, , , , , , , ,

Ivatherm SYNERGY Ser Anti-Aging || REVIEW

22:09



Buna, dragelor! Dupa cum stiti, daca ma cititi, caut de foarte mult timp o crema, un ser, ceva care sa nu ma umple de cosuri sub piele (marea mea problema) si care sa imi hidrateze fata. Am acceptat provocarea Ivatherm si am testat pentru o saptamana serul SYNERGY cu efecte anti-aging. Avand 21 de ani, nu pot sa ma pronunt prea bine despre partea asta de anti-aging, singurele riduri pe care le am sunt liniile fine create in jurul ochilor. Dar, sunt de parere ca acest ser este foarte bun pentru hidratare, stralucire si pentru obtinerea unui ten sanatos ( mai ales daca ai fata uscata/sensibila). Daca v-am atras atentia, va invit sa cititi in continuare.

Serul SYNERGY ne promite urmatoarele lucruri:
Fiind o foruma uleioasa concentrata, are o actiune intensa si eficienta sporita in regenerarea epidermica si reducerea vizibila a adancimii si numarului ridurilor. Reda supletea, elasticitatea si luminozitatea pielii mature. Pielea va arata mai tanara si mai sanatoasa.
De asemenea, pe sticluta mai scrie ca este testat dermatologic, este hipoalergenic si nu este un produs comedogenic.

Cand am citit ultima parte (ca nu este comedogenic) am sarit in sus de bucurie. Toate problemele cu tenul meu de acolo se trag, de la pori incarcati de produse care au diverse ingrediente care de care mai dubioase. In formula se reagsesc foarte multe uleiuri cum ar fi: ulei din samburi de strugure, ulei de Onagra, ulei din seminte de Baobab si ulei de Tamanu. Tot prin lista de ingrediente regasim si Commipheroline, Tego Tumerone si Lipactive inca inchi WO (care este de asemena un ulei).

Modul de aplicare este unul foarte simplu, se aplica in fiecare seara, pe fata si pe gat.



Ambalajul este din sticla si dispune de o mica pipeta cu ajutorul careia poti doza corect cantitatea de produs.

Textura este una uleioasa, dupa utilizare tenul ramane pentru cateva minute uleios (pana pielea absoarbe totul) dar personal nu m-a deranjat asta.
Are un parfum intepator, dulceag, personal imi aduce aminte de ceva exotic, dar avand in vedere lista de ingrediente nu imi este prea mare mirarea. Daca nu suportati parfumul in cosmetice, nu stiu cat o sa agreati acest ser. Dar nu mirioase neplacut, doar puternic.
Eu, in aceasta saptamana, nu am folosit deloc crema hidratanta doar ca sa vad cum se descurca acest ser de unul singur. Cand m-am intors din Bulgaria super racita, nasul meu se cojea de la atata suflat in servetele. Dupa prima zi de utilizare, nasul meu s-a calmat instant. Cu mana pe inima pot spune ca acest ser chiar hidrateaza in profunzime. Pielea este mai catifelata, mai luminoasa si arata mult mai sanatos. Pana sa plec din nou lamare zilele astea si sa ma culc pe fata pe fetele de perna de la pensiunea unde am fost cazata ( sa nu faceti asta niciodata, eu m-am invatat minte), pielea mea se curatase de cosulete acelea mici. Acum, ajunsa acasa, in habitatul meu, pielea incepe sa se curete din nou.
Cantitatea mi se pare foarte mare si se consuma cu greu. Azi, cand am facut aceasta poza a trecut o saptamana jumatate de cand am inceput sa il folosesc si rezultatul este acesta:


Formula este foarte lichida si in urmatorul colaj am vrut sa va arat cat de satinata ramane fata dupa folosire. Sincer, daca as avea mai mult timp dimineata si nu as fi mai mereu pe fuga (pentru ca imi place sa dorm) l-as folosi si dimineata si seara. 
Pretul serului SYNERGY de la Ivatherm este de 120,97 de lei, dar consider ca merita fiecare banut. Eu chiar sunt multumita si vad cat de bine ma inteleg cu el.

Voi ce parere aveti? L-ati folosit pana acum sau ati folosit alte seruri?

Va pup!

You Might Also Like

6 comentarii

  1. Hmmm, l-am incercat si eu pe ala de la Avon si nu ne-am inteles prea bine. Acum parca imi e frica sa mai pun un ulei pe fata care nu e natural. On the other hand, m-am inteles foarte bine cu Ivapur, asta pana sa dau de Baking Powder. Unele produse de la Ivatherm sunt bune, chiar foarte bune, dar in privinta uleiurilor, o perioada buna de timp voi zice pas. A intrat frica in mine! :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ce zici, mi se pare ca am discutat de ala de la Avon cu tine :) Eu nu m-am inteles deloc bine cu ala :)))) Pe de alta parte, this one is amazing :) Nu m-am gandit sa fac poze cu fata mea inainte si dupa :)) E the one pentru mine :*

      Ștergere
  2. Tenul meu devine super uscat toamna/iarna asa ca cel mai probabil o sa il incerc si eu in perioada aia. Chiar m-ai facut curioasa :D :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie, cred ca se va descurca de minune (sper ca se va descurca de minune in perioada aia) :D E super :)

      Ștergere
  3. Eu cam evit uleiurile pentru tenul meu. I general, daca simt nevoia, aplic unul din uleiurile de la Secom pe care le am, sau chiar ulei de cocos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu pot aplica ulei de cocos pe fata pentru ca imi astupa porii si ma trezesc cu ditamai cosurile sub piele urmatoarea zi. Pe par este genial, pe fata nu prea :-/ Daca ai tenul gras, nici eu nu as recomanda un ulei, pentru mine cu tenul uscat&sensibil sunt mana cereasca :) Te pup!

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.