, , , ,

Too Faced Cocoa Powder Foundation || REVIEW

19:34


Buna, dragele mele!
Vreau in primul rand sa urez mult succes fetelor care au inceput facultatea astazi, sper sa aveti parte doar de reusite. Si eu ma numar printre voi, astazi am inceput si eu anul al treilea si urmeaza licenta. Deci un an important si stresant se prevede pentru mine. Cu toatea acestea voi avea grija sa nu neglijez blogul si sa postez cat de des posibil mai ales ca am cateva planuri pe langa review-urile cu care v-am obisnuit. 

As vrea sa fac o mica paranteza, pentru ca m-am amuzat copios astazi. Cu totii stim ca in prima zi de scoala/facultate ne aranjam, ne dichisim, mai ceva ca atunci cand iesim la intaniri, ca de....prima impresie. Mi se pare amuzanta discrepanta dintre boboci si cei care sunt anul 3 (inclusiv eu). Nu stiu daca am avut o lene sau pur si simplu mi s-a luat de aceasta facultate (pentru ca abia astept sa trec de anul asta si sa le fac cu mana persoanelor "demne, oneste, respectabile, corecte etc etc" din aceasta "minunata" facultate), dar jur ca am acordat mai multa machiajului decat modului in care m-am imbracat. Blugi, o bluzita neagra si geaca de piele visinie (ca Busu anunta ploaie). Sa nu uitam de adidasi in picioare, pentru ca am scari de urcat cu nemiluita. Si imi aduc aminte eu asa, cum m-am imbracat in prima zi. Aveam un singur element in comun si anume, geaca de piele (neagra pe atunci). In rest fustita, dresuri negre, botine cu toc, bucle in cap, fite...
Nu vreau sa se inteleaga ca am ceva contra fetelor care se aranjeaza, dar unele fete o duc intr-o extrema si macar de le-ar ajuta si comportamentul. Nici eu nu sunt cea mai happy-happy-joy-joy fiinta, dar totusi...sa mai scapam din aerele astea de copil de bani gata ca sa aratam nu stiu cum in prima zi ..sa dam "clasa". A, sa nu mai zic ca de multe ori divele din prima zi, te sperie in a doua. 

Trecand mai departe, mai precis la scopul postarii din aceasta seara minunata, vreau sa va vorbesc despre o pudra/fond de ten compact de la Too Faced. Avand tenul uscat gasesc foarte greu pudre care sa nu are cakey/prafos pe fata. Am zile cand orice as face, desi folosesc aceleasi produse, tenul meu nu le accepta si nu se aseaza bine fata desi fac exact aceleasi lucruri ca in fiecare zi. Asa ca tot citesc, ma uit la videouri pe YouTube si caut produsul minune. Asa am ajuns la aceasta pudra care se numeste Too Faced Cocoa Powder Foundation.

Too Faced imi place foarte mult ca si brand desi nu am multe produse de la ei. Intentionez cu timpul sa mai adun, in special cateva palete cu farduri pentru ochi si mai multe produse pentru fata. Am scris aici si despre rujurile Melted. Brandul acesta ofera calitate, produse foarte ok si ambalaje atat de dragute.


Descrierea oficiala a produsului (preluata de pe site-ul Sephora.ro)

Fondul de ten pudra Cocoa Powder Foundation este imbogatit cu un complex de cacao. Se aplica usor si intra in piele imediat, pentru o finisare mata, cu efect de petale de trandafir. 
Cu un continut ridicat de complex de cacao, aceasta pudra bogata in antioxidanti absoarbe excesul de sebum fara sa usuce pielea, ofera protectie impotriva radicalilor liberi, facand porii si ridurile fine mai putin vizibile. 
Mai mult decat un fond de ten pudra, acesta mascheaza imperfectiunile catifeland pielea, pentru un ten absolut perfect. Si pentru a incorona totul, parfumul sau decadent de ciocolata este tot pe atat de delicios pe cat este pudra o placere de purtat.

Parerea mea 

Mai sus am explicat ce fel de ten am si in linii mari ce imi doresc de la o pudra si anume, sa nu incarce. Mentionez de la bun inceput ca nu am gasit pensula ideala pentru pudra din punctul meu de vedere. Cu aceasta pudra/fond de ten compact ma inteleg in majoritatea zilelor. Sunt unele zile in care se aseaza groaznic pe fata orice as face si ca sa folosesc expresia prietenului meu zici ca am "praf martian" pe fata. 
Pot folosi aceasta pudra ca si fond de ten in zilele in care nu am mari probleme cu tenul, in rest o folosesc exclusiv ca si pudra. Uniformizeaza tenul foarte frumos, dar nu are acoperire mai deloc. 
Eu am nuanta Fair care mi se potriveste de minune. De asemenea, pudra miroase intr-adevar miroase a pudra de cacao (nu este ciocolata, nu are cum).
Acel "efect de petale de trandafir" este indeplinit pentru ca lasa pielea foarte, foarte fina si placuta la atingere. Totusi, limitati atinsul pentru ca nu este rezistenta la transfer.
Ambalajul este foarte practic si frumos (classy as putea zice) fiind din plastic si cuprinzand doua compartimente (unul pentru pudra si oglinda, iar celalalt pentru un buretel). 
Pretul nu este foarte iertator, pudra fiind listata cu 150 de lei pe site-ul Sephora ( o gasiti aici), dar fiind un produs high-end nici nu ma asteptam la altceva.


Concluzie 

Este o pudra buna pe care o vad extraordinara pe un ten normal sau mixt. Nu mi se pare ca ar fi foarte buna pentru tenul gras, dar nu este nici exceptionala pentru tenul uscat. Isi merita banii? Da si nu. Nu are nimic iesit din comun fata de alte pudre (poate chiar mai ieftine) in afara de acel "efect de petale de trandafir". Eu va recomand sa mergeti in Sephora si sa dati putin cu degetelele prin ea sa vedeti textura, este putin mai fina decat pudrele obisnuite.

Voi ati incercat aceastra pudra? Va tenteaza sa o incercati?

Zilele urmatoare urmeaza sa vorbim despre o dezamagire intr-ale machiajului :) 

Va doresc o zi minunata !

Andra

Ma gasiti si pe Facebook & Instagram

You Might Also Like

3 comentarii

  1. Daca nu are nimic special.. atunci lasati! Sunt unele si ieftine si bune. Caut o pudra super extra fina asa ca.. mai caut :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Buuuu~ tot Catrice-ul meu rocks! ^_^ desi pierde puncte bune ca nu miroase a cacao :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am incercat-o, dar recunosc ca brandul ma tenteaza cu cateva produse. Dar fiind preturile mari, ma multumesc cu altele mai accesibile! :)

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.