, , , , ,

Shelley loţiune pentru corp şi mâini cu macadamia || REVIEW

18:21


Bună fetelor! A venit şi weekend-ul mult aşteptat şi of, Doamne, am uitat cât de bine este să dormi zece ore (mai puţin că m-am trezit cu o mică durere de cap). După ce mi-am băut cafeluţa cu lapte liniştită în pătuţ în timp ce m-am uitat la ştiri (da, îmi place foarte mult să urmăresc stiriile la tv, nu ştiu de ce), am ieşit să dau o tură pe la magazinele din cartier să îmi cumpăr hăinuţe. Din păcate, azi n-am avut noroc şi m-am întors acasă cu o gentuţă drăguţă şi o pereche de pantaloni maro. În rest, totul era ori prea mare, ori prea mic. Acum sper să am parte de o noapte liniştită şi frumoasă.

Astăzi, vă voi vorbi despre "mini-butoiul" cu loţiune de corp. Este vorba despre loţiunea de corp şi mâini Shelley cu macadamia. Spun că este butoi pentru că după cum puteţi observa are o cantitate de 450ml, ceea ce înseamnă că îmi va ajunge foarte mult timp.


Simţeam nevoia unei loţiuni hidratante acum vreo trei săptămâni, îmi simţeam pielea foarte uscată. Realizasem că am cam ignorat partea asta cu cremuirea şi am plecat în căutarea unei loţiuni de corp. Am ajuns la un magazin Stock Market (care aduce marfă asemănătoare cu cei de la Hello Free Z One Discount, doar că mi se pare că unele chestii sunt puţin mai scumpe) şi am zis să intru, poate găsesc ceva. M-am aşezat în faţâ raftului şi am început să întorc toate cremele pe toate părţile. Recunosc, nu am mai auzit de brand-ul ăsta Shelley până acum şi nici nu prea îmi inspira încredere. Prima dată mi-am zis că este prea mare, ştiu cum sunt şi nu o voi consuma, iar bani aruncaţi degeaba. Am mirosit-o şi mi-a plăcut că nu miroase dulce , dulcele ăla înţepător, care te leşină. Un mare plus pentru asta. Iar apoi am văzut preţul...6 lei pentru 450ml de loţiune....ce naiba aveam de pierdut?

Am ajuns acasă şi am făcut imediat un duş. Am folosit scrub, m-am epilat, mai pe scurt : m-am răsfăţat timp de vreo oră în baie. Apoi am început să aplic crema pe corp. Primul lucru pe care l-am sesizat a fost textura ei, foarte lejeră (apoasă aş putea zice) care intră imediat în piele. Senzaţia de hidratare a venit foarte repede, iar mirosul discret pe care îl are mi-a rămas întipărit în piele. Nu mi-a provocat nici un fel de iritaţie după epilare, dar să zicem că a calmat pielea, alte efecte nu a avut. O folosesc mereu acasă pentru mâini şi îmi place extrem de mult. 

Am văzut că mai au un sortiment Intensive Care parcă şi sunt tare curioasă să o încerc când o să vină frigul şi pielea mea va devenii foarte uscată şi sensibilă.




Voi ce părere aveţi? V-ar tenta să o folosiţi?

Vă pup,





You Might Also Like

4 comentarii

  1. Interesanta aceasta lotiune, si pentru ca intra repede in piele e perfecta , si la un pret chiar bun. :) pups
    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar da , sunt curioasa daca cea "intensive care" va fi la fel :) Si eu te pup!

      Ștergere
  2. Cred ca miroase grozav, m-ar tenta sa o folosesc,desigur.Pupici!

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.