, , , , , , , , ,

Cadou de la The 92 Liner || Unboxing

14:59


Buna dragele mele ! Aceasta postare trebuia sa apara acum mult timp pe blog, doar ca din cauza sesiunii am cam amanat toate planurile cu blogul. Mai am un examen miercuri si am scapat. 

Dupa cum am zis aceasta postare trebuia sa apara acum ceva timp pe blog, mai precis o luna, pentru ca undeva pe 3 sau 4 ianuarie am primit coletul de la Ioana. Am castigat giveaway-ul de Craciun de pe blogul ei, dar nu stiam ce va fi in colet. Asa ca atunci cand am vazut coletul am ramas putin surprinsa pentru ca era foarte mare. Vreau sa ii mai multumesc inca o data Ioanei pentru aceasta surpriza minunata, m-am simtit ca un copil in Ajunul Craciunului si m-am simtit tare speciala pentru ca s-a straduit sa aleaga produsele dupa gusturile mele. Ioana este o fata minunata, pe care am descoperit-o cu ajutorul blogului si abia astept sa mai ajung prin Brasov sa putem sta la o cafea impreuna. 


Dupa cum puteti vedea, pachetul a venit foarte bine impachetat ( am avut la ce pocai toata ziua din cauza foliei cu bule), iar scrisoarea m-a emotionat destul de mult si am pus-o in cufarul meu cu amintiri. Apoi am deschis cutia si am vazut toate culorile ojelor si m-am entuziasmat. Imi doream un kaki si un portocaliu de ceva timp, dar niciodata nu ajung sa cumpar oje (nu stiu de ce, cumpar toate prostiile si uit de oja).

Primul lucru pe care l-am deschis a fost paletuta cu 4 farduri  "Quad Eyeshadow Sumptuous Color " in nuanta "05 Rose Raffine". In primul rand trebuie sa spun ca este foarte eleganta si foarte frumoasa.  Toate culorile sunt foarte pigmentate si se blenduiesc foarte frumos. Are o culoare mata pe care eu am folosit-o cu succes ca si eyeliner. Va urma un review detaliat pentru ca este o paleta superba.


Balsamul de buze este cadoul de care nu stiai ca ai atat de multa nevoie. Ador acest balsam, il port dupa mine oriunde merg. Miroase genial, este usor de purtat in geanta si este extrem de hidratant. Nu m-am asteptat asta de la balsamurile de buze Yves Rocher. 


Daca ma cititi de mai mult timp cred ca stiti ca am o mica pasiune pentru un ruj tip creion de la Yves Rocher ( Rose Sorbet). Acum am si un al doilea ruj tip creion de la ei in nuanta Corail doux, un nude spre piersica foarte frumos. Ador sa il port in zilele acelea de "no make up make up" si in special in perioada asta rece. Eu vi le recomand din suflet sunt foarte bune.


Am ajuns la oje. Chiar nu am crezut ca ojele Yves Rocher vor fi asa de bune, sunt foarte opace, se usuca si rezista foarte bine pe unghii. Toate cele 3 nuante sunt superbe : 52. Melon ( un portocaliu pal foarte frumos, chiar nu credeam ca mi-ar placea culoarea asta) , 51. Citron ( un galben tipator super) si 73. Vert Agave ( un kaki sublim, l-am aplicat in ziua respectiva si a fost foarte laudat). Abia astept sa vina vara sa port acel portocaliu si acel galben.


Ultima parte din cadou a fost apa de parfum So Elixir care miroase demential, foarte puternic si feminin. E parfumul meu de incredere, daca voiam sa ma simt mai increzatoare doua pufuri erau de ajuns pentru toata ziua. Cred ca este parfumul "statement" al sesiunii acesteia :))


La final va las "poza de grup" cu toate produsele si cu o acadea foarte, foarte delicioasa. Vreau sa ii mai multumesc inca o data Ioanei si sa va invit pe blogul ei. 



Sper ca v-a placut aceasta postare, mi-ar fi placut sa incerc sa fac un video in care sa puteti vedea emotiile cand deschideam cadoul, dar totul la timpul lor.  Sper ca v-a placut aceasta postare si ne auzim miercuri dupa ultimul examen!


Va pup si va imbratisez !

You Might Also Like

6 comentarii

  1. Trusa arata super dragut! Asteptam review la ea <3

    RăspundețiȘtergere
  2. wow!!! Ce de chestiute interesante! Sa le folosesti cu placere, cred ca si eu m-as fi simtit la fel ca si tine, asemenea unui copil cu un cadou asa deosebit! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos cadou sa le folosesti cu drag <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar zilele trecute am descoperit-o si eu pe Ioana :) Sa te bucuri de noutati, arata minunat!
    Si multa bafta miercuri! :) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce de lucruri faine ai primit, iar când zic asta mă refer că le știu sau încă le am pe toate (doar că alte nuanțe la oje) și îmi plac foarte mult!
    Să le folosești cu plăcere!
    Pupici și baftă la ultimul examen! Eu am scăpat de săptămâna trecută... și a fost o maaare ușurare. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai primit foarte multe chestii. In general concursurile au un ruj, un fard, chestii mai mărunte. Esti o norocoasa Andra! Te pup

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.