, , , , ,

Cumparaturi Dresslilly || HAUL

12:58


Buna, dragelor!
In ultima postare va povesteam cate ceva despre cateva dorinte vestimentare de ale mele de pe site-ul Dresslily. Am avut ocazia sa colaborez cu ei si astel m-am ales cu cele 3 rochite superbe si setul de pensule. Urmeaza sa va spun cate ceva mai detaliat despre fiecare.

E prima data cand postez poze cu mine (gen OOTD) pe blog si recunosc ca dupa "mini-sedinta" foto  pe care am avut-o am inceput sa respect mai mult modelele. Ca sa nu mai spun ca din 50 de poze...am ramas cu vtep 7-8 bune. Stiu ca par crispata, dar o data ajunsa in fata camerei nu mai stiam ce sa fac cu mainile, nu stiam pe unde sa le pun, picioarele nu stiam cum sa le asez si in plus vesnicele stai mai dreapta si capul mai sus/jos. Ii multumesc pe aceasta cale celei mai bune prietene ale mele pentru ca fara ea, aceste poze nu erau posibile si a facut o treaba etraordinara. Plus ca stiti cum este sa faceti poze cu cea mai buna prietena... e de vis :)) Ne-am distrat, am ras si ne-am ales cu niste poze de colectie...mmmm...giugiuc!


Rochie cu modele AICI

Prima rochie este cu modele si este dintr-un bumbacel foarte fain care nu este transparent. Merge purtata si in zilele calduroase de toamna, dar si primavara/vara. O sa vedeti mai multe poze cu ea zilele urmatoare pentru ca am facut un OOTD(outfit of the day) si o sa va povestesc mai multe atunci. Categoric este rochia mea preferata in momentul acesta.




Rochie mulata crem AICI

Desi in pozele mele nu a iesit, rochia in partea de jos nu este dreapta. Puteti vedea pe site exact cum este. Rochia aceasta este putin mai grosuta ca cea de sus, dar este tot dintr-un bumbac (speram sa fie un jerseu totusi). Urmeaza sa fac un ootd cu ea de asemenea, pentru ca o vad purtata cu cizme inalte negre. Aviz amatoarelor..eu mi-am luat S si este putin larguta. Poate ca am slabit si eu putin ( nu prea am dormit si mancat asa bine zilele astea) dar pe corp nu vine mulata, mulata.


Rochie inflorata AICI

Aceasta rochita inflorata, primaveratica bineinteles ca nu este pentru acest anotimp. Dar o ador. Are mult material in partea de jos si intradevar nu este atat de umflata cum ma asteptam, dar se aseaza foarte bine pe corp. Trece destul de mult de genunchi si ajunge undeva pe la jumatatea coapsei. Avea si o curelusa alba inclusa, dar nu mi-a placut deloc asa ca am scos-o.  


Set 7 pensule metalice AICI

Acest set de pensule (foarte murdar pentru ca l-am folosit in draci de cand l-am primit) este o replica dupa setul/ pensulele celor de la Real Techniques din colectia Bold Metals unde o singura pensula sare de 80 de ron. Mie imi place foarte mult design-ul lor asa ca am vrut sa am macar o replica. Si nu m-au dezamagit, nu, nu. Sunt superbe. Nu au nimic inscriptionat pe maner (numarul ca in cazul celor originale sau RT) dar de departe aduc foarte bine cu cele originale. Sunt foarte bune, sunt  de calitate, parul este sintetic si nu a cazut nici un fir. Nu am mai avut cand sa le spal si imi pare rau pentru asta, dar chiar nu am vrut sa vi le arat separat.

Cam aceasta a fost postarea de astazi, zilele urmatoare am in plan sa va vorbesc de un produs pe care l-am folosit intens in aceasta perioada dar urmeaza si ootd-ul. 

Eu sper ca v-a placut aceasta postare si daca mai vreti sa imi vedeti fata pe aici va rog spuneti-mi in comentarii :)) Mi se pare ca sunt foarte crispata :)).

Care este articolul vostru preferat din acest haul? Dar de pe Dresslily?


Va doresc o zi minunata!

Andra

Ma gasiti si pe Facebook & Instagram <3

You Might Also Like

6 comentarii

  1. Buna,imi place rochie mulata,ai transport gratuit?sau trebuie sa mai platesti ceva pe langa produs? sunt foarte utile postarile tale,te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Da, transportul este gratuit :D Ma bucur ca iti plac, te pup! :*

      Ștergere
  2. Buna!Frumoase rochii,imi plac articolele de tip OOTD.Comanda vine la posta sau la posta vamala?Transportul se plateste?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Ma bucur ca iti plac!
      Din pacate vin la posta vamala, dar mie nu mi-au cerut taxe suplimentare :) Transportul este gratuit ! :) Te pup!

      Ștergere
  3. Pensule!!! Nu cred ca exista o limita la pensule, in special the pretty ones <3
    Iti sta tare bini donsoara cu rochita aia bej. Sa le folosesti pe toate cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Pensuleeee!!! Daaaa, eh pensule as comanda oricand! :D

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.