, , , ,

Şampon uscat Schwarzkopf got2b Rockin' it || REVIEW

15:38


Bună fetelor!
Am impresia că zilele “zboară” foarte rapid pe lângă mine şi eu nu fac nimic productiv. Astăzi este joi şi pot să spun că a mai trecut o săptămână. Dar azi am fost mai productivă cheltuitoare ca de obicei. Am pus în colecţie încă o rochie (cărămizie de data aceasta) şi însfârşit, după lungi căutări, un sacou negru cambrat. O să fac un collective haul, sper să fac şi nişte postări tip outfit în curând, sunt mult prea frumoase hăinuţele că să nu le pun în valoare.  Şi pentru că urmează să îmi umplu dulapul şi el este oricum plin până la refuz, mă gândesc să organizez un mic blog sale. Ce ziceţi? V-ar interesa?

Dar să trecem la “oile” noastre şi astăzi vă voi vorbii despre Şamponul uscat de la Schwarzkopf got2b Rockin' it. Nu am mai folosit nici un alt şampon uscat înafară de acesta. Nu Batiste, nu Aussie, nu Balea, nu nimic altceva. L-am achiziţionat din Hello Free Z One Discount (postarea cu toate cumpărăturile de atunci o puteţi citii aici)  şi deşi aveam de unde alege, am întins mânuţa după acesta. Să fie ambalajul sclipicios de vină, să fie inocenţa mea între ale şampoanelor uscate de vină, nu ştiu, cert este că m-a atras.

Ştiam în mare parte cum se foloseşte şi despre ce este vorba, dar am avut noroc şi cu instrucţiunile de pe spatele lui. În principal, cam aşa ar trebuii să fie folosit:

Agită foarte bine înainte de utilizare. Ţine recipientul la o distanţă de 20 cm faţă de capul/părul tău. Pulverizează în mai multe secţiuni pe părul uscat. Foloseşte pulverizări scurte. Folosind degetele, masează bine produsul la rădăcini iar apoi întinde totul cu o perie.

Eu îmi spăl părul o dată pe săptămâna (şoc şi groază ştiu, nu va speriaţi, nu sunt homeless sau ceva de genul :)) ) pentru că aşa l-am ” învăţat” de la 14-15 ani. Înainte de asta, în mintea mea de prepubertară care trăia după regulile scrise în revista Bravo!Girl s-a întipărit ideea că eu trebuie să îmi spăl părul în fiecare zi, că eu am părul gras şi uleios. Păi normal că era gras şi uleios părul meu dacă eu nu îl lăsăm să respire şi băgăm doar chimicale în el (să nu faceţi aşa ceva niciodată, vă dau un sfat prietenesc). Încet, încet, când am văzut că nu se mai poate am început să îl spăl din două în două zile şi tot aşa , până când am început să îl spăl o dată pe săptămâna şi părul meu devine mai imbâcsit ( nu uleios/gras) în ultima zi.


Când sunt perioada “minunată”, hormonii mai îmi joacă feste, astfel şamponul uscat a fost de mare ajutor. Voi începe în a vă spune ce mi-a plăcut:

  1. Deşi praful este alb, şi la început m-am cam speriat, se duce foarte uşor frecând cu degetele sau periind părul.
  2. Oferă volum ( mai ales dacă stau şi frec acel praf la rădăcini cu capul în jos).
  3. Într-un moment de nebunie am aplicat şamponul uscat şi pe lungimea părului , rezultatul fiind nişte bucle frumoase definite.
  4. Am impresia că deschide puţin nuanţa părului şi îl face mai sclipitor.
  5. Mirosul este super.
Ce nu îmi place :
  1. Usucă rău de tot părul şi îl lasă foarte fragil. Pe el scrie că trebuie spălat părul în seară după ce l-ai folosit. Eu uitasem de asta şi m-am băgat la somn direct. Mare greşeală, mi-a făcut părul aşa uscat.
  2. Bănuiesc că este de la el, dar după ce îl folosesc îmi cade foarte mult păr (poate pentru că îmi lasă părul foarte uscat).
  3. Nu rezistă foarte mult volumul oferit.
În concluzie nu prea îmi place, de aceea cred că l-am folosit de câteva ori. Este ok dacă îl foloseşti şi te speli pe cap în aceeaşi seară, doar că eu sunt cam leneşă din fire şi spălatul pe cap la mine constă într-un adevărat ritual. A costat 15 lei şi aş spune că raportul cantitate-calitate-preţ e ok. Nici nu vi-l recomand, dar cred că există şi produse mult mai bune ( rămâne de văzut).

Nu prea am nevoie eu aşa de şampon uscat, dar mi-ar plăcea să îl încerc pe cel de la Batiste (în special cel pentru brunete).

Voi aţi folosit până acum şampon uscat? Dacă da, ce părere aveţi şi ce brand v-a plăcut cel mai mult?

Vă pup,

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Am incercat si eu 3 variante de sampon uscat (Balea si 2 sortimente de Batiste) insa nu m-a convins ca produs. Parul arata mai ok cateva ore, dupa care scalpul ma mananca ingrozitor si trebuie sa ma spal de urgenta. In rest, ideea e faina si multa lume e fana, poate suntem noi mai putin norocoase :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sau poate se face mult prea multă vâlvă :-/ Și chiar era foarte faină ideea...

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.