, , , , , ,

Nivea Gloss Wonder Balm....da sau nu?

22:01


Bună fetelor! Iarna se îndreaptă cu paşi repezi spre noi. Eu nu ştiu când a trecut toamna asta, parcă ieri eram la începutul lui octombrie. Mă bucur că vine iarna, dar doar perioada asta festivă de Decembrie, că în rest....cu toţii suntem "surprinşi" că vine nămetu peste noi. Dar iarna, pe lângă Crăciun, Revelion, Moş Nicolae etc., vine şi cu uscarea tenului şi sensibilizarea lui, răceli, nas roşu de Rudolf, dar şi cu buze crăpate, care de cele mai multe ori ustură. Din acest motiv, ultima dată când am ajuns la Hello Free Z One discount am pus şi acest gloss/balsam în coş, curioasă ca întodeauna.

Astăzi vom vorbii despre Nivea Gloss Wonder Balm cu SPF 15 şi care se laudă că ar avea în consistenţa sa ulei de argan, unt de mango şi unt de cacao. A da, şi mai spune că nu este lipicios. Ce mai? Produsul de vis.

Balsamul de buze vine ambalat într-un tub clasic de lipgloss. Aplicatorul este şi el unul clasic, din plastic cu o gaură în mijloc pe unde iese produsul. Nu prea prefer astfel de aplicatoare, pentru că eu una nu pot să întind foarte bine produsul pe buze, dar având în vedere că eu îl "port" în majoritatea timpului în casă, nu prea mă deranjează.



Miroase foarte frumos, fructat, dulce, copilăresc. Eu am nuanţa 25 Bellini Balm, un roz transparent foarte natural, ce conţine un satin foarte fin. Nu este lipicios, deloc lipicios, deci nu trebuie să îmi fac griji că mi se va lipii părul de buze  dacă voi ieşii afară şi mă va lua prin surprindere o rafală de vânt. Rezistă destul de bine pe buze, dar lasă urme pe cană/pahar dacă vei bea ceva. Are o consistenţă oarecum vâscoasă, nu foarte uşoară, se simte pe buze. Oferă un luciu foarte frumos buzelor, genul acela de "wet-look".  Faptul că are SPF, chiar şi de 15, mi se pare un plus. Nu este foarte hidratant şi nici foarte emolient.

Îl recomand mai mult pentru un look mai natural, pentru zilele alea când nu ai chef şi doar vrei să ai ceva pe buze (dar să nu fie ruj). Nu îl recomand pentru hidratare.


Vouă ce produse de buze vă plac de la Nivea?

Vă pup şi vă doresc o seară liniştită

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Eu cu produsele lor de buze nu m-am inteles minunat, desi am avut multe balsamuri stick in ultimii ani. Mi se par ok doar cand e cald afara si buzele nu se usuca excesiv. Te pup, o zi frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. e o nuanta draguta , chiar ma gandeam sa il iau si eu, dar cand ai zis ca sta prost cu hidratarea, am lasat-o balta :( te pupic

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.