, , , , , , , , ,

Just Cosmetics Haul

13:16


Bună fetelor! Ieri am avut o zi liniştită, în care am făcut puţin shopping şi m-am plimbat prin oraş. Ce n-aş da să fie în fiecare zi aşa ! Pe pagină de facebook v-am mai zis un pont despre lichidarea de stocuri de la Just Cosmetics. În magazinul Unirii, la parter, vis-a-vis de intrarea H&M din interior, este acest stand de la Just Cosmetics cu lichidări de stoc cu preţuri cuprinse între 3 lei şi 10 lei.

Parcă (subliniez parcă) am auzit de acest brand, dar nu am avut nimic de la ei până acuma. Sunt foarte mulţumită de produsele lor, dar să vă povestesc şi vouă despre ele şi să vă spun dacă au meritat.


Primerul Just Cosmetics - Începem cu "răul" sau cu un produs care m-a dezamăgit. Este al doilea primer pe care îl folosesc. Până acum aplicăm puţin concealer NYX HD şi pe pleoape, dar am vrut să mai salvez din el şi să îmi cumpăr un primer. Cum mi-a sărit în ochi şi costa doar 3 lei, am zis că nu am nimic de pierdut. Are o textura apoasă şi lipicioasă şi nu prea văd nici un rezultat. Cu sau fără este acelaşi lucru.




Ruj si luciu de buze Just Cosmetics - Ce dacă a venit toamna? Îmi interzice cineva să port rozuri pastelate sau corai-uri? Nu. Îmi place foarte mult nuanţa acestui ruj, chiar dacă în swatch pare foarte puternică, va asigur că în realitate este foarte finuţă şi subtilă. Rujul tinde să fie un pic mat, ceea ce îmi place. Nici nu usucă buzele şi se aplică foarte uşor şi frumos. Textura lui este un cremoasă. Luciul de buze are puţin sclipici în el, iar dacă îl aplic fără ruj pe buze, este ca un gloss normal. Cel mai important lucru! NU ESTE LIPCIOS! Numai pentru lucrul asta mi-a ajuns la inima, dacă mai adăugăm şi faptul că face buzele să arate aşa voluptoase este deja un mega favorit. Presimt că o să îl vedem în favoritele lunii. A costat 5 lei.



Creionul de ochi/buze Just Cosmetics -Îmi plac foarte mult creioanele de ochi, ştiţi că ador creionul Essence, tocmai pentru că este cremos. Acum, mai nou, le-am descoperit şi pe acestea. Ce nu îmi place la ele? Faptul că trebuie să le ascuţesc. Ele sunt foarte cremoase şi rezistente. Şi pentru preţul de 3 lei...ce aş putea cere?



Paletuţele mele noi, pentru că sunt disperată după palete şi farduri de ochi eu, sunt produsele de care sunt categoric cea mai încântată. Prima dată am cumpărat-o pe cea maro, şi după ce am văzut cât de frumoase şi pigmentate sunt fardurile, am luat-o şi pe cea cu roz. Fardurile sunt foarte pigmentate şi frumoase, puţin prăfoase, dar foarte rezistente. O paletuţă a costat 5 lei.






În total am cheltuit 24 de lei, şi consider că este mai mult decât bine. Vă recomand să mergeţi şi voi până nu se epuizează totul (mereu este plin de lume acolo).

Voi aţi folosit produse Just Cosmetics?

Vă pup,

You Might Also Like

11 comentarii

  1. Am avut toate paletele de la just cosmetics. Astea nu sunt chiar asa de pigmentate, probabil sunt dintr.un lot mai putin pigmentat ,dar cele care le.am avut erau wow. Chiar sunt produse bune si acceptabile la pret ;) pupici si sa le folosesti cu drag.
    Iv-dorys.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel mai probabil este vorba de lot sau de formula. Mie imi plac foarte mult si asa, rezista foarte bine pe pleoape <3

      Ștergere
  2. Stiu produsele lor...am lucrat cu ele o perioada buna!
    Ce ma surprinde este ca nu iti place primerul..am doua fete care il folosesc si lor le place mult!
    Imi place in rest ce ti-ai luat....felicitari pentru alegere si sa le folosesti cu drag!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cine stie, poate il voi mai folosii si imi voi crea alta parere :) Te pup:*

      Ștergere
  3. Ce faine sunt fardurile, imi plac mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine arata paletutele. Maine o sa dau si eu o fuga acolo sa vad ce gasesc. Ms de pont. Pupici!

    http://lifestylesem.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai fost norocoasa ca ai reusit sa iti cumperi atatea lucruri cu 24 de lei, am intrat si eu pe site-ul lor sa vad cat costa paletele.
    Imi fac cu ochiul, dar pe site sunt destul de scumpe, undeva la 30-40 si ceva de lei :(
    Sa le folosesti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Parca am vazut ceva produse pe site-ul celor de la elefant, dar nu am incercat niciodata. Daca vrei un primer bun eu iti recomand cel de la elf cu 8 lei, parca. E singurul primer pe care il folosesc de ani de zile, iar eu am pleoapele foarte uleioase si nu m-a dezamagit niciodata. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. weeei,creioanele ma tenteaza! e prima oara cand citesc despre aceasta firma
    :*

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.