, , , ,

Rimel & Tus la 5 lei ??? || Cheap Test

12:20


Buna fetelor! A mai trecut o saptamana, destul de obositoare pentru mine si oarecum stresanta din anumite puncte de vedere, dar si cu cateva surprize frumoase. Ieri seara, cand vroiam sa scriu aceasta postare, voiam sa va spun cat de frumos este afara zilele astea si ca vremea aceasta ma umple cu energie. Astazi, cand m-am trezit ploua de mama focului in Bucuresti, iar eu diseara voiam sa ies in oras si sa port rochita si pantofi cu toc. Sper din suflet sa nu mai ploua si sa nu mai fie frig.

In aceasta postare v-am aratat cumparaturile din ultima perioada (mai precis din timpul sesiunii), iar printe produsele achizitionate ati vazut acest tus si acest rimel. Cu ocazia asta vreau sa deschid o serie de postari numita " Cheap Test" in care voi face review unor produse ieftine, bune pentru orice buget si care cine stie, chiar sunt o revelatie. Intradevar, dezavantajul ar fi ca unele produse nu vor fi disponibile peste tot, dar de aceea ma gandeam sa va rog sa imi spuneti voi ce produse de genul acesta, ati vrea voi ca eu sa testez.

Cum spuneam si in postarea cu toate cumparaturile, am luat acest tus si rimel de la statia de metrou Piata Romana. Tusul a fost 5 lei, iar rimelul 6 lei.



Ar trebui sa incep prin a va spune ca ador ambalajul lor. Personal, imi aduc aminte de acest ambalaj de la Tarte, care mi-a placut intodeauna. 
Tusul este foarte pigmentat, finish-ul din pacate nu este mat, este putin lucios si se lucreaza destul de usor cu el. Defapt, eu intodeauna am recomandat penita mai groasa pentru incepatoare, pentru ca se lucreaza mult, mult mai usor cu ea. Daca este si tepana, cu atat mai bine. Ce nu imi place la acest tus este ca atunci cand nu il pun pe o baza (orice baza, nu numai primer)  se usuca dubios, se strange si incepe sa cada bucatele pe obraji. Daca il asez pe un fard crema sau dupa ce am tras coditele aplic putin creion negru de la Essence peste (nu un strat generos, doar ating), tusul rezista perfect toata ziua. Nu stiu, nu imi explic de ce.


Rimelul, sincera sa fiu, nu prea m-a dat pe spate. Periuta lui nu este cine stie ce, culoarea este intradevar negru intens, dar nu ofera si alungire genelor, doar volum. Mie imi place ca un rimel sa ofere tot "pachetul' (daca pot spune asa). Nu rezista foarte mult pe gene, adica seara eu simt ca nu mai pic de rimel la ochi. Intind mana dupa el cand am o zi de " no makeup makeup".



Cum am spus si mai sus, va rog sa imi dati ideei/recomandari de produse ce le-as putea incerca si supune la test pentru un viitor review, as fi tare incantata sa incerc produse pe care voi le gasiti mari descoperiri sau sunteti doar curioase in privinta lor.

Va doresc un weekend minunat si va pup !




You Might Also Like

9 comentarii

  1. Preferatul meu e tusul negru de la Miss Sporty! Nu l-as schimba pe nimic :)

    www.whitecharm.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu l-am încercat niciodata :-/ data viitoare cand trec prin DM o să îi dau o șansă :) Te pup :*

      Ștergere
  2. Par destul de ok pentru pretul lor. Eu am luat cate ceva de pe BPS, cam la 1-2$, dar inca nu le.am incercat atat de mult ca sa.mi pot da cu parerea. Oricum, cel mai bu exemplu de ieftin si bun e creionul Ada, care e 1leu, dar e perfect!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, și eu am o groază de creioane Ada acasă :) Unele dintre cele mai bune creioane de pe piață și sunt și românești ;) Te pup:*

      Ștergere
  3. 'Pe de o parte te apreciez ca faci astfel de teste. Eu nu prea am curaj sa incerc diverse produse mai ales pe ochi. Imi plac ambalajele acestor produse dar nu le-as incerca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pot spune că am norocul că nu am ochii sensibili. Chiar și așa, indiferent de produsele pe care le folosesc ( high-end sau produse de la metrou), îmi curăț frecvent ochii cu niște picături speciale. Consider că ar trebui să vorbim și despre astfel de produse:) multe femei din Romania nu acordă atât de multă atenție îngrijirii în principal din cauza prețului. Sper ca astfel de teste să fie folositoare. Te pup :*

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  4. Creioanele Ada :)) Le-am redescoperit la metrou, 1 leu si cu toate ca erau ok, nu erau expirate, miroaseau ok, mi-au dat o frumusete de sensibilitate... Nu stiam de ce am mai mereu ochii sensibili la orice, credeam ca e din cauza iernii, pana mi-am dat seama ca aparea exact cand le foloseam. Mi-am luat Visine si nu mai fac experimente :))) Eu nu prea mai folosesc produse ieftine, pentru ca mi-e cam frica de conditiile de depozitare, sa nu fie modificat termenul de expirare, sa nu fie incercate inainte etc (gen de la metrou sau de la vreun magazin de la coltul strazii). Insa, ma inteleg bine cu Essence si Miss Sporty. Ah si raiul produselor ieftine (dar bune): Hello Free Z One Discount <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Tu mai cumparai produse de machiaj de la Lidl...poate scrii despre ele! :)

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.