, , , , , ,

Charlotte Tilbury Magic Foundation || REVIEW

13:50


Bună fetelor! Sper că aveţi un Ajun de Crăciun frumos şi că simţiţi magia sărbătorilor. Eu revin după o perioada lungă în care nu am scris ( şi în care am intrat rar pe bloguri) pentru că am avut câteva săptămâni haotice şi obositoare. Nu încerc să găsesc scuze şi nici nu îmi doresc asta. Trebuie doar să muncesc în continuare pentru micul meu colţ în care vă pot povestii despre ce am mai încercat, despre anumite păreri, despre noile descoperiri şi despre produse. Dacă nu m-aţi părăsit vă mulţumesc din suflet şi îmi iau o datorie faţă de voi că voi încerca să postez iar în mod regulat. Acum scriu de pe o tabletă (ce are tastatură în limba franceză) şi de aceea voi pune diacriticele când voi avea acces la un laptop.

Am zis să revin cu ceva "picant", şi anume cu părerea mea despre fondul de ten Charlotte Tilbury Magic Foundation. Is it magic? Is it foundation?


Pe scurt, că să nu ne lungim cu o poezioară cu iz de marketing exagerat şi să ne rezumăm doar la promisiuni, acest fond de ten (care nu este foarte accesibil din punct de vedere financiar) promite un look flawless, uniformizarea porilor şi o rezistenţă îndelungată. Youtube-ul vuieşte de review-uri şi recomandări pentru acest produs. Eu bineînţeles că am vrut neapărat să încerc acest fond de ten, deja mă imaginăm cu un look natural, fresh, fără aspectul acela prăfos de tencuială. Din păcate nu a fost să fie aşa.

În prima zi l-am aplicat cu pensula. Cel puţin cu pensula mea kabuki rezultatul a fost...dezamăgitor. Fondul de ten s-a aplicat greu, acoperirea nu a fost deloc cine ştie ce, şi mai mult de atât, în câteva ore ( 4 ore maxim) a început să dispară de pe faţa mea, astfel după 10 ore de purtare parcă nu aveam nimic pe faţă.
Apoi am încercat cu un bureţel, acelaşi rezultat, chiar şi mai dezamăgitor. Totuşi, poate a fost de vină bureţelul meu, destul de dubios de felul lui, din Jumbo.
A treia zi, am descoperit metoda pe care o folosesc şi în momentul de faţă şi anume, aplicarea cu mâna. Aşa mi se pare că are o acoperire cât de cât normală şi uniformă şi parcă şi rezistenţa creşte puţin ( de la 4 ore, la 6). 
Îl folosesc în fiecare zi de când l-am cumpărat, pentru că tot sper şi sper că mă înşel, că defapt este genial şi că merită aproximativ 30 de lire.

Ambalajul este foarte elegant şi frumos. Recipientul este din sticlă, are ataşată o pompiţă ( cele de la L'oreal mi se par de zece ori mai bune), iar căpăcelul este foarte frumos având o nuanţă de rose gold.
Un plus ar fi faptul că sunt disponibile o multitudine de nuanţe, 15 la număr, de la cel mai deschis, până la cel mai închis, cu diferite subtonuri. Eu am nuanţa numărul 2 care mi se potriveşte perfect.

În concluzie, este un fond de ten banal din punctul meu de vedere, care nu merită banii. Nu are o rezistenţă incredibilă, nu uniformizează sau acoperă porii deloc spectaculos, iar spf-ul de 15 mi se pare micuţ. Aspectul final nu este unul flawless, mai degrabă cakey. Mai jos puteţi găsii poză cu pompi
ţa, dar şi un mic swatch.




Fondul de ten Charlotte Tilbury Magic Foundation poate fi găsit aici şi costă 29,5 lire. Multor fete le place acest fond de ten, inclusiv multor fete din blogosferă. Aceasta este doar experienţă mea şi poate am avut mult prea multe aşteptări.

Eu vă doresc un Ajun cât mai frumos, lângă cei dragi, şi diseară sper să va aducă moşu' tot ce vă doriţi. Vă pup şi ne auzim cât de curând !


You Might Also Like

6 comentarii

  1. Bine ai revenit!
    Craciun fericit si vacanta frumoasa, sa te odihnesti! :) Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup, sper ca ai avut niste sarbatori minunate alaturi de cei dragi <3

      Ștergere
  2. Sarbatori fericite si tie !!!! :* :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sarbatori fericite incontinuare, draga mea Anca :*

      Ștergere
  3. Buna. Esti sigura ca fondul de ten este original? Stiu ca l-ai luat de pe un grup de pe facebook iar pretul a fost in jur de 50 lei... Nu vad cum cineva ar vinde un fond de ten la 30 de lire cu 50 de lei. Sper sa nu te superi pe mine dar ma gandesc ca poate de aceea nu ti-a placut fondul de ten, poate cel original e chiar bun. Am mai citit pe un blog, al Cameliei parca, ca nici ei nu i-a placut si tot de pe acelasi grup a fost cumparat fondul de ten...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce sa zic, din cautarile pe care eu le-am facut, este 100% original. Nu garantez totusi, pt ca nu a avut cutie. Cu toate astea, am vazut acelasi fond de ten vandut si la 100 de lei, urmat de aceasi parere. Pe youtube, am vazut multe filmulete in care tipele aveau aceleasi probleme. Intre timp am incercat fondul de ten cu beauty blenderul si imi place putin mai mult. Sunt fonduri de ten mult mai bune :) Eu tiind sa cred ca este original. Te pup:*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.