, , , , , ,

L'OREAL Infallible Stay Fresh Foundation 24H || REVIEW

15:32


Bună dragelor! Sper să aveţi o săptămână minuata. Pentru mine va fi una plină de teste şi parţiale, dar trecem şi peste asta mai ales că în curând vine vacanţa. 

Astăzi, vreau să "deschid" săptămâna cu un review pentru un fond de ten foarte lăudat în afară, pe youtube şi pe bloguri. Înainte să îl cumpăr m-am interesat de el şi m-am uitat la filmuleţe. Am fost convinsă de acele review-uri şi iată-l aici.

Este vorba despre L'OREAL Infallible Stay Fresh Foundation 24H, un fond de ten nu tocmai accesibil, având în vedere că pe Emag este în jur de 70 de lei (acum este la promoţie şi este 53 lei, aici, în nuanţa pe care o am şi eu).


Ce spun ei ?

Introducing Infallible 24H Foundation by L'Oréal Paris. High coverage longwear foundation that hides the appearance of fatigue and blemishes. Now with Hydrating Hyaluron Complex the 24H non-stop formula stays on and feels fresh from day to night.


Ce spun eu?

Ambalajul : Recipientul în care se află fondul de ten şi este dotat cu o pompiţă care face distribuirea produsului mult mai uşor. Astfel nu consum prea mult produs şi dozez exact cât am nevoie. Pentru mine două pompiţe sunt de ajuns.

Nuanţa:  Eu am nuanţă 140 Beige Dore / Golden Beige. Prima jumătate de oră după ce o aplic, pentru că am tenul mult mai deschis, arată dubios, se vede că este mai închis decât...restul copului meu. Dar după jumătate de oră se adaptează foarte, foarte bine nuanţei tenului meu şi nu mai arată diferit.

Consistenţa & Rezistenţa & Finnish-ul : Este un fond de ten lichid, dar destul de dens. Eu îl aplic cu o pensulă kabuki şi se aşează foarte frumos pe ten. Se poate adăuga şi un al doilea strat dacă se vrea o acoperire mai mare. Oricum, eu vă spun că are o acoperire destul de măricică şi dintr-un singur strat. Mi se pare foarte bun pentru tenul uscat, pentru că nu pune în evidenţă porţiunile acelea uscate. Nu are un finish mat, dar nici lucios. Este ceva dewy aşa, are o strălucire foarte naturală. Setat cu pudră, rămâne pe ten toată ziua, eu am stat cu el cel mai mult 14 ore. Nu mi-a provocat nici o alergie, nu mi-a înrăutăţit coşurile pe care le am pe faţă şi nici nu mi-a uscat tenul (chiar este un fond de ten hidratant).


INGREDIENTE: AQUA / WATER, CYCLOPENTASILOXANE, ISODODECANE, GLYCERIN, NYLON-12, PROPYLENE GLYCOL, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE,POLYMETHYLSILSESQUIOXANE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, C9-15 FLUOROALCOHOL PHOSPHATES / C9-15 FLUOROALCOHOL PHOSPHATE,PHENOXYETHANOL, MAGNESIUM SULFATE, DIPHENYL DIMETHICONE, POLYGLYCERYL-3 DIISOSTEARATE, TRIHYDROXYSTEARIN, PEG/PPG-18/18 DIMETHICONE, PARFUM / FRAGRANCE, METHYLPARABEN, ACRYLONITRILE/METHYL METHACRYLATE/ VINYLIDENE CHLORIDE COPOLYMER, PERLITE, MAGNESIUM GLUCONATE,HYDROXYPROPYL GUAR, ACETYLATED GLYCOL STEARATE, BUTYLPARABEN, MAGNESIUM ASCORBYL PHOSPHATE, HEXYL CINNAMAL, BENZYL SALICYLATE,LINALOOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BENZYL ALCOHOL, CITRONELLOL, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, METHICONE, SODIUMHYALURONATE, [ /- MAY CONTAIN CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDES, CI 42090 / BLUE 1 LAKE]. (F.I.L. B161952/2).



Îmi pare rău că este puţin mai închis decât nuanţa mea, dar sunt sigură că va fi genial la vară (eu mai închisă de atât nu mă fac niciodată). Este un fond de ten foarte bun, chiar nu regret că l-am cumpărat. Dacă vreţi să îl vedeţi cum se aplică şi poate alte detalii despre care eu am uitat să scriu, daţi un search pe youtube cu numele fondului de ten şi veţi găsii acolo o grămadă de clipuri de tipul review.

Voi ce fond de ten preferat aveţi?

Vă pup,

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Nu prea folosesc fond de ten,nu stiu de ce dar in rarele momente cand folosesc ceva prefer un cc cream.Are un pret marisor,cred ca isi merita banii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult succes la partiale si o saptamana usoara iti doresc! :) Pare foarte fain fondul de ten, insa fiind parfumat nu am cum sa-l incerc, din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant, nu stiam ca au venit si cu varianta asta. Acum ma tenteaza sa-l cumpar, fir-ar!

    RăspundețiȘtergere
  4. Il am si eu de un an, cred. Am nuanta 135 si la mine e invers, arata bine cand il aplic si apoi se inchide putin la culoare. Din cauza asta pot sa il port doar vara, cand ma mai vede si pe mine soarele putintel :D.

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.