, , , ,

Cercei SheIn

09:00


Buna fetelor! V-am spus la un moment dat inainte de Craciun, ca am dat o comanda mai mare pe SheIn. Nu am reusit sa fac poze, pentru ca majoritatea lucrurilor din comanda nu erau pentru mine. Incerc sa fac treptat poze la ce am comandat si sa vi le arat. Pe scurt pot spune ca nu am fost extrem de multumita de lucrurile pe care mi le-am luat, dar va voi spune mai multe detalii (cu poze) intr-o alta postare.

Acum o sa ma rezum doar la cele doua perechi de cercei pe care mi le-am comandat, pe care ii ador. Desi eu nu prea port cercelusi (am gaurile de la urechi foarte sensibile si unii cercei mai aduc in pragul sangerarii), cand am vazut aceste doua perechi am stiut ca trebuie sa fie ale mele. Ambele perechi sunt albastre, pentru ca ador aceasta culoare si pietrele albastre ma atrag ca un magnet.


Prima pereche este eleganta si pare foarte pretioasa ( contrar pretului de doar cativa dolari). Am purtat-o de Revelion toata noaptea (spre dimineata am adormit cu ei la ureche) si nu am avut absolut nici o problema. Nu prea stiu in ce combinatii sa ii port si nici evenimente viitoare demne de o asemenea pereche de cercei nu am, dar ma bucur sa stiu ca ii am acolo si sunt ai mei. Perechea de cercei o puteti gasi aici dar din pacate, deocamdata sunt sold out.



A doua pereche este la fel, eleganta, dar mai purtabila. Sunt extrem de comozi, de usori si scot orice tinuta din anonimat. Am in cap o groaza de combinatii pentru ei, majoritatea primaveratice, asa ca ma rog sa vina caldura mai repede sa scot rochitele la inaintare fara sa dardai cand ma intorc seara acasa. Aceasta pereche de cercei este disponibila ( atat pe albastru, cat si pe alb) si o gasiti aici.



Daca aveti o intrebare despre SheIn as fi bucuroasa sa va raspund, pana ajung eu sa fac postarea promisa. Acum vad ca au o oferta draguta pe site, de care as profita daca nu as strange niste banuti pentru un mic concediu in care sa ma rasfat. 

Ce parere aveti despre cerceii mei?

Va pup si va imbratisez!

You Might Also Like

12 comentarii

  1. Superba nuanta asta de albastru <3 Sa-i porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place mult aceasta nuanta de albastru ! Multumesc mult, te pup ! :*

      Ștergere
  2. Primii cercei, cei mai eleganți sunt superbi! Kiss!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte frumosi, prima pereche e favorita mea :) Sa ii porti cu placere in continuare.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prima pereche este de asemenea favorita mea de asemenea. Multumesc mult, te pup :*

      Ștergere
  4. In a treia poza, am avut impresia ca sunt rupti sau asa e modelul, nu intelegeam cum vine asta, apoi mi-am dat seama ca erau acoperiti:)) Imi plac astfel de modele, am si eu multe, sunt tare frumoase cele doua modele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, imi mai da blanita batai de cap cateodata :)) Eu o pieptan, ea se ridica si tot asa :)) Ma bucur ca iti plac, te pup:*

      Ștergere
  5. Wow ce precious arata prima pereche de cercei!! Super :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat de frumoasa este nuanta de albastru din cea de-a doua pereche, sunt superbi, sa ii porti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.