, , , , , , , , ,

Holika Holika NAKED FACE Concealer SPF 30 PA++ || REVIEW

09:00


Buna fetelor! De ceva vreme ma tot "invart" in jurul acestui subiect sau mai bine zis acestui concealer. Stiti ca am o pasiune desavarsita pentru anticearcane deoarece sunt o mandra purtatoare de cearcane mai tot timpul. Avand in vedere ca sunt mini Speedy Gonzales mai mereu, nici cu somnul nu stau foarte bine si astfel cad in extreme : ori dorm prea mult, ori prea putin. Cum ar fi, eu nu o dau bine.

Revenind la tema noastra initiala, astazi vorbim despre un nou anticearcan, de data aceasta putin mai special, pentru ca brandul este unul asiatic, Holika Holika. Poate unora dintre voi va spune ceva, poate altora nu. Brandul Holika Holika este originar din Coreea de Sud si din punctul meu de vedere se remarca atat din punct de vedere calitativ ( nu trebuie neglijate brandurile coreene, sunt unele dintre cele mai bune din industrie) dar in special prin ambalaje. Va invit pe site-ul lor sa vedeti tot felul de produse frumoase si interesante dupa care sigur veti suspina. 

Eu nu am anticearcanul de pe un site strain, ci de pe Aoro, unde am fost uimita sa il gasesc si la un pret decent, mai ales ca am prins si o promotie. De obicei pe site-urile din Romania se cam face "abuz" cand vine vorba de astfel de produse. Linkul spre produs il gasiti aici.


Ambalajul este un tub de plastic (asemanator cu cel de lipgloss), intr-o culoare nude (naked), iar designul este foarte minimalist. Ni se ofera exact informatiile de care avem nevoie ( brand, denumire si faptul ca are SPF). Dozajul se realizeaza foarte usor cu ajutorul "gurii" pe care o are ambalajul. De asemenea, este si foarte igienic.

Informatiile oficiale sunt scrise atat in engleza, cat si in coreeana. La un moment dat ma speriasem ca nu gaseam si partea in engleza. 



Nuanta mea este 01, iar pe langa aceasta mai este disponibila o singura nuanta si anume 02 (putin mai galbuie).


 Si acum sa trecem la partea interesanta si anume consistenta si textura anticearcanului. Acest anticearcan chiar ofera o acoperire peste medie, dar desi numele ii spune "naked face" este un anticearcan care se strange sub ochi daca nu este aplicata pudra peste. In rest, daca il aplicati pe fata nu va fi nici o problema. Ilumineaza foarte frumos si natural toate zonele in care este aplicat. Eu il aplic in zona cearcanelor, pe nas, in "v-ul" buzelor dar si pe barbie. 

Un plus major este faptul ca acest anticearcan contine SPF 30, astfel zona ochilor are un plus de protectie (cu toate acestea va indemn sa folositi protectie solara separata in fiecare zi).

Se estompeaza foarte usor atat cu degetele, dar si cu pensula si buretelul/beauty blender-ul.



 
Voi ati incercat produse Holika Holika? Daca da, ce imi recomandati?

Va pup si va doresc o zi minunata!



You Might Also Like

15 comentarii

  1. Chiar acopera...se vede frumos si sper sa nu incarce! :)
    Pupici
    PS: Nu am incercat acest brand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incarca doar daca nu este aplicata o pudra peste ! :) In rest numai cuvinte de lauda ! Te pup!

      Ștergere
  2. Se vede frumos pe piele. L-as incerca si eu si un mare plus il consider factorul de protectie si textura

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a atras atentia :D Ar trebui sa ii dai o sansa, te pup!

      Ștergere
  3. Korean Products for the win! ❤ Yaaaay~ ce ma bucur ca devin din ce in mai populare. Parca suntem si noi in rand cu lumea acum :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh~ dar cate as vrea...numai tu esti de vina ! :)) Te pup! :*

      Ștergere
  4. Eu nu am avut nimic de la acest brand dar pare interesant acest concealer :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este unul dintre cele mai bune incercate de mine! Te pup! :*

      Ștergere
  5. Da, trebuie sa intaresc si eu ideea ca produsele sud-coreene sunt scumpe la noi, si nu numai. Eu prefer sa le comand direct de la sursa, am gasit cateva locuri unde preturi sunt chiar ok, un site ofera chiar si free shipping dupa o anumita valoare. Exista desigur si pe eBay cateva alternative, chiar pregatesc o postare pe subiectul asta pentru ca nu prea merita sa arunci banii la noi pe un produs care la ei e poate mult mai ieftin. De la Holika Holika inca nu cred ca am folosit nimic, am dat o comanda cu cate un produs de la mai multe branduri si nu sunt sigura daca se regasea ceva si de la acesta. Am auzit insa ca sunt bune si merita, asa ca sunt tentant si acest concelear :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept postarea! Sper sa pui si site-urile alea despre care vorbesti ! Te pup!

      Ștergere
    2. Recomand cosmetic-love.com
      Eu comanda de la ei de cativa ani, au free shipping si preturi bune. De multe ori au si reduceri/ promotii. Alte siteur ar mai fi roseroseshop dar transportul e pe greutate ai mai scump, ibuybeauti etc

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.