, , , ,

ASTOR Matte Style Lip Lacquer || REVIEW

17:45


Buna fetelor! Sper ca aveti parte de o zi frumoasa si senina. Eu ma pregatesc sa ies la o mica plimbare prin parc, pentru ca am inceput facultatea si am un program foarte, foarte incarcat. Inca am impresia ca am facut o greseala sa vin la facultatea asta. Cu toate acestea, astazi vreau sa va vorbesc despre rujul meu favorit din aceasta iarna. Acum, ca mai e putin si terminam si cu iarna ( a trecut repede iarna asta) am zis ca este momentul oportun sa va povestesc putin despre rujul acesta.

Eu l-am luat din impuls, din Kendra, dupa ce o prietena la cumparat. Am fost cucerita de culoarea lui, care desi in poze pare un rosu, in realitate este mult mai burgundy. Fiind mat, cand se usuca, devina si mai inchis. Rezista uimitor pe buze, peste 6 ore ( daca nu mancati ceva uleios), poate din cauza culorii foarte pigmentate, dar lucrul acesta ma bucura. De asemenea, este acel gen de ruj pe care nu il simtiti pe buze, nu usuca excesiv buzele si nici pune in evidenta cutele buzelor .

Eu l-am cumparat cu 32 de lei, dar intr-o perioada a fost la promotie in DM cu 16-17 lei. Atunci, eu nu am gasit nuanta de nude pe care mi-o doream, dar astept o noua promotie si vreau sa profit de ea. Online le gasiti aici la 19 lei.



Chiar daca vine primavara, eu nu voi renunta la burgundy. Imi place enorm de mult aceasta culoare, aceasta nuante. Haine, pantofi, genti, machiaj, consider ca este una dintre cele mai frumoase nuante. 

Ati incercat acest ruj? 


Va pup si va imbratisez cu drag.



You Might Also Like

8 comentarii

  1. Mi-a plăcut și mie foarte mult pentru nuanța superbă, păcat că s-a stricat cam repede, nu știu dacă așa sunt ele sau a fost depozitat aiurea în magazin, dar nu mă mai risc, mi-am găsit alternativă similară la Pupa.
    Tu sper totuși să te bucuri mai mult de el!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu, am citit :-/ ce păcat :( Deocamdată nu arată semne de stricare :) Mie mi se par mai bune ca cele de la pupa :) Te pup :*

      Ștergere
  2. Chiar daca am cel putin 5 rujuri burgundy tot timpul vreau mai multe si daca mai e si mat clar trebuie sa intre in colectia mea :))! Super faina nuanta :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine! Sa-l porti cu drag! ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. E superba nuanta. Am si eu produsul dar in alta culoare, un movuliu. Sa il porti cu drag! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu sunt innebunita dupa rujuri mate insa pe acestea de la Astor nu le-am incercat. Au un pret foarte bun pe 1001 cosmetice :) Ms de pont :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai, ce frumos arata! Le-am vazut si eu...si ma tenteaza multe in ultima vreme! DAR...trebuie sa ma stapanesc! :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Hehehe, pe acesta il am si eu si imi place foarte mult. Chiar este foarte light pe buze. te pup! ^_^

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.