, , , , ,

Loţiuni de corp parfumate

15:56


Bună fetelor! Îmi pare foarte rău că nu am postat în ultimele 5 zile, dar pur şi simplu nu m-am simţit în stare. Am avut senzaţia că trebuie să fiu doar eu cu mine, să îmi adun gândurile, să plâng puţin ascultând melodii ( vă rog spuneţi-mi că nu sunt singura care face asta ) şi pur şi simplu să mă liniştesc. Am avut şi am nevoie de linişte. M-am săturat de agitaţie şi de stres. Poate asta va fi printre planurile mele pentru 2016 ( deşi niciodată nu am avut succes cu listele cu planuri "bucket list").

Bun, bun, astăzi vom vorbii despre două loţiuni de corp frumos parfumate de la Coty. Nu sunt ele foarte hidratante, dar miros atât de frumos încât pur şi simplu, dacă le aplici înainte să adormi te vei simţii foarte relaxată şi vei adormii mai uşor.


Preferata mea este " Eau de Gaga 001'', o loţiune de corp făcută după parfumul "Lady Gaga Eau De Gaga 001" - un parfum unisex. Ador că această loţiune de corp miroase a ceai verde, foarte fresh şi oarecum duce şi spre mosc. Văd că parfumul are în nota de bază piele. Cum miroase pielea într-un parfum? ..mă rog, lotiunea nu miroase a piele, miroase a tot ce este liniştit, relaxant şi frumos.


Loţiunea  Pierre Cardin Pour Femme este total opusă de cea de mai sus. În primul rând intră în categoria floral-lemnoasă. Parfumul îl puteţi găsii aici pe Emag.  Revenind la loţiunea noastră, atunci când o miroşi în recipient o să te lovească un miros foarte dulce şi greu (cel puţin asta am simţit eu), de aceea am avut o mică reţinere faţă de ea. Parfumurile dulci şi grele ( şi greţoase) îmi întorc stomacul pe dos. Nu vă pot spune ce păţesc în RATB vara când se aşează o duduie lângă mine dată cu un parfum din ăla înţepător turcesc...pur şi simplu ameţesc şi simt că voi leşina în momentul ăla. Contrar temerilor mele loţiunea asta miroase divin o dată aplicată pe piele. Are un miros dulceag întradevăr, dar nu este înţepător, este foarte discret şi feminin. Când o aplic mă simt de parcă aş fi "fata fiţoasă îmbrăcată în roz şi puf din filmele americane pentru adolescenţi" (dacă are vreun sens).

Din păcate, ambele nu au o rezistenţă foarte îndelungată a parfumului pe piele, ceea ce este trist, dar lasă pielea foarte fină. Le folosesc constant, încerc să le alternez cât de des pot şi până acum îmi place rezultatul. 

Voi le-aţi încercat? Ce loţiune de corp vă place cel mai mult?

Vă pup,

You Might Also Like

7 comentarii

  1. Sper sa te simti mai bine si sa iti revii, chestia cu planusul e normala, cred, are rolul de a te descarca de toata presiunea si senzatia de dupa e worthy :D Lotiunile sunt produsele mele preferate de ingrijire a corpului <3

    http://behindthelinesfs.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, ma simt mai bine sau cel putin incerc sa ma ridic :) Ma bucur sa stiu ca nu sunt singura :D Si mie imi plac mult lotiunile, daca nu as fi si asa lenesa mi-ar placea si mai mult :D

      Ștergere
  2. Cea de la Gaga a intrat rapid in wishlist, acum ca am vazut-o pe blog :)). Imi plac tare mult parfumurile ei :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am incercat inca parfumul, dar lotiunea ma tenteaza sa cumpar si eu parfumul :D Primavara se va potrivii perfect <3

      Ștergere
  3. Uneori e bine si necesar sa ne descarcam si sa luam o pauza, sper ca esti mai bine acum! :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Plansul ne face f bine,ne descarcam emotional cand plangem,nu stiu ce ai patit dar mergi inainte,timpul le rezolva pe toate.Nu am folosit niciuna din aceste lotiuni.Imbratisari cu drag

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu mai am momente de genul, dar imi trece repede pentru ca imediat ma mobilizez si fac ceva ce-mi face placere. Sau ma bag la un film cu brother sau prietene. Atunci imi trec toate starile "blue" :))
    Acum m-ai facut curioasa in privinta lotiunii Pierre Cardin. O s-o miros si poate-poate se strecoara in geanta ^_^

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.