȘtergere
  5. De cand sunt cu ochii pe anticearcanul asta si tot nu am avut cand sa il iau. L-am vazut laudat peste tot si chiar daca nu am cearcane ,cred ca e perfect pentru iluminare ;) Multumim de review. pups :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte bun. Si eu am stat mult cu ochii pe el :* Te pup:*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.