, , , ,

Mascara Terrybly Waterproof || REVIEW

20:11


Bună fetelor! Mie mi-a mers totul astăzi pe dos, mi-am făcut mulţi nervi şi mă simt foarte obosită. Simt că totul este haotic în jurul meu şi tot ce aş vrea să fac este să pun stop şi mă relaxez cu o mică pauză.

V-am promis că voi face un review despre acest rimel pe care eu îl folosesc de ceva timp. Mi-am făcut o părere despre ele relativ repede, ştiu unde să îl clasez şi mai ales dacă merită cumpărat (mai ales că nu are un preţ foarte rezonabil).

M-am chinuit foarte mult cu aceste poze, pentru că din cauza ambalajului nu îmi ieşeau foarte bine. Iubesc amabalajele argintii/aurii, dar în acelaşi timp le detest.



Astăzi vom vorbii despre Mascara Terrybly Waterproof de la brandul By Terry. By Terry este un brand relativ nou pentru mine, am auzit de el de pe youtube şi apoi din cercetările mele pe diverse bloguri (în special de afară), şi este primul meu produs de la ei. Îmi plac la nebunie blush-urile lor ( Terrybly Densiliss Blush ) şi plănuiesc o achiziţie în acest sens, dar şi rujurile lor mi se par foarte frumoase (Hyaluronic Sheer Rouge). La categoria mascara există două variante : mascara simplă (aici) şi varianta mea, waterproof (aici).

Ambalajul după cum aţi putut vedea este un tub simplu de mascara, argintiu şi foarte elegant. Pentru varianta aceasta de mascara este disponibilă numai nuanţa negru. Consistenţa lui este puţin apoasă, nu prea este cremoasă şi nici nu se adună. Acest lucru poate fi considerat un dezavantaj, dacă nu sunt atentă când îl aplic risc să mă murdăresc (în special pe pleoape). 
Alungeşte foarte frumos genele de la prima aplicare, le face să pară mai dese şi mai voluminoase. Mi se pare un rimel foarte bun pentru folosirea zilnică. Este întradevăr waterproof, nu se întinde şi nu curge. Dar când îl demachiez ( eu folosesc bifazicul Nivea) îl dau jos destul de uşor, fără să insist prea mult. 
Per total este un rimel bun, nu wow. La cele 33 de lire cât costă primeşti calitate şi sinceră să fiu prefer asta decât să am gene  frumoase 2 ore şi apoi să mă trezesc cu "frimiturele" de rimel pe obraji.
Se poate achiziţiona deocamdată doar de afară, dar am văzut şi câteva produse By Terry şi pe Strawberry.com. Cine ştie, poate îl vor aduce dacă vreţi vrea să îl încercaţi.

Ingrediente: ISODODECANE, IRON OXIDES, CERA ALBA (BEESWAX), HYDROGENATED POLYCYCLOPENTADIENE, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, TRIACONTANYL PVP, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, GLYCERYL BEHENATE, POLYBUTENE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, PROPYLENE CARBONATE, LECITHIN, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, CITRIC ACID



Vouă ce rimel vă place cel mai mult?

Vă pup,



You Might Also Like

2 comentarii

  1. Imi pare rau sa aud ca esti obosita si ca lucrurile nu merg asa cum vrei, dar lasa ca vin imediat sarbatorile si o sa poti sa iei o pauza de la toate si sa te relaxezi :( N-am putut sa ma abtin sa nu deschid intr-o alta fereastra linkul rujului, si desigur ca m-am indragostit de una dintre nuante. Sunt un pic piperate ca pret, dar chiar o sa ma documentez si eu putin despre ele, mi-a picat cu tronc o nuanta de mov, de mult timp imi caut un ruj mov.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine niciodata nu au insemnat sarbatorile relaxare, eu mereu ma stresez. Sunt ca o albinuta inchisa intr-o cutie...
      Au intredevar niste nuante superbe, si chiar merita :D Te pup:*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.