, , , , , ,

Catrice Eyematic 020 Hotel Pearlafornia & 050 Al Cappuccino || REVIEW

20:40


Buna fetelor! De cand ma stiu caut produse care sa imi usureze viata atunci cand ma machiez de dimineata. Eu sunt genul de persoana care pune pauza de 5 ori la alarma si apoi se intreaba de ce este mereu pe fuga. Ador sa dorm, nu este un secret pentru nimeni si profit de cate ori am ocazia de o "micuta calatorie pe taramul viselor". Astfel, atunci cand am vazut cele doua creioane fard de mai sus am stiu ca nu trebuie sa le ratez in speranta ca voi sta mai putin timp in fata oglinzii de dimineata.

Am ales doua creioane fard in nuantele 020 Hotel Pearlafornia ( in principal pentru ca imi aduce aminte de melodia Hotel California care imi aduce aminte de copilarie) si 050 Al Cappuccino ( din doua motive: 1. God Father 2. Ador nuanta de cappuccino si mereu termin fardurile in aceasta nuanta pe banda rulanta). Primul este foarte bun de folosit ca iluminator in coltul intern al ochilor dar si sub spranceana, iar cel de al doilea este o nuanta perlata superba de beige ce scoate in evidenta foarte frumos nuanta ochilor.




In primul rand vreau sa spun ca detest ambalajele produselor care dupa ce pui mana pe ele de cateva ori se sterge  scrisul. Asa s-a intamplat si in cazul acesta, dupa ce le-am folosit o singura data inainte sa fac pozele ( ca sa imi pot face si eu o parere). Acum tubul este negru complet.


Apoi ar trebui sa va detaliez putin despre "sistemul" din spatele acestor farduri. Capacul are in interior fard presat foarte bine pe un dispozitiv cu arc. Fardul nu curge si nu exista posibilitatea sa fie spart (poate doar daca o sa calcati pe el).




Ca sa putem lua fardul din capac, introducem buretelul pus la dispozitie de cei de la Catrice. Acesta aplica foarte frumos fardul pe pleoapa. Intradevar, trebuie sa introduc buretelul in fard de mai multe ori ca sa pot ajunge la rezultatul dorit. Aici am un minus pentru aceste farduri si anume, fardurile nu sunt foarte pigmentate. Desigur, sunt buildable dar dintr-un singur "strat" obtineti un look foarte discret, fresh si frumos. 



Dupa cum am spus, aceste farduri ofera un look fresh, discret, finut, mai pe scurt un look de zi. Eu prefer acest tip de look pentru ca ma face sa par mai odihnita. Desi la inceput am spus ca ador sa dorm, prind in medie 6-7 ore de somn pe noapte. Fardurile reflecta lumina foarte frumos si puteti vedea asta in swatch-ul de mai jos.


Eu sper ca v-am starnit atentia pentru ele si ca vor aparea cat de curand la noi pentru ca au foarte multe nuante frumoase. Eu le-am cumparat prin intermediul unei persoane si momentan nu se gasesc online sau in magazinele fizice. Dar am speranta ca vor aparea destul de repede avand in vedere ca brandul Catrice este german.



Va plac aceste farduri si acest concept de fard?




Va pup si va doresc o zi de vineri superba!




You Might Also Like

8 comentarii

  1. Deși sunt adepta paletelor de farduri, par totuși interesante astea, măcar online sigur trebuie să ajungă și la noi cât de curând.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac paletele, dar fardurile astea sunt foarte folositoare :D Te pup!

      Ștergere
  2. Nu am auzit de gama aceasta, mie imi plac nuantele mai colorate, dar as incerca si fardurile prezentate de tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte faine pentru zilele alea mai lenese <3 Cred ca ar arata super pe ochii tai albastri <3 Te pup :*

      Ștergere
  3. Interesant concept. Parca am vazut acum cativa ani ceva asemanator la Oriflame, cred. Denumirile produselot sunt foarte inspirate :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu prea le am cu Oriflame-ul sau Avon-ul asa ca habar nu am :)) Si mie mi se par foarte bune denumirile:D Chiar sunt produse faine :D pup:*

      Ștergere
  4. Le-am testat și eu pe mână într-o zi, erau pigmentate și cremoase asa, mi-au plăcut mult dar aveam coșul plin deja și am zis pass.. Hugs!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le-am mai cautat si nu le-am mai gasit :( Chiar sunt niste nuante faine :D Pup:*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.