, , , , ,

Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick Double Dare || REVIEW

20:41


Buna fetelor! Daca nu ma urmariti de mult timp trebuie sa va pun la "curent" si sa va fac o confesiune: Sunt pasionata de tot ce tine de ingrijirea buzelor si "colorarea" lor! Ador sa am tot felul de rujuri (hidratante, glossy, mate s.a.m.d.), glossuri, lip tint-uri, balsamuri etc. 

Cand  am aflat prima data de Everlasting Liquid Lipstick de la Kat Von D, am stiut ca trebuie sa imi cumpar un ruj din aceasta gama sa vad cum sunt. Sunt foarte laudate peste tot si consider ca pe buna dreptate. Eu mi-am ales nuanta Double Dare, un roz-nude care dupa ce se usuca se transforma intr-un roz-maroniu superb.
Rujul se simte foarte comod pe buze, nu strange buzele, dar daca buzele sunt crapate, dungile acelea inestetice se vor vedea. Rujul rezista extrem de bine de-a lungul zilei, puteti sa beti, sa mancati, sa va pupati iubitul ( credeti-ma este "boyfriend approved" :)) ) etc.


Eu imi doresc sa incerc si alte nuante de la Kat Von D, ba chiar de distractie as vrea sa incerc si nuanta pe albastru (desi stiu ca nu imi va sta bine). As vrea sa incerc nuantele : Bow'n'Arrow, Lovesick, Requiem, Exorcism si Echo. Puteti vedea aceste nuante in poza de aici.

Eu mi-am achizitionat rujul de pe un grup de facebook pentru ca surpriza, nu se gasesc la noi inca. Daca va dotriti si voi unul, gasiti o gramada de oferte pe grupurile de facebook destinate vanzarii cosmeticelor.

Va doresc un weekend minunat si va pup !


You Might Also Like

4 comentarii

  1. Arata foarte bine accest ruj si cred ca am sa imi iau si eu unul. Aproape ca m-ai convins :)

    www.rokolla.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Super draguta culoarea! Eu am pus ochii pe Lolita, Bow'n'Arrow, Damned si Exorcism :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Am pe wishlist de ceva timp aceste rujuri de la Kat Von D :X

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.