, , , , , ,

Neutrogena Oil-Free Acne Wash || REVIEW

17:26



Bună seara fetelor! În curând vine weekendul, iar pentru mine acest weekend (sau sfârşit de weekend mai bine zis) este puţin mai special. După cum bine ştiţi, vine Black Friday, care începe din această seară. Nu mă dau banii afară din casă, dar am câteva lucruri în cap pe care aş dorii să le cumpăr. Sper să prind ceva. O să revin cu veşti zilele următoare despre cum a mers "operaţiunea Black Friday".

În acest haul v-am arătat şi v-am povestit puţin despre Oil Free Acne Wash Pink Grapefruit Facial Cleanser de la Neutrogena. Eu despre această gamă (din care aş vrea să încerc mai multe produse) am auzit multe, multe lucruri bune de pe internet, în special pe Youtube. Gama conţine foarte multe produse diverse în special pentru tenul acneic sau cu tendinţe de îngrăşare. Eu folosesc acest gel de aproape o lună, dar mi-am format o părere din prima săptămâna, când l-am utilizat zilnic.

Mai jos veţi găsii poze cu modul de dozare, cu ce promite, dar şi cu ingredientele. Vă las să le citiţi de acolo, iar eu vă voi spune direct părerea mea.

Ambalajul şi Modul de dozare - În primul rând, pentru că trebuie să subliniez asta, în pozele de pe facebook a celor de la Hello Free Z One, acest gel părea mai mare şi eu am trăit cu impresia asta...până l-am văzut. Nu ştiu cum să vă descriu, dar este de dimensiunea mâinii mele (palmă+degete). Ambalajul este format dintr-o sticluţă normală de plastic, iar modul de dozare este sub formă de pompiţă care ajută la dozarea eficientă a produsului. Chiar mă încântă sistemul cu pompiţă, o simplă apăsare şi am destul produs pentru o spălare.

Textură şi miros - Textura este de gel, culoarea este un portocaliu deschis transparent, iar mirosul de grapefruit este foarte autentic din punctul meu de vedere. Miroase delicios şi textura lui se simte foarte bine pe piele.

Efecte - Curăţă foarte bine, cu o singură aplicare am dat jos orice am pe ten. Mai naşpa este dacă îţi intră în ochi pentru că ustură ca naiba. Dar dacă sunt atentă şi ţin ochii închişi, mă bucur de senzaţia plăcută pe care o oferă. Dar, după ce îl folosesc pielea începe să mă strângă. Usucă faţa într-un mod teribil, deci presupun că pentru fetele cu ten extra uleios este super. Pentru mine, care nu am tenul aşa uleios şi oricum în această perioada tenul meu devine mai uscat, nu este destul de drăguţ. După ce mă demachiez trebuie să aplic într-un strat generos Crema DermoTIS cu gălbenele cu propolis (review aici) sau Crema Apidermin cu lăptişor de matcă şi vitamina A. Cu toate astea tenul meu este în continuare uscat, mai ales că am fost şi răcită zilele astea, şi sunt în căutarea unei creme hidratante foarte bune.

Nu văd să-mi fi făcut nimic la partea cu coşurile (eu am multe coşuri sub piele în zona gurii, frunţii şi pe obraji), iar din cauza stresului ultimei perioadei simt că s-au inmulţit. Simt că ţine totul sub control, gen să nu o ia tenul meu de tot razna, dar nimic mai mult. Pot să spun ca o concluzie că am o relaţie de iubire-ură cu el, îmi place cum curăţă (în profunzime), dar nu îmi place că îmi usucă faţa foarte rău.

O cititoare mi-a spus că după o lună, mirosul gelului s-a schimbat, eu vreau să spun că deocamdată nu am întâmpinat o astfel de problemă, dar în cazul în care se va întâmplă o să vă anunţ.

A costat 13,99 lei şi eu l-am achiziţionat din magazinul Hello Free Z One Discount. Pe Aoro am văzut mai multe produse din această gamă.




Voi l-aţi folosit? Aţi vrea să îl încercaţi?
Vă pup:*

You Might Also Like

7 comentarii

  1. Il am dar inca nu l-am folosit. Mai multe produse luate de la acest magazin si-au modificat textura si mirosul intr-un timp relativ scurt (1 sampon si 2 balsamuri de par si un balsam de rufe :( ). Plus 2 creme aduse luna aceasta si pe care le-am crezut sigilate, acasa am descoperit ca miros a ranced, nici pe post de crema de pantofi nu le pot folosi. Incepe sa imi treaca obsesia pt acest magazin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu n-am intampinat pana acum o astfel de problema. Cel mai probabil, pentru ca am vazut ca se practica pe la noi, unele persoane deschid ambalajul sa miroasa si apoi nu il inchid bine, dar chiar si asa nu ar fi o scuza asta. Voi fi atenta la aceste aspecte pe viitor. Multumesc ca m-ai anuntat :*

      Ștergere
  2. Am auzit si eu lucruri bune despre el, dar daca zici ca iti usuca tenul mai bine zic pas ca si asa in perioada asta si mai ales ca vine iarna, tenul meu e tot crapat :(

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am avut si eu dar nu l-am putut folosi mai mult de 1/3 pentru ca usca ingrozitor tenul. Nu as repeta experienta :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar usuca rau :( Nu stiu ce sa mai imi dau pe fata...:( te pup:*

      Ștergere
  4. M-ar tenta sa incerc,mai ales ca e pt ten gras.

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.