, , , , , , , , , , ,

Parfumul de acasă

16:16

Bună dragele mele! Astăzi vreau să vă vorbesc despre un subiect diferit faţă de ce se găseşte în mod obişnuit pe blog. Astăzi vom vorbi despre arome, despre căldură, despre casă şi despre decor. Vorbim despre parfumuri pentru casă.

Eu ştiu că există trei tipuri de “parfumuri pentru casă” – spray-urile, aromele cu difuzor (sub formă de beţişoare) şi nu în ultimul rând, preferatele mele, lumânările parfumate.

(sursa poza : weheartit.com)

Cred că toate ştim câte ceva despre spray-urile de parfumat casa, vedem la televizor mereu reclame şi vedem în orice magazin tot felul de branduri care mai de care. Eu am casa plină de astfel de spray-uri, în special pentru că tatăl meu fumează şi cu ajutorul lor casa nu mai miroase chiar aşa de tare a tutun. Bineînţeles, acestea intră în categoria de odorizante şi sunt făcute special pentru acest scop, de a împrospăta aerul dintr-o încăpere. Spray-ul parfumat pentru cameră este mai mult decât un simplu odorizant. Noi, femeile, suntem înnebunite după parfumuri. Eu am o mică colecţie de parfumuri acasă, care mai de care, cu arome cât mai speciale. Consider interesantă ideea a avea şi  un parfum pentru casă. Atunci când intri pe uşă şi simţi aroma, să te “lovească” sentimentul că eşti acasă. Sau să îţi aduci aminte cu drag de aroma din casa ta, să fi nostalgică cu gândul la aroma ce te aşteaptă acasă.

Eu am găsit câteva parfumuri pentru casă pe site-ul Aoro din sectiunea parfumuri pentru casă şi îmi doresc să achiziţionez unul cât de curând. Seara, când ajung acasă de la muncă sau de la facultate ( sau de unde mai umblu eu), mi-ar plăcea să îmi parfumez camera, să mă bag sub plapumă şi să mă las învăluită de pafumul din camera mea. Personal prefer mirosurile fresh, de citrice (portocală, lămâie, grapefruit etc.), dar îmi place şi vanilia sau trandafirul. Una din mărcile despre care am citit foarte multe lucruri bune (atât la categoria de spray-uri pentru cameră dar şi lumânări) este  Crabtree &Evelyn. Este o marcă destul de scumpicică, în cazurile astea reducerile sunt “cel mai bun aliat al nostru” pentru că produsele lor sunt demenţiale, miros divin.

(sursa poza : weheartit.com)

Trecem la următoarea categorie şi anume aromele cu difuzor (sau “diffuser” pe englezeşte). Sigur le ştiţi, de obicei sunt formate dintr-un recipient (umplut cu un lichid/ ulei parfumat) în care se introduc beţişoare de bambus şi se lasă acolo, până când acel lichid se evaporă şi parfumează camera.  Am avut şi eu câteva modele din această categorie, dar recunosc că nu am fost dată pe spate. Cel puţin din ce am avut eu mi s-a părut foarte fad, câteodată neexistent. Asta a fost impresia mea, dar ce am avut eu, am primit cadou şi nu vă pot spune dacă a fost o marcă anume sau ceva din piaţă la 3 lei. Ce este drept,  din punct de vedere decorativ arată super.

(sursa poza: weheartit.com)

Acum trecem la partea mea preferată şi mult aşteptată : lumânările. M-aş înconjura de lumânări toată ziua ( nu contează dacă este zi sau noapte), aş aprinde lumânări indiferent dacă afară sunt -10 grade sau 40 şi aş fi toată viaţa în căutarea unor noi modele. Găsim lumânări la “toate colţurile” şi la toate preţurile. Am încercat şi eu destul de multe, ultimele achiziţionate fiind de la Ikea şi am fost foarte (subliniez foarte) dezamăgită. În pahar totul mirosea divin, dar când le dădeai foc nu se întâmplă nimic.

În wishlistul meu am două branduri de lumânări. Primele, care sunt disponibile la noi pe Aoro, sunt cele de la Diptyque. Dacă urmăriţi diverse videoclipuri şi vloguri ale fetelor de pe Youtube din afară sigur le ştiţi, sunt foarte populare şi pe bună dreptate, miros foarte frumos. Sunt nişte lumânări mai scumpe, dar foarte frumoase din punct de vedere vizual, dar şi foarte ispititoare din punct de vedere olfactiv.
Până şi cutiile în care vin mi se par foarte frumoase şi elegante. Cum eu sunt un mic “hoarder” pot să găsesc foarte multe ideei pentru cum le-aş refolosii. Iar după ce lumânarea a fost consumată, păhărelele se pot păstra şi refolosii că şi suport pentru pensule, pentru cotonete demachiante, o mică vază, etc. 

(sursa poza stanga: weheartit.com ; sursa poza dreapta: : weheartit.com)

Un alt brand de lumânări pe acest wishlist al meu este Bath& Body Works. Din păcate acest brand nu se găseşte la noi decât prin anumiţi “distribuitori” pentru care un dolar este în jur de 6-7 lei. Înţeleg că sunt comandate din State, dar totuşi sunt sigură că se pot găsi mai multe metode prin care acestea să fie aduse în ţară la un preţ mai aproape de realitate. Chiar mi-ar plăcea să le văd disponibile şi la noi. Sunt 100% sigură că aţi auzit de ele şi că ştiţi că sunt extra lăudate. Au atâtea arome, atât permanente, cât şi de sezon. Iar pe lângă lumânări, mai găsim şi geluri de duş, loţiuni şi creme (despre care vă voi vorbii altă dată). Lumânările lor vin în trei dimensiuni şi am ales poza de mai jos ca să vi le arăt:

 (sursa poza: weheartit.com)

Eu sper că va plăcut această postare, că am reuşit să vă relaxez un pic făcându-vă să vă gândiţi la lumânări, la parfumuri, la căldură şi la seri plăcute cu o cană de ceai în mână. Dacă am reuşit să vă conving să vă aprindeţi o lumânare după acest articol şi să vă faceţi un ceai sunt şi mai mulţumită.
Aş vrea să ştiu ce produse de genul (parfumuri pentru casă, arome cu difuzor sau lumânări) aveţi în wishlist?

Vă pup şi vă doresc o seară minunată!

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Mie imi plac mult si uleiurile esentiale pentru aromaterapie, dar nu refuz nici lumanarile in borcanase frumoase :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac uleiurile, dar mai des recurg la o lumanare ! Te pup:*

      Ștergere
  2. Lumanarele sunt irezistibile si le-as cumpara oricand. Imi place aroma lor delicata, dar si aspectul dragut.
    Chiar acum am pe noptiera cateva de Yankee Candle - Amber Moon, Black Cherry si Vanilla sunt preferatele mele.

    www.whitecharm.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac tartele Yankee Candle :D Si eu sunt nebuna dupa lumanari, mai ales cand vine vorba de decor :D Te pup! :*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.