, , , , , , , ,

Giorgio Armani Lip Maestro 402 Chinese Lacquer || REVIEW

01:08


Buna, fetelor! Sper ca aveti parte de o saptamana frumoasa, la mine nu este totul foarte roz. Scriu articolul asta la ora 12:31...si cred ca o sa ma intind destul de mult deoarece nu am deloc somn. Sunt atat de obosita pishic, incat nu mai pot adormi. Dar si cand adorm, nu ma mai trezesti (pur si simplu nu mai aud nimic in jurul meu). Nu ma "scald" in cele mai calme ape si sincer nu ma bucur deloc ca vine Pastele. Dupa Paste urmeaza si ziua mea si nu ma simt foarte entuziasmata.

Trecand peste vaicareala, as vrea sa stiu cate dintre voi, cand erati mici nu visati sa aveti si voi multe, multe produse Channel, Dior, Armani etc.? Eu pe langa cele mentionate mai am unul, Helena Rubinstein, brand despre care am aflat prin intermediul bunicii mele si mereu cand isi aduce aminte de tinerete&machiaj se gandeste fix la produsele brandului acesta. Imi propun sa imi cumpar si eu macar un rimel de la Helena Rubinstein in curand, asa pentru sufletul meu.

Astazi vorbim totusi despre altceva. Tot high-end, de la un brand pe care eu il ador din punct de vedere al machiajului, si anume Giorgio Armani. Daca o sa cautati putin pe site-uri review-uri la produsele lor, o sa ramaneti masca (ca si mine de altfel). Fondurile lor de ten sunt absolut minunate, blush-uri, farduri etc. toate sunt super calitative.
Avand in vedere ca sunt inca o studenta cu un salariu nu tocmai de CEO, am ajuns sa pun manuta pe un ruj. Dar si ce ruj... rosul suprem. M-a cucerit din prima nuanta lui foarte puternica. Cine ma cunoaste stie ca nu sunt inebunita dupa rosu sau rujurile rosii, dar acesta mi s-a parut "the one".


Rujul lichid Giorgio Armani Lip Maestro in nuanta 402 Chinese Lacquer se recomanda a fi mai mult un "lip tint" ce ofera o textura confortabila si un efect final glowy, radiant. Promit ca buzele vor parea mai pline, nu vor fi lipicioase, iar rujul va ofera hidratare. De asemenea, se mai precizeaza ca textura este ca de gel si le dau dreptate, nu am mai folosit asa ceva inainte cu o asa textura pigmentata si totusi nelipicioasa (veti putea observa in pozele de swatch). Este disponibil in 12 nuante de la nude la nuante de mov inchis. 

Dupa cum am spus si mai sus, am fost atrasa instant de culoare, un rosu puternic, cald, care imi place ca nu ingalbeneste dintii. Este foarte indraznet si cu siguranta este genul acela de ruj care iti da incredere cand il porti. 
Textura dupa cum am spus este de gel, pigmentata si nelipicioasa. La inceput este foarte shiny, dar dupa o perioada (aprox. 1 ora) devine mat si pateaza buzele. Lasa urme cand bei de ex. dar buzele raman patate ceea ce imi place la nebunie. De asemenea nu usuca buzelesi nu scoate in evidenta crapaturile buzelor. Chiar si atunci cand devine mat ramane la fel de hidratant si confortabil pe buze.
Singurul defect pe care eu una il gasesc este ca in primele minute pana se "seteaza" in buze se transfera destul de usor la modul patat serios. In jurul buzelor (daca va atingeti din greseala) sau pe dinti.





Gasiti Giorgio Armani Lip Maestro in mai multe nuante pe Strawberrynet la 150 lei (este la reducere). Pe Sephora.com costa 38$ si daca faci un calcul nu este nici o diferenta.

In concluzie, imi place mult de tot, pacat ca nu prea am asa multe ocazii sa il port. Dar acum ca tot vine Pastele & ziua mea m-am gandit sa il port. Dar ii sta bine in colectia mea de machiaj, nu?

Pentru zilele acestea as vrea sa pregatesc o postare de tipul haul, tot am adunat haine de la Lidl, magazine mai mici de cartier, Hervis etc.
Am promis ca voi face si o postare cu FactCool pentru ca fost o situatie foarte neplacuta prin care am trecut si as vrea sa va previn si pe voi.

Care este rujul vostru suprem? Ati mai incercat produse de la Giorgio Armani?


You Might Also Like

8 comentarii

  1. Ce smecher e! Cu ce faci pozele astea asa faine? Cred ca te-am mai intrebat....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inainte faceam cu telefonul, Note 2, dar acum am si un aparat, un Nikon (nu e dslr). Inca sunt invatacel :)) Ma bucur ca iti plac, te pup! :*

      Ștergere
  2. Chiar e frumoasă culoarea! Cât despre ”văicăreala” de la început... toate avem perioade mai bune și perioade mai rele, știi cum se spune, dacă mergi prin iad, continuă să mergi! Și eu sunt într-o perioadă cam nasoală acum, dar mă focusez pe partea bună a lucrurilor, ca să am puterea să lupt în continuare. Citând din înțelepciunea contemporană ”kapu sus pryntzeso, kade koroana” :)) Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata interesant acest ruj lichid si imi place descrierea lui. Sunt tare tentata sa il incerc si eu ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place, placeeee! Si eu am in colectie nu-stiu-cate rujuri (lichide, mai putin lichide si clasice) rosii. Fatalitate! Nu prea le folosesc, dar imi place sa le am acolo. Pe acesta nu il am, mi-ar placea, dar oricum sunt pedepsita cu shoppingul. Hai, capul sus, treci peste suparari si enjoy the simple things in life. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte faina nuanta, vibranta, perfecta pentru primavara/vara! :*

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.