, , , ,

Cizme peste genunchi de la depurtat.ro

23:46




Bună fetelor! Suntem la jumătatea săptămânii şi ne îndreptam cu paşi rapizi spre weekend, un weekend pe care îl aştept cu nerăbdare. Mă supără faptul că a revenit iar frigul şi că va revenii ploaia, dar asta este, ne adaptăm. Îmi fac câteva wishlist-uri, câteva cumpărături şi trece.

Am şi eu momente când sunt mai norocoasă de fel, astfel la o vizită pe depurtat.ro în căutarea unor cizme, după ce anterior mi-a fost o comandă anulată că nu mai aveau numărul meu disponibil (38), am găsit o pereche şi mai frumoasă, la acelaşi preţ şi în numărul meu. Pe site nu păreau a fi peste genunchi, iar când le-am probabat am început să ţopăi de fericire.

Le puteţi găsii aici şi au fost 89 de lei. Sunt lungi, sunt îmblănite în interior, au o cataramă micuţă aurie şi sunt atât din piele ecologică, cât şi din piele întoarsă. Au şi un mic toculeţ foarte comod. Transportul a fost 5 lei şi au venit după 24 de ore. Mă declar foarte mulţumită şi cu siguranţă o să mai revin.

Încă nu le-am purtat, nici nu ştiu încă cum, să fiu sinceră, dar abia aştept!

Vouă vă plac?

Vă pup,


You Might Also Like

10 comentarii

  1. Foarte dragute, imi place culoarea mult. Si eu ma tot uit dupa cizme peste genunchi, dar inaltimea nu ma ajuta de loc :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu sunt foarte inalta, dar daca stii cum sa le porti, nu o sa se vada aiurea deloc . Te pup:*

      Ștergere
    2. Tocmai ca eu sunt cam inalta si imi gasesc tare greu niste cizme mai inalte :(

      Ștergere
  2. Mmm ce bine s-ar vedea cu ciorapi colorati! :)))
    Sa le porti cu drag! Sunt dragute! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu vreau ciorapi negri caldurosi sau maro ( sau bej) of, ce-mi faci :)) Multumesc :* Te pup:*

      Ștergere
  3. Am si eu o pereche de pantofi de la ei, au costat 59 ron,arata f bine si i-am primit a 2-a zi. Sunt suuuperbe cizmele tale ,imi plac mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac :* Si mie imi place ce oferte au pe site, voi revenii cu siguranta :) Te pup:*

      Ștergere
  4. Pretul e super bun si arata tare bine cizmulitele tale. Sa le porti cu placere, poate ni le arati si intr-o postare cu tinuta :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa incerc, nu prea ma pricep eu cu modeling-ul :)))) Ma bucur ca iti plac, te pup:*

      Ștergere
  5. Arata bine si par a fi foarte comode, sa le porti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.