, , , , , , , , , , , , , ,

Beauty Haul || Cumpărături din ultima perioadă

18:01


Bună fetelor! În ultima săptămână am cumpărat multe, foarte multe, în special produse cosmetice. Mi-am cumpărat şi un pulovăraş pufos şi un fular din acela "circular", fără sfârşit, dar în special m-am axat pe cosmetice. 
Cu ajutorul unei fete foarte drăguţe, Anamaria, am reuşit să îmi cumpăr tot ce veţi vedea în acestă postare. Cu siguranţă voi mai revenii cu comenzi. Vreau să îi mulţumesc pe această cale şi să îi spun că îmi plac toate produsele şi în acelaşi timp să vă asigur că este o persoană de încredere, serioasă şi cu produse originale. Pe Anamaria, o puteţi găsii aici. Acum aştept cu nerăbdare noile produse pe care le va aduce.


Am comandat 7 produse de la ea : 2 fonduri de ten L'oreal Infallible (unul dintre ele a ajuns deja la sora mea), un rimel Terrybly Waterproof, un creion kajal de la The Body Shop alb mat, două rujuri de la Pupa ( nu au nuanţele dar am încercat să îmi dau seama care este care de pe site) şi nu în ultimul rând, o paletă Kiko Color Fever.


Fond de ten L'oreal Paris Infallible în nuanţa 140 Beige Dore - Îmi doream de foarte mult timp acest fond de ten, doar că nu eram hotărâtă asupra lui. După ce l-am văzut, am zis că o să iau două: unul pentru mine şi unul pentru surioara mea. Nu l-am folosit de foarte multe ori, dar să spunem că în linii mari mi-am făcut o idee. Deocamdată, până la un viitor review, pot spune că are o acoperire medie spre mare şi se întinde foarte frumos cu pensula. Nuanţa mea este un pic cam închisă pentru mine, dar spre surprinderea mea după o oră, se adaptează perfect tenului meu. M-am bucurat să văd cu nu oxidează. Nu l-am purtat niciodată fără pudră, dar n-am nici tenul gras, că să vă zic o părere în legătură cu luciul feţei sau mai ştiu eu ce. În schimb pot să vă spun că nu se transferă pe telefon !


Paleta Kiko Milano Color Fever 101 Coral Burgundy -  O să vreau să vă vorbesc separat despre ea într-o altă postare. Este minunată. Este pigmentată şi fardurile nu sunt prăfoase. Fardul din dreapta, sus, care pare mai movuliu, este defapt un burgundy superb (acum mă pot asorta şi cu hăinuţele de aici). Abia aştept să vă zic mai multe despre ea.


Mascara Terrybly Waterproof - Am citit multe, foarte multe despre acest brand. Aş vrea să încerc o groază de lucruri de la ei (blushuri, creioane fard, rujuri etc.) aşa că am fost tare încântată să văd acest rimel şi să am ocazia să îl încerc. Este cu siguranţă unul din rimelurile mele preferate, cu adevărat waterproof ( nu se clinteşte de loc) şi este un negru-intens. O să îi fac un review separat, deşi o să fie cam greu cu pozele din cauza ambalajului.
Creion Kajal MATTE The Body Shop - Aveam nevoie de un creion alb urgent şi când l-am văzut pe acesta, mi-am adus aminte de cele de la NYX. Este foarte bun, este cremos, mat, poate fi folosit cu uşurinţă ca bază pentru fardul de pleoape, singurul defect pe care îl pot găsii este că dacă nu eşti atentă, vârful se poate rupe şi rămâi şi cu buza umflată şi fără creion.


Ruj  PUPA I'M MATT LIP FLUID - Din păcate ambele rujuri nu au nuanţă, dar acesta tiind să cred că este nuanţa 091 Intense Mauve. Îmi place că este genul de ruj care nu se strânge în liniile buzelor, nici nu usucă buzele şi se simte ca şi catifeaua pe buze. Mai jos puteţi vedea un swatch.
Ruj  MISS PUPA Velvet Matt - Am impresia că este nuanţa 300 Favorite Peach. Oricum, este un nude foarte frumos cu accente piersicuţă. Ca şi cel lichid de mai sus, nu usucă buzele , nu se strânge, dar dispare destul de repede de pe buze, din păcate. Mai jos aveţi un swatch.



Stanga : Pupa I'm Matt Lip Fluid // Dreapta : Miss Pupa Velvet Matt

Cam atât pentru ziua de azi, eu sunt foarte încântată de tot ce mi-am cumpărat. Vouă vă place ce mi-am cumpărat? Aştept părerea voastră şi aş vrea să ştiu cărui produs aţi vrea să îi fac prima dată review.

Vă doresc o seară minunată,
Vă pup!


You Might Also Like

10 comentarii

  1. Fondul de ten il am si eu si imi place mult, iar paletuta de la Kiko arata supeeeerb <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar este un fond de ten foarte bun :) Ma bucur ca iti place ! Te pup:*

      Ștergere
  2. Sa te bucuri de ele! Trebuie sa recunosc ca paleta de farduri si rujurile m-au cucerit de la prima vedere! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoasă e nuanța primului ruj. Sunt curioasă să încerc kajalul acesta.

    https://anastes.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte bun si cremos, ti-l recomand :) Te pup:*

      Ștergere
  4. Ce de bunatati, eram curioasa si de preturi, imi place paleta de farduri.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce nuante superbe sunt in paleta Kiko Color Fever, arata genial! Sunt tare curioasa cum arata pe pleoape, dar par a fi destul de pigmentate :D Sa le folosesti cu placere, sunt sigura ca toate produsele merita investitia!

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.