, , , , , ,

Kiko Color Fever Eyeshadow Palette 101 Coral Burgundy || REVIEW

17:21

Bună fetelor ! De-a lungul toamnei acesteia m-am îndrăgostit de noi culori pentru farduri, rujuri, oje etc. şi am căutat să îmi măresc colecţia de machiaje cu produse cât mai bune şi de calitate. Acum toamna este pe sfârşite, în timp ce scriu, pe geam pot să observ un apus cu totul special, parcă totul s-a învăluit într-un portocaliu/ruginiu superb. La un moment dat am zis " Toamna au loc cele mai frumoase apusuri" şi am fost imediat corectată, " În fiecare anotimp au loc apusuri spectaculoase". Aşa este, dar tiind să cred că toamna ne oferă o doză de nostalgie, ce ne face mult mai atenţi la tot ce este în jurul nostru.

Toamna, culorile calde se împletesc cel mai bine cu acel sentiment de nostalgie. Afară este frig, dar încercăm să ţinem totul cald în jurul nostru prin haine, machiaje, culori, cafea, ceaiuri etc. Iubesc toamna şi iubesc faptul că trăiesc într-o ţară/zona care îmi permite să observ atâtea peisaje şi momente sublime. În momentele astea simt că natura este cu mult peste mine şi eu sunt un nimic în faţa ei, şi cu toate astea mi-a oferit privilegiul să mă bucur de minunăţiile ei.


Astăzi vă voi vorbii despre această paletă ce mi-a furat inima din prima clipă când am văzut-o. Am ştiut din prima că o vreau şi nu a mai existat cale de întoarcere. Este vorba despre Kiko Color Fever Eyeshadow Palette în nuanţa 101 Coral Burgundy. Din această colecţie, Color Fever, există 4 variante de palete, eu având-o pe a doua.  O găsesc foarte tomnatică şi potrivită în special pentru perioada asta, dar şi pentru primăvară.


Ambalajul paletei este unul dintr-un plastic rezistent şi conţine şi o oglinjoară. Cele patru farduri sunt "despărţite" foarte frumos şi îţi dai seama că sunt genul de farduri "baked". Cantitatea pentru fiecare fard este destul de măricică şi îmi va fi foarte greu să o consum.


Fardurile conţin un sclipci fin ce nu este deranjat. Fardul în sine este oarecum cremos şi se întinde foarte frumos pe pleoapă, sclipiciul este în schimb puţin prăfos ( vezi în jurul fardului roz deschis în poza de mai sus). Folosind cele 4 farduri împreună iese un look de excepţie ce pune în evidenţă orice culoare de ochi. Mi se par nişte nuanţe foarte versatile potrivite pentru orice culoare a irisului sau orice formă a ochiului. Sunt foarte rezistente, chiar şi fără primer, şi când le aplici nu au un aer foarte încărcat. Poţi creea atât look-uri de seară, cât şi look-uri naturale.


Paleta din păcate nu se găseşte la noi, se găseşte ori pe site-ul Kiko ori în magazinele fizice. Dacă aveţi un drum în ţări ca Italia, Spania, Marea Britanie, vă recomand să intraţi în unul din magazinele lor. Au preţuri relativ mici, mai mereu au promoţii, iar raportul calitate-preţ este foarte bun. Paletuţa costă 14 lire pe site-ul lor.

Voi aţi folosit produse Kiko?


Vă doresc un weekend minunat, iar până la următoarea postare vă pup!

You Might Also Like

9 comentarii

  1. Și mie mi-a atras atenția trusa asta. Dar m-am abținut deoarece am alte farduri-mono de la Kiko care trebuiesc folosite.
    Foarte tare introducerea articolului tău.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sper sa pun mana pe cateva farduri Kiko, am vazut niste nuante tare speciale ! :) Ma bucur ca ti-a placut <3 Te pup:*

      Ștergere
  2. Doamne cat de draguta este! Sa o folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Este adorabila, perfecta de toamna! Sa te bucuri mult de ea! Si sa ai o saptamana frumoasa :) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred si eu ca ti-a furat inima din prima clipa, culorile sunt intr-adevar perfecte pentru toamna ♥ Deja arunc un ochi pe site-ul lor, am ochit din prima o paleta cu doua colori, daca sunt la fel de pigmentate pe cat par, sunt chiar ok ca pret!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au MULTE chestii faine! Eu am fost in Spania intr-un magazin KIKO si eram in rai :D Te pup:*

      Ștergere
  5. super paletuta, nuante pe care le folosesc si eu!

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.