, , , , , , , , , , , , ,

Favoritele Lunii August 2016 || FAVORITES

23:22




Buna, dragele mele!

Luna august a trecut extrem de repede. Pur si simplu simt ca am clipit si m-am trezit in Septembrie. Luna aceasta a avut momentele ei placute si neplacute, am facut multe cumparaturi (si inca astept sa vina coletele), mi-am indeplinit cateva dorinte dar m-am intalnit si cu doua persoane foarte dragute in Constanta, Iulia si Adela. Va multumesc fetelor ca v-ati pierdut o dupa-amiaza cu mine la o cafea.

Am promis ca o sa revin cu postarea Favoritele lunii, mai ales ca nu am mai facut genul acesta de postare de foarte mult timp. Eu sper ca am inclus totul si ca nu am uitat nimic (de obicei asa se intampla). Ca de obicei am imparatit produsele in produse de machiaj si produse de ingrijire.

Produsele de make-up

  • Paleta cu 4 farduri AVON in nuanta Au Naturale - Pentru mine este paleta de ochi perfecta pentru calatorit. Are oglinda, 4 culori calde si reci pefecte pentru a crea foarte multe look-uri. De asemenea, nuanta 4, un maro inchis rece, era perfect sa imi conturez si sprancenele. Nuanta 3, un maro foarte cald mergea minunat si in pliul ochiului, dar si in colt. Fardurile sunt putin prafoase, dar foarte pigmentate. Recomand din suflet aceasta paleta.
  • Avon Big & Multiplied Volume Mascara - V-am spus cat de mult imi place in ultimul articol.
  • Catrice Prime&Fine Contouring Palette - Urmeaza sa va spun mai multe intr-un articol in care o sa includ toate produsele de machiaj Catrice pe care le am. Pana atunci ma rezum in a va spune ca ador higlighter-ul, iar partea pentru contur este super pentru tenul deschis. Ambele arata foarte natural pe ten.
  • Hourglass Ambient Lighting Blush in nuanta Incandescent Electra - categoric unul din blush-urile mele preferate. V-am povestit deja despre el pe blog si a ramas de atunci in favoritele mele. Este perfect pentru primavara/vara.
  • Essence Make Me Brow ! - As fi dorit din suflet sa pot face comparatia intre acest produs si Gimme Brow de la Benefit. Banuiesc ca ar fi foarte asemanatoare, iar diferenta de pret este semnificativa. Pana atunci ii voi face un review, cu poze, ca sa il puteti vedea in actiune, iar daca voi avea ocazia, voi face separat si acea diferentiere.
  • Catrice  Liquid Camouflage Concelear - Eu am avut nuanta 01 (Porcelain) si dupa cum vedeti...este gol. Mi-a placut foarte mult, dar parca s-a consumat putin cam repede. Dar avand in vedere ca acesta costa 16 lei, nu'i bai. Urmeaza review.
  • Fard Mono Wet'n'Wild in nuanta Creme Brulee - Daca va doriti un fard care sa fie aproape de culoarea pielii..this is it. Bineinteles, in cazul in care aveti tenul deshis. Costa foarte putin, 10 lei si desi este putin prafos, face o treaba excelenta.
  • Fard Mono Catrice in nuanta Go Charlie Brown! - Nuanta acestui fard este un maro rece, super bun pentru blending, pentru aplicarea in coltul extern, pe pleoapa inferioara etc. Este foarte pigmentat, putin prafos dar merita fiecare banut. Si nu este nici scump. Costa doar 13 lei.
Produse de beauty/ingrijire

  • Gel de dus crema Elmiplant Care Moments cu Iris&Bergamota - Am cumparat acest gel de dus din Constanta, pentru ca imi uitasem gelul de dus si imi place la nebunie! E cremos, catifelat, face spuma si miroase demential. Si cantitatea de 400 ml este super mai ales ca nu depaseste pretul de 10 lei.
  • Osiris Avise Apricot Scrub - Scrub-ul meu preferat. Cantitatea este mare si ma tine de foarte mult timp, avand in vedere ca il folosesc de doua ori pe saptamana (sau mai des cand simt nevoia). Daca aveti tenul uscat/sensibil si cautati un scrub eu va recomand unul cu samburi de caisa. Mie imi curata foarte bine tenul. Like, like , love.
  • Oil of Aloe Cleansing Milk - Prin Iulie, mi s-a uscat si iritat foarte tare tenul. Pur si simplu, daca puneam orice machiaj pe ten ma ustura pielea. Mama a venit cu acest lapte demachiant si este foarte bun. Simt cum imi hidrateaza si curata tenul foarte bine. Si miroase tare placut.
  • Farmec Demachiant Bifazic Pentru Ochi Si Buze - L-am luat dupa ce am citit la Adela de el si sunt super incantata. Este la fel de bun ca acela de la Nivea (care era favoritul meu). Ce nu imi place este modul de inchidere pentru ca mi s-a varsat in geanta intr-o zi. Dar in rest, are si cantitatea mai mare si este la fel de bun.
  • Ivatherm SYNERGY Ser Anti-Aging - My new love. Va invit sa accesati link-ul pentru a vedea de ce.
  • Apa de Lavanda - Am cumparat aceasta apa de lavanda din Bulgaria si regret ca am luat versiunea mica. Pute, nu miroase urat, pute de-a dreptul, dar tenul arata asa de bine cand o folosesc dimineata si seara...
  • Sampon & Balsam Dove Pure Care Dry Oil - Aceste doua produse sunt deja pe duca, cred ca le mai pot folosi de doua ori pe fiecare. Mi-au placut foarte mult, dar parul meu deja s-a obisnuit cu ele si as vrea sa le schimb cu altceva. Hidrateaza si ofera o stralucire foarte frumoasa parului. Samponul curata foarte bine din prima samponare. Balsamul hidrateaza in profunzime si descurca parul. 
Acestea au fost favoritele lunii August si sper ca v-a placut acest articol. O sa incerc sa ma tin de acest tip de articole pentru ca ma ajuta si pe mine sa imi dau seama la ce produse trebuie sa fac review-uri sau nu. 

Voua ce produse v-au placut in luna August? Si de asemenea, despre ce produse doriti sa cititi prima data?


Va pup si va doresc o zi minunata!

Andra

Ma gasiti si pe Facebook si Instagram

You Might Also Like

5 comentarii

  1. Vai ce ma bufnit rasul cand am ajuns la apa de lavanda! Si acum mai chicotesc :)))))))
    Eh, baba sufera la frumusete, asta e~
    Si mie imi place quad-ul ala de la Avon, chiar e util. Aproape am terminat prima nuanta. Paletuta de contouring de la Catrice o am si eu, prima varianta, si imi place mult de tot iluminatorul. Nu stiu de ce n-am vorbit de ea pe blog. Shame on me!
    Ca request, Oil of Aloe mi se pare interesant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar pute :)) Am folosit-o si pe doua prietene si ambele erau " My god, ce pute asa? De ce pute asa?".
      Si mie imi place iluminatorul la nebunie, este foaaarte purtabil <3
      Si bine, o sa ma supun cererii :))
      Te pup!

      Ștergere
  2. Ce bine arata blush-ul de la Hourglass, yummy!
    Abia astept sa citesc despre paleta de contur de la Catrice! Spor la scris. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Blush-ul Hourglass, concealerul Catrice și Essence Make me brow sunt și printre favoritele mele. În schimb, cu rimelul de la Avon eu nu m-am înțeles deloc și nici paleta nu m-a convins, mi se par exagerat de prăfoase fardurile.
    Paleta de contur de la Catrice cred că o iau cu prima ocazie, mă tentează de când am văzut-o prima oară. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Bifazicul asta de la Farmec pe mine nu m-a convins! L-am luat o data, l-am consumat si cam asta a fost relatia noastra...scurta! :)))
    Prefer de departe Balea, Garnier sau Elmiplant! Astea sunt ultimele bifazice cumparate!

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.