, , , , , , , , , , , , , , , ,

Favoritele & dezamagirea lunii Aprilie 2016

16:48

Hristos a Inviat!
Buna, dragele mele! Sper ca aveti parte de o a doua zi de Paste minunata si ca veti avea parte de tot ce va doriti! 
Eu revin astazi cu o postarea favoritele lunii, insa am facut o mica schimbare la ea si o sa includ si o dezamagire. De asemenea, incerc sa fac un nou concept de poze. Inca ma chinui cu aparatul si inca sunt invatacel. 
Cu o cafea, o felie de cozonac si un panetone langa mine, zic sa incep sa va povestesc ce mi-a placut mie foarte mult luna aceasta (care a trecut mult, mult prea repede).

  • Maybelline Diamond Glow in nuanta Coral Drama este in continuare paleta dupa care intind mana in fiecare zi. Culorile sunt foarte versatile, rozul acela este the one si pot sa creez look-uri naturale, dar si mai intense.
  • Dermosil Highlighter este un concealer. L-am cumparat in luna martie si cred ca l-am folosit exclusiv de atunci (de asta am impresia ca aproape l-am terminat si daca este asa, nu imi place). Este foarte bun, daca aveti posibilitatea sa vi-l cumparati nu dati inapoi. 
  • Kiko Night Balm eu l-am folosit si ziua :)). Este ok, nu este cel mai cel, nu are cea mai ok hidratare, nu are miros/gust/culoare. Dar folosit in fiecare zi/seara mentine buzele hidratate.
  • Babor Cream Blush imi place la nebunie. Ofera niste obraji imbujorati foarte naturali, ofera o stralucire foarte frumoasa, tenul nu pare deloc incarcat si desi culoarea din el pare foarte turbata, este defapt foarte buildable. Urmeaza cat de curand un review complet.
  • N.Y.C. Waterproof Mascara in nuanta Brownish Black trag de el sa il termin pentru ca am deja foarte multe mascara desfacute si urmeaza sa mai testez cateva. Imi place destul de mult, rezista foarte bine pe gene de-a lungul zilei, incarca genele ce este drept dar ofera volum si alungire. Mai pe scurt chiar le defineste si scoate ochii foarte frumos in evidenta. Pentru 6 lei cat a costat nu imi permit sa spun ceva de rau. L-am luat din Hello Free Z One Discount.
  • Kiko Liquid Skin Second Skin Foundation este unul dintre cele mai bune fonduri de ten pe care eu le-am incercat. Desi nu are o acoperire wow si este foarte lichid, face minuni. O sa vedeti intr-un review in urmatoarea perioada.

  • Yves Rocher Lilas Mauve este parfumul meu preferat pentru primavara. Miroase a liliac, floarea mea preferata. Vi-l recomand din tot sufletul, este foarte pretios.
  • Hourglass Ambient Lighting Powder Dim Light este a treia pudra pe care o am de la Hourglass. Aceasta este in varianta tester, dar amabalajul este la fel de capricios. Este o pudra foarte faina, nu incarca fata si nu scoate partile uscate in evidenta.
  • Lichtena Sublime este un ser pentru ten anti-rid, contra oboselii etc. Ofera o stralucire foarte frumoasa tenului, il revigoreaza, hidrateaza foarte bine si este un primer excelent.
  • Oja Evelyn a carei nuanta o cunosc pentru ca nu scrie pe ea. Presupun ca aparea pe ambalajul acela mare, dar l-am aruncat. Este din Jumbo si este foarte buna. Rezista foarte bine pe unghii, este opaca dintr-un singur strat si se usuca foarte repede.
Aici a fost aplicata intr-un singur strat.  Scuzati-mi unghiile, niciodata nu m-am princeput la partea asta.
Rujurile pe care le-am folosit foarte des luna aceasta au fost cremoase, hidratante, lichide (nebunia mea) in culori foarte vesele si primaveratice. Despre lip tint-urile de la Kiko v-am mai spus cateva cuvinte pe pagina de facebook si pe instagram
Primul este Reviderm si inca incerc sa imi fac o parere despre el, apoi avem cele doua lip tint-uri de la Kiko despre care vom vorbi in curand si rujul Rimmel Apocalips care este unul din preferatele mele.
Apa micelara Nivea si Demachiantul Bifazic pentru ochi si buze Nivea  nu sunt la prima aparitie pe blog si v-am mai spus ca imi plac foarte mult. La apa micelara mai renunt din cand in cand, dar demachiantul bifazic este cel mai bun si il recomand din tot sufletul.
Dezamagirea lunii vine din pacate din partea Bioten Lapte Demachiant cu miere si galbenele pentru tenul uscat, sensibil care m-a umplut de cosuri. L-am folosit o saptamana, l-am laudat pe pagina de facebook, iar dupa cateva zile s-a hotarat sa imi "atace" tenul si sa imi apara milia (cosuri sub piele, albe, cu "continutul" foarte tare). Eu asta patesc de obicei cand ceva nu imi prieste. Trist este ca am vazut ca este foarte popular, doar ca de la mine primeste un NU. Cum am incetat sa il folosesc, cosurile au inceput incet sa dispara.


Acestea au fost produsele mele preferate din luna ce a trecut. Voi ce ati folosit cu placere? Dar ce v-a dezamagit? 

Va pup si va doresc o zi minunata!

You Might Also Like

8 comentarii

  1. Ahhh!!!! Pudra aia de la Hourglass!!! Tare mult imi doresc si eu una :)) Am vazut si blush-urile de la ei si arata tare bine :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am şi eu blush-ul și își merită toate laudele ❤ Te pup !

      Ștergere
  2. Daca vrei ceva care sa iti ofere hidratare buzelor iti recomand Nivea. este foarte bun si nu am nevoie de altceva. Interesante produsele folosite de tine. Mi-am luat cateva notite

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut și eu balsamuri de la Nivea și sunt foarte bune. Am zis ca mna, asta va fi și mai bun fiind Kiko, fiind străin :) Mă bucur ca ți-a placut articolul:* Te pup!

      Ștergere
  3. Daaa si eu patesc asta: sa imi placa un produs asa mult, sa ajunga la preferate si apoi...ca prin minune..dupa inca cateva utilizari....se schimba total!!! Am patit des asta...si nu intelg de ce!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ar fi primul, chiar eram foarte incantata si apoi intr-o dimineata cand mi-am vazut fata am ramas muta :| Eram.."bravo nenica, ce-ai facut?" :)) Te pup!

      Ștergere
  4. Rujurile lichide la Kiko trebuie neapărat să le încerc, cele clasice de la ei îmi plac la nebunie, unele game mai mult ca altele, dar niciunul nu m-a dezamăgit.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu mai vreau rujuri de la Kiko, sper ca in concediu sa ajung pe undeva pe la un magazin Kiko sa dau spargerea la rujuri :)) Te pup!

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.