, , , , , ,

ASTOR Perfect Stay Gel Waterproof Eyeliner || REVIEW

09:00


Buna dragelor! Sper ca ati avut parte de un weekend minunat (sau mai bine zis inca aveti parte) si ca v-ati relaxat. Asta am facut si eu, am iesit cu fetele si am ras pana la lacrimi. Am ajuns la Starbucks si am baut un Caramel Machiato foarte, foarte bun.

Astazi m-am gandit sa va zic cate ceva despre tusul pe care eu l-am folosit in ultima perioada si cu care reusesc sa creez niste cozi perfect drepte. Nu este favoritul meu, dar isi face destul de bine treaba. De asemenea, nu il vad foarte bun pentru incepatoare. Dar pentru pretul pe care il are eu sunt foarte multumita.

Astazi vorbim despre Astor Perfect Stay Gel Waterproof Eyeliner.



Sa incepem in primul rand cu ambalajul. Este unul simplu, micut ( desi nu se vede in poza, este destul de mic), dintr-un plastic dur, iar in capacel se gaseste pensula oferita de ei. Pensula este ok, nu este bestiala, dar as mintii daca as spune ca nu am folosit-o. Eu folosesc pensula de eyeliner din setul Real Techniques despre care puteti citi aici

Forma lui este una cremoasa ( eu nu o gasesc de gel), se intinde foarte frumos pe pleoapa, tocmai de asta consider ca este foarte usor de lucrat cu el. Are o rezistenta buna daca nu va frecati pe la ochi, in cazul acela se intinde destul de rau (puteti vedea in poza de mai jos). Este intradevar waterproof, eu nu am avut necazuri cu el si m-a prins atat ploaia cat si zapada purtandu-l. 

Are un pret tare bun pentru ceea ce stie sa faca. Eu l-am luat cu 19 lei de pe Aoro. Am profitat de o comanda mai mare pe atunci ( pe care o puteti vedea aici) si am avut transportul gratuit. Nu este " the best" sau "the one" in nici un caz. Creioanele Essence retractabile despre care v-am tot vorbit sunt oarecum mai bune ( si mai ieftine) dar pentru zilele mai fancy, prefer tusul (pot face codite cu el). Mai jos gasiti mai multe poze "demonstrative" si o poza cu mine purtand acest eyeliner.









Sper ca v-a placut acest review si ca va este de folos. Poate ati vrea sa il cumparati la un moment dat, tentate de diverse oferte .

As vrea sa stiu ce tus folositi voi si va place foarte mult?

Va pup si va doresc o saptamana minunata !

You Might Also Like

6 comentarii

  1. Eu deocamdata folosesc unul de la Physicians Formula insa nu zilnic. Arata foarte bine coditele tale! :) Te pup, o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vreau si eu cele trei tusuri de la Physicians, despre care am citit la tine <3 Te pup:*

      Ștergere
  2. Pare destul de avantajos ca preț, pe aoro sunt produse ok ca preț, si eu mai folosesc tus insa doar cand am timp, caci nu e tocmai usor sa reusesti sa faci acest lucru foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu stau destul de mult in fata oglinzii cand fac codite, pentru ca vreau sa iasa egale :)) Si da, au preturi foarte ok cei de la Aoro la unele produse, te pup:*

      Ștergere
  3. Am un tus de ochi de la Rimmel...arata exact la fel. Doar ca tusul acela este maro. Dar imi place mult pensulica...si faptul ca este inclusa in capac. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut si eu ceva asemanator la Rimmel, aparent este un concept foarte popular. Mi-as cumpara si eu unul pe maro, este mai usor de lucrat cu el. Te pup:*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.