, , , , , , , , ,

Too Faced Melted || Melted Melon & Melted Ruby || REVIEW

22:42


Buna, dragelor!
Toamna si-a intrat in drepturi zilele astea si nu pot spune ca ma deprima lucrul acesta. Am o cana mare de ceai langa mine, sunt invelita pana in gat si sincera sa fiu cu voi, in momentul acesta port la ochi un machiaj cu nuante de burgundy (ca un fel de smokey eyes). L-am repetat astazi pentru ca am de gand sa incep sa fac tutoriale. Zilele acestea nu am mai postat nimic pentru ca pur si simplu m-am lasat pierduta in Avatar: The last airbender, care este un desen animat dar care este genial. Stiu ca este si un film, dar sunt sigura ca nu este la fel de bun ca si desenul animat cu povestea originala. Chiar vi-l recomand daca va plac animatiile.

Astazi vreau sa vorbim despre doua rujuri, doua faimoase rujuri de la Too Faced. Dupa cum ati vazut si in poza de mai sus (si din titlu) este vorba despre rujurile Melted. Sunt super cunoscute, mai mult ca sigur ati citit si voi despre ele sau poate le-ati incercat si voi. Eu chiar nu puteam sa nu vorbesc despre ele, mai ales ca tocmai s-a lansat si varianta mata pe care imi doresc foarte mult sa le incerc. 

Eu am doua nuante Melted Melon (un rosu corai-portocaliu) si Melted Ruby (un rosu spre zmeura). Cand vorbim despre un ruj trebuie sa luam in calcul subtonul pielii noastre si nuanta ei. Un ruj va arata diferit pe mine fata de tine. Poate ca va fi mai pal, mai intens, mai colorat. Poate imi va sta bine sau nu. Va spun asta pentru ca am observat extrem de bine lucrul acesta de cand am aceste rujuri.




Primul ruj despre care vorbim este Melted Melon.  Nu stiu cum va pot descrie culoarea dar sa spunem ca este un rosu corai deschis. Mi se pare ca este o nuanta super pentru primvara/vara, lumineaza instant tenul si este o pata de culoare. Nu se usuca mat, este ca un ruj topit (dupa cum ii spune si numele) si nu este deloc rezistent la transfer. Pateaza buzele si raman nuantate. Aplicatorul este unul de tip buretel, trebuie sa apasam pe recipient ca sa iasa continutul prin gaurelele din buretel. 




Al doilea ruj este Melted Ruby despre care credeam cu totul si cu totul altceva. Prin acest lucru vreau sa spun ca imi imaginam ca va fi un rosu din acela foarte puternic. Dar aparent depinde de ten. Pe mine este mult mai zmeuriu, pe mama este rosu. Este o chestie super tare asta din punctul meu de vedere. In rest va pot spune ca este exact ca cel de mai sus. 

Acum vorbim despre ele ca un tot unitar, despre gama vreau sa spun ca imi place la nebunie ambalajul, mi se pare foarte cute\girlie ca de altfel toate ambalajele de la Too Faced. Problema mea este ca aceste rujuri sunt din acelea care "curg" pe conturul natural al buzelor daca nu sunt aplicate cu un creion dedesubt. Eu din comoditate, prefer un ruj care nu necesita un efort suplimentar. 

Stefana de la The Pretty Blossoms a spus intr-un video in care isi prezenta colectia de rujuri lichide ca ei i s-a stricat aplicatorul, mai precis ca i s-au blocat gaurelele din acel buretel si produsul nu mai iesea la suprafata decat daca apasai foarte tare. Eu nu am intampinat aceasta problema, iar in cazul va aparea voi specifica aici.


Consider ca merita 90 de lei un astfel de ruj? Da si nu. Sunt sigura ca si brandul isi spune cuvantul in toata povestea, dar ele sunt ceva special. Nu sunt rezistente, dar in acelasi sunt foarte comode pe buze. Consider ca este vorba de preferinte. Eu imi mai doresc doua rujuri din aceasta varianta si imi doresc cateva si din cele mate.

Voi le-ati incercat? Ce parere aveti?
Sau ati vrea sa le incercati?

Pana data viitoare va doresc o zi minunata!

Andra 
Ma gasiti si pe Facebook si Instagram.

You Might Also Like

6 comentarii

  1. Mie imi place ambalajul lor, imi place modul de aplicare....si nuantele! Insa nu as da atatia bani pe el! As prefera un ruj de la MAC, pe care sa-l port cat mai des! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca totul depinde de preferinte :) Stiu fete nebune dupa rujurile acestea :) Fiecare cu ce'i place stii cum e :)) Te pup!

      Ștergere
  2. Sunt tare frumoase, imi doresc si eu unul dar in varianta mini :D Te pup!

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.