, , , ,

Maine apare Marie Claire Beauty Kit || Continut & Pareri

09:00

sursa poza : Marie Claire
Buna, fetelor! Dupa cum stiti si sunt sigura ca ati mai citit prin blogosfera romaneasca, maine, 4 mai apare a treia cutiuta Marie Claire Beauty Kit. Coincidenta sau nu, maine este si ziua mea, iar produsele ce au fost incluse in aceasta cutiuta imi plac atat de mult, incat aceasta va fi cadoul de la mine, pentru mine. 
Inca sunt foarte ofticata ca am ratat prima cutiuta, doar ca nu am fost pe faza, iar cea de-a doua nu m-a incantat in mod deosebit asa ca nu am cumparat-o. Cea de a treia este cu 10 lei mai scumpa si este editie aniversara pentru ca revista Marie Claire implineste 8 ani. Va invit sa descoperim impreuna ce se gaseste in cutiuta si pentru mai multe detalii va invit pe site-ul oficial de unde va puteti si comanda Beauty Kit-ul.




Serie Expert Absolut Repair Lipidium, sampon pentru repararea parului de la L'oreal Professionnel, varianta de 100ml. 
Sunt foarte curioasa in privinta acestui sampon, nu am incercat nici un produs pana acum de la marca profesionala, doar de la Elseve. Eu am parul uscat si deteriorat asa ca sunt foarte curioasa cum va fi. Daca imi place sunt sigura ca voi cumpara si varianta mare.













Mascara Volume Million Lashes Feline L'oreal, full size. Cred ca toate am auzit de ea din momentul in care a fost lansata. Eu am incercat in trecut si alte modele de la gama Volume Million Lashes si mi-au placut enorm de mult. Sunt sigura ca nici aceasta nu ma va dezamagi.











MATRIX Style Link Volume Booster amplificator pentru volumul parului - full size (30 ml). Cum am spus si mai sus, am parul uscat, ondulat dar din pacate, fara volum. Asa ca sunt tare curioasa in privinta acestui amplificator de volum. De asemenea, va fi primul produs pe care il voi incerca de la Matrix.









Maybelline Lac de Unghii Colorama, full size. Nu stiu ce culoare va fi in beauty kit, eu am pus o poza aleatorie. In descriere ni se specifica "noile lacuri de unghii". Hmm.... Nu sunt foarte entuziasmata pentru ca nu m-au dat aceste oje pe spate dar, cine stie? Poate va fi ceva frumos si o sa imi schimb impresia.










Yves Saint Laureant Black Opium, 7,5 ml. Da, eu am o pozitoe foarte ciudatica fata de acest parfum. In primul rand este un parfum care ori iti place, ori nu. Este un parfum puternic, opulent, cu 2 pufuri umpli tot ce este in jurul tau. Eu nu sunt o fana a acestui parfum, nu prea intra in gusturile mele si mie daca nu imi place un parfum si il port mi se face rau pana la lesin. De asemenea, nu este un parfum pe care sa il poti purta primvara sau cand vine caldura ca lesini si tu si ala de langa tine. Sticluta imi place, si cred ca il voi tine pe post de decor sau ceva.








Lancome La vie est belle, 4 ml. E, asa da! Acest parfum imi place mult, ador in general parfumurile Lancome. Acesta este un parfum elegant, feminin si clasic in acelasi timp. Pentru mine este perfect pentru un parfum de primavara/vara (contine iris). Pacat ca are doar 4 ml...








 Vichy Aqualia Thermal, 15 ml. Am folosit in trecut cateva mostre de la aceasta crema si mi-a placut. Nu s-a remarcat intr-un mod deosebit, dar a fost in regula. Crema mea de fata este pe terminate asa ca aceasta va veni la fix.





La Roche-Posay Spuma de apa micelara pentru curatare, 50ml. Am mai incercat decat o apa termala de la La Roche-Posay, dar era atat de calmanta si revigoranta incat imi venea sa plang cand s-a terminat.  Sunt tare curioasa in legatura cu acest produs, de mult voiam sa incerc un produs de skin care de la ei. 










Daca va tenteaza si pe voi cutiuta, o puteti comanda de aici si este la pretul de 79 de lei. Mai multe informatii gasiti pe site-ul oficial.

Va tenteaza Beauty Kit-ul Marie Claire?

Va pup,


You Might Also Like

8 comentarii

  1. Eu mai mult pentru Black Opium si rimelul de la L`Oreal vreau beauty kit-ul asta :D. Imi place si La vie est belle, dar parca Black Opium e more up my street :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu vreau rimelul de la L'oreal foarte mult ! Şi șamponul ❤ Black Opium nu este pe gustul meu din păcate :( Te pup!

      Ștergere
  2. Pe mine m-a cucerit cu samponul, pe care l-am ochit de ceva vreme. In plus, din partea mea ar putea sa puna cat mai multe mostre micute si diferite de parfum, sunt asa cute! Si rimelul si amplificatorul pentru volum ma tenteaza, iar cand vine vorba de oja nu pot decat sa sper ca nu o sa fie o culoare pe care deja o am :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pe mine ma cucerise samponul & rimelul, dar din pacate nu am reusit sa dau comanda pt ca s-a terminat stocul "yayyy" :( Te pup!

      Ștergere
  3. Si eu imi doresc kitul asta....sa vad daca dau comanda sau nu in cele din urma!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am incercat la ora 10 si nu am reusit :( Te pup!

      Ștergere
  4. In primul rand la multi ani! Cam tarziu dar .... mai bine mai tarziu decat deloc! :*
    Nu stiu pe ce lume traiesc!!!! Eu abia acum am auzit de aceasta cutie si culmea, chiar de la tine. Normal ca am intrat repede sa comand si este stoc epuizat. M-am abonat la newsletter ca sa profit de urmatoarea. Super interesanta aceasta cutiuta si produsele sunt bune de tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci o să fim două pe fază la următoarea cutie :* Nici eu nu am reușit să o cumpăr din păcate :( Te pup!

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.